دانلود کتاب صوتی پانصد میلیون ثروت بانو بیگم با صدای فرهاد اتقیایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پانصد میلیون ثروت بانو بیگم اثر ژول ورن

دانلود و خرید کتاب صوتی پانصد میلیون ثروت بانو بیگم

نویسنده:ژول ورن
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۱.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پانصد میلیون ثروت بانو بیگم

کتاب صوتی پانصد میلیون ثروت بانو بیگم نوشتهٔ ژول ورن و ترجمهٔ فرزانه مهری است. فرهاد اتقیایی گویندگی این رمان صوتی فانتزی از ادبیات کلاسیک فرانسه را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی پانصد میلیون ثروت بانو بیگم

کتاب صوتی پانصد میلیون ثروت بانو بیگم دربردارندهٔ داستانی از ادبیات کلاسیک فرانسه است. ژول ورن در این رمان صوتی فانتزی روایتی از دکتر «سارازن»، دانشمند فرانسوی را روایت کرده است. دکتر سارازن زندگی آرام و بی‌دغدغه‌ای داشت، اما ناگهان وارث ثروتی افسانه‌ای ‌‌می‌‌‌شود: ۵۰۰میلیون ثروت «بیگم گوکول». پرفسور «شولتز» نیز ادعای وارث بودن دارد و خواهان سهم خود است. آن دو مرد سرانجام به توافق ‌‌می‌‌‌رسند و آن ثروت عجیب را با هم تقسیم ‌‌می‌‌‌کنند. روش آن‌ها برای این تقسیم چیست و چه ماجراهایی پیش روی آن‌هاست؟ بخوانید تا بدانید. با شنیدن این رمان صوتی با تاریخ فرانسه در دوران نویسنده آشنا می‌شوید.

شنیدن کتاب صوتی پانصد میلیون ثروت بانو بیگم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات کلاسیک فرانسه و علاقه‌مندان به رمان‌های فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ژول ورن

ژول ورن در سال ۱۸۲۸ در شهر نانت در فرانسه به دنیا آمد و در ۱۹۰۵ درگذشت. او یک رمان‌نویس مشهور است. ژول ورن ۸۰ رمان (یا داستان بلند) نوشته است؛ همچنین تعداد بسیاری کتاب عامه‌فهم مانند جغرافیای مصور فرانسه و مستعمراتش (۱۸۶۸)، تاریخ سفرهای بزرگ و جهانگردان بزرگ (۱۸۷۸)، کریستف کلمب (۱۸۸۳) را نوشت و حدود ۱۵ نمایش را به‌تنهایی یا با همکاری دیگران به روی صحنه برد. او نوشتن را با نگارش شعر و نمایشنامه آغاز کرد. در ۱۸۴۴ در دبیرستان نانت ثبت‌نام کرد و آنجا علوم بلاغت و فلسفه آموخت. پس از گرفتن دیپلم، در رشتۀ حقوق مشغول به تحصیل شد. او را می‌توان صنعتگری اعجاب‌انگیز در خلق داستان‌های خیالی، افسون‌گری با جذابیت‌های بی‌پایان و تا حدی مانند پیشگویی که قادر است عجیب‌ترین اختراعات علمی نیم‌قرن بعد (یا حتی یک قرن بعد) را پیش‌بینی کند، دانست. او انسان عصر خود بود؛ کسی که به اکتشافات علمی آن دوره علاقه‌مند بود و با دقت و وسواس آن‌ها را دنبال می‌کرد. شهرت این نویسنده به بیش از یک قرن می‌رسد؛ یعنی از سال‌های ۱۸۶۳ - ۱۸۶۵ که اولین رمان‌های مهمش به چاپ رسیدند؛ «پنج هفته در بالن» و «سفر به مرکز زمین» و «از زمین تا ماه». ژول ورن با کشتی‌های خود به سفر می‌رفت. در سال‌های ۱۸۸۶ - ۱۸۸۷، پس از یک اتفاق ناگوار که چیز زیادی از آن نمی‌دانیم، کشتی تفریحی خود را می‌فروشد و از زندگی آزاد و پرسفر خود دست می‌کشد. پس از این، او وقت خود را صرف امور شورای شهر می‌کند. سرانجام ژول ورن در ۲۴ مارس ۱۹۰۵، در خانه‌اش در آمیئن، پس از گذراندن یک زندگی پرفرازونشیب چشم از جهان فرو می‌بندد. نام بعضی دیگر از آثار ژول ورن را در فهرست زیر بخوانید:

«فرزندان ناخدا گرانت» (۱۸۶۷)، «بیست‌هزار فرسنگ زیر دریا» (۱۸۶۹)، «دور دنیا در هشتاد روز» (۱۸۷۳)، «جزیرۀ اسرارآمیز» (۱۸۷۴)، «میشل استروگف» (۱۸۷۶)، «هندوهای سیاه» (۱۸۷۷)، «ناخدای پانزده‌ساله» (۱۸۷۸)، «مصایب یک چینی در چین» (۱۸۷۹)، «پانصد میلیون ثروت بانو بیگم» (۱۸۷۹)، «اشعۀ سبز» (۱۸۸۲)، «کرابان لجباز» (۱۸۸۳)، «مجمع‌الجزایر در آتش» (۱۸۸۴)، «ماتیاس سندورف» (۱۸۸۵)، «روبور فاتح» (۱۸۸۶)، «دو سال تعطیلات» (۱۸۸۸)، «کاخ کارپات‌ها» (۱۸۹۲)، «جزیرۀ پروانه‌دار» (۱۸۹۵)، «در برابر پرچم» (۱۸۹۶)، «اورنوک باشکوه» (۱۸۹۸)، «یک درام در لیونی» (۱۹۰۴) و «استاد جهان» (۱۹۰۴).

معرفی نویسنده
عکس ژول ورن
ژول ورن
فرانسوی | تولد ۱۸۲۸ - درگذشت ۱۹۰۵

ژول ورن با نام کامل ژول گابریل ورن، ۸ فوریه ۱۸۲۸ در نانت فرانسه به دنیا آمد. خانواده او وضع مالی خوبی داشتند. پدر ژول ورن دوست داشت پسرش در رشته حقوق تحصیل کند و البته که پسر به خواسته پدر احترام گذاشت. اما علاقه او به ادبیات، داستان و نمایشنامه‌نویسی به حدی زیاد بود که زندگی حرفه‌ای آینده او را شکل داد. او در آن دوران نمایشنامه‌های تراژدی می‌نوشت و این موضوع، سبب برانگیخته شدن مخالفت اعضای خانواده‌اش با او شده بود. آن‌ها از اینکه می‌دیدند او مطالبی غمگین می‌نویسد، ناراحت بودند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۷۸۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۷۸۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان