دانلود کتاب صوتی بازی تاج و تخت (طوفان شمشیرها) با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازی تاج و تخت (طوفان شمشیرها) اثر جرج آر آر مارتین

دانلود و خرید کتاب صوتی بازی تاج و تخت (طوفان شمشیرها)

معرفی کتاب صوتی بازی تاج و تخت (طوفان شمشیرها)

کتاب صوتی بازی تاج و تخت (طوفان شمشیرها) نوشتهٔ جرج آر آر مارتین و ترجمهٔ رویا خادم‌ الرضا و با صدای رضا عمرانی است و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. هفت پادشاهی هنوز درگیر جنگ پنج شاه هستند. شاهان باقی‌مانده «راب استارک، بالون گری‌جوی، جوفری باراتئون و استانیس باراتئون» در جنگ، برای حفظ موقعیت خودشان جانانه در تلاش‌اند. جافری از خاندان لنیستر بر تخت پادشاهی نشسته و با ذهنی آشفته بر سرزمین هفت اقلیم حکمرانی می‌کند.

در تلخ ترین جنگ «لرد استنیس» شکست خورده و رسوا شده، «راب» جوان از خاندان استارک در حال حکمرانی بر شمال ریوران است. در همین حین، گروه بزرگی از وحشی‌ها به دیوار نزدیک می‌شوند و تارگرین‌ها نیز به پنتوس می‌رسند. اکنون باید فاتح این نبرد عظیم مشخص شود.

درباره کتاب صوتی بازی تاج و تخت (طوفان شمشیرها)

بازی تاج و تخت سه مجموعه دارد که از این قرارند:

نغمهٔ آتش و یخ (سه جلد)

نبرد پادشاهان (دو جلد)

طوفان شمشیرها 

کتاب صوتی بازی تاج و تخت (طوفان شمشیرها) سومین مجموعه از این کتاب فانتزی‌حماسی و عظیم است.

در کتاب صوتی طوفان شمشیرها می‌شنویم که از پنج مدعیِ کسب قدرت، یکی مُرده و دیگری اعتبار خود را از دست داده است اما هنوز، در میان شکل‌گیری و نابودی اتحادهای مختلف، شعلهٔ سوزان جنگ پابرجاست. اکنون جافری بر تخت آهنین پادشاهیِ هفت‌گانه می‌نشیند؛ درحالی‌که سرسخت‌ترین رقیبش، لُرد استانیس، شکست خورده و بی‌آبرو، قربانی ساحره‌ای شده که استانیس را مانند موم در چنگ خود دارد. رابِ جوان هنوز هم از قلعهٔ ریوِرران بر شمال حکمرانی می‌کند. در همین حال، دِنِریس، مادر تنها اژدهایانی که در دنیا باقی مانده‌اند، در حال گذر از اقلیمی مرگبار و آغشته به خون است. درحالی‌که طرف‌های درگیر، خود را برای نبرد نهایی آماده می‌کنند، ارتشی از وحشی‌ها از دورترین مناطق تمدن انسانی به همراه انبوهی از بیگانگانی اسطوره‌ای و ارتشی ماورایی از مُردگان از راه می‌رسند. هیچ آرامش و صلحی در کار نخواهد بود تا زمانی که طوفانی از شمشیرها، تکلیف آیندهٔ پادشاهیِ هفت‌گانه را مشخص کند.

مجموعه بازی تاج و تخت سه داستان در یک داستان است: داستان نخست و اصلی نبرد بر سر تخت آهنین است که در وستروس و در سرزمین پادشاهان رخ می‌دهد. پس از مرگ شاه رابرت باراتیون، پسرش جافری با حمایت مادرش ملکه سرسی، بر تخت می‌نشیند. ادارد استارک که دوست، وزیر و مشاور اول پادشاه است در می‌یابد که او و خواهر و برادرش فرزندان راستین رابرت نیستند و... .

داستان دوم در شمال وستروس رخ می‌دهد، جایی که دیواری بسیار بزرگ و کهن از یخ قلمرو انسان‌ها را از موجودات از ما بهتران جدا می‌کند و برادران قسم‌خورده نایت واچ تمام عمر خود را صرف مراقبت و محافظت از آن می‌کنند و... .

داستان سوم هم در آن سوی دریا، از ماجراهای دنریس تارگرین، آخرین بازمانده خاندان بزرگ تارگرین که پادشاهان پیشین وستروس بوده‌اند حکایت دارد و... .

کتاب طوفان شمشیرها با عنوان اصلی A Storm of Swords در سال ۲۰۰۰ منتشر شد. داستان طوفان شمشیرها کمی قبل از داستان کتاب قبل (نبرد پادشاهان) اتفاق می‌افتد. این کتاب طولانی‌ترین کتاب مجموعه است. با توجه به طولانی بودن کتاب در برخی کشورها از جمله استرالیا این کتاب به دو بخش تقسیم شده و به چاپ رسیده است.

داستان از دید ده شخصیت اصلی گفته می‌شود و یک پیش‌مقدمه و یک شخصیت پس مقدمه هم دارد که در کل دوازده گوینده داستان حضور دارد که از این قرارند:

پیش مقدمه چت برادر و نگه‌دارنده سگ‌ها

سر جیمی لنیستر پسر بزرگ تایوین لنیستر برادر تیریون لنیستر

جان اسنو پسر ادارد استارک

بانو کتلین استارک

تیریون لنیستر

سانسا استارک

آریا استارک

برن استارک

سمول تارلی

سر داووس سی‌ورس

ملکه دنریس تارگرین

پس مقدمه: مرت فری

شنیدن کتاب صوتی بازی تاج و تخت (طوفان شمشیرها) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌های فانتزی حماسی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جورج آر.آر. مارتین

جورج آر.آر. مارتین در ۲۰ سپتامبر ۱۹۴۸ در بایون در ایالت نیوجرسی آمریکا متولد شد. خانوادهٔ او در یک مجتمع مسکونی فدرال در نزدیکی لنگرگاه‌های شهر زندگی می‌کردند. جورج در همان منطقه به دبیرستان رفت با اینکه علاقه‌ای به تحصیل نداشت اما علاقه‌اش به سبک داستانی «ابرقهرمانی» در همان دوران شکل گرفت.

او در جوانی، عاشق کمیک‌های ابرقهرمانی عصر نقره‌ای دههٔ ۶۰ بود و همهٔ آن‌ها را جمع می‌کرد. در شمارهٔ ۲۰ کمیک «چهار شگفت‌انگیز» یک نامه منتشر شد که آن را جورج دانش‌آموز برای سردبیر نوشته بود. او در مصاحبه‌هایش گفته یکی از دلایلی که به سمت نویسندگی رفت توجهی است که به آن نامه شده است. در سال ۱۹۶۵، مارتین نوجوان برای داستان ابرقهرمانی‌اش به نام «مرد قدرتمند در برابر حصار آبی» برندهٔ جایزه آلی شد.

در سال ۱۹۷۰، مارتین در رشتهٔ خبرنگاری از یکی از دانشگاه‌های ایالت ایلینوی مدرک کارشناسی گرفت. یک سال بعد هم مدرک کارشناسی ارشد از همان دانشگاه گرفت.

مارتین نوشتن داستان‌های کوتاه علمی - تخیلی را از اوایل دههٔ ۱۹۷۰ آغاز کرد. اولین داستانش با نام «با صبحگاه، مه می‌آید» نامزد ۲ جایزهٔ هوگو و نبیولا شد و در سال ۱۹۷۳ در مجلهٔ آنالوگ منتشر شد.

در دههٔ ۱۹۸۰، مارتین نوشتن برای تلویزیون را شروع کرد و همچنین به ویراستاری کتاب پرداخت.

در سال ۱۹۹۱ مارتین به رمان‌نویسی بازگشت و کاری را شروع کرد که در نهایت به مجموعهٔ فانتزی مشهور «ترانه یخ و آتش» تبدیل شد.

او گفته است کتاب ترانه یخ و آتش حداقل هفت کتاب خواهد بود. اولین کتاب این مجموعه، «بازی تاج‌وتخت» در سال ۱۹۹۶ منتشر شد. در نوامبر ۲۰۰۵، چهارمین کتاب مجموعه به نام «ضیافتی برای کلاغ‌ها» در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های «نیویورک‌تایمز» و «وال‌استریت ژورنال» قرار گرفت.

در زمانی که کتاب پنجم مجموعهٔ ترانه یخ و آتش، «رقصی با اژدهایان» مراحل پایانی انتشار را طی می‌کرد، مارتین به‌شدت درگیر ساخت یک سریال تلویزیونی شد که از مجموعه کتابش اقتباس شده بود. نام سریال را به خاطر نام کتاب اول مجموعه «بازی تاج و تخت» گذاشتند.

مارتین در انتخاب تیم تهیه‌کنندگی و نوشتن دیالوگ‌ها شرکت داشت و نامش در فهرست تهیه‌کنندگان اجرایی سریال است.

از کتاب‌های مارتین می‌توان به مرگ نور (۱۹۷۷)، رؤیای تب‌آلود (۱۹۸۲)، آتش و خون (۲۰۱۸)، مجموعهٔ ترانه یخ و آتش: بازی تاج‌وتخت، نبرد پادشاهان، طوفان شمشیرها، ضیافتی برای کلاغ‌ها، رقصی با اژدهایان، بادهای زمستان، رؤیای بهار اشاره کرد. 

نظرات کاربران

I am a wormbook 📖
۱۴۰۲/۰۸/۲۳

سلام و احترام خداقوت من چند ماه منتظر جلد سوم بودم . از انتشار صوتی جلد دوم تا این جلد چندماه زمان برد .. لطف بفرمایید این فاصله رو برای جلد های بعد کمتر کنید … من واقعا شیفته این

- بیشتر
طلا در مس
۱۴۰۲/۰۸/۱۴

بهترین جلد کتاب بازی تاج و تخت که بالاترین امتیاز هم در گودریدز گرفته قصه هم با فصل سوم و فصل چهارم سریال همپوشانی داره

Mostafa Momeni
۱۴۰۲/۰۸/۱۶

ضمن تشکر مشتاقانه منتظر جلد های بعدی هستیم.

کاربر ۳۴۸۷۵۲۹
۱۴۰۲/۰۹/۱۵

ترجمه و گویندگی گیرا و جذاب و دل نشینه چیزی ک خیلی اذیت کنندس و نمیدونم مشکل از طاقچس یا ماه آوا اینه ک تعداد زیادی از بخش های کتاب ناتموم میمونه ، وسط مکالمه کات میخوره می‌ره قسمت بعد

- بیشتر

زمان

۵۲ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۸۹۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۲ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۸۹۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۷۳,۰۰۰
تومان