دانلود کتاب صوتی بازی تاج و تخت (جشنی برای کلاغ ها) با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازی تاج و تخت (جشنی برای کلاغ ها) اثر جرج آر آر مارتین

دانلود و خرید کتاب صوتی بازی تاج و تخت (جشنی برای کلاغ ها)

معرفی کتاب صوتی بازی تاج و تخت (جشنی برای کلاغ ها)

کتاب صوتی بازی تاج و تخت (جشنی برای کلاغ ها) نوشتهٔ جرج آر آر مارتین و ترجمهٔ رویا خادم‌ الرضا است. رضا عمرانی گویندگی این رمان صوتی فانتزی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی بازی تاج و تخت (جشنی برای کلاغ ها)

کتاب صوتی بازی تاج و تخت (جشنی برای کلاغ ها) چهارمین عنوان از حماسهٔ «نغمهٔ آتش و یخ» نوشتهٔ جرج آر آر مارتین است که در سال ۲۰۰۵ انتشار یافت. پس‌از قرن ها نزاع خونین، قدرت‌های هفت‌گانه‌ای که سرزمین پادشاهی را میان خود تقسیم کرده اند، موفق شدند صلحی شکننده را میان خود به وجود آورند، اما طولی نمی کشد که فراری‌ها، مجرمان، خائنان و مردارخوارانِ پادشاهیِ هفت‌گانه گرد هم می‌آیند. دسیسه‌هایی جدید و اتحادهایی خطرناک در حال شکل‌گیری هستند. چهره هایی غافلگیرکننده از دل آشوب ها و نزاع‌های گذشته ظاهر می‌شوند تا نقشی در چالش‌های آینده ٔ سیاه و تاریکِ این سرزمین داشته باشند. اشراف، رعایا، سربازان، جادوگران، قاتلان و حکیمان گرد هم می‌آیند تا بر سر داشته‌ها و جان‌هایشان قمار کنند؛ چراکه در جشنی برای کلاغ‌ها، بسیاری از افراد مهمان هستند، اما عده‌ٔ اندکی می‌توانند زنده و پیروز بمانند.

شنیدن کتاب صوتی بازی تاج و تخت (جشنی برای کلاغ ها) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران رمان‌های فانتزی و علاقه‌مندان به مجموعهٔ بازی تاج و تخت پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جرج آر آر مارتین

جرج آر آر مارتین با نام کامل «جورج ریموند ریچارد مارتین» در ۲۰ سپتامبر ۱۹۴۸ در بایون در ایالت نیوجرسیِ آمریکا متولد شد. او در جوانی عاشق کمیک‌های ابرقهرمانی عصر نقره‌ای دههٔ ۱۹۶۰ بود و همهٔ آن‌ها را جمع می‌کرد. در شمارهٔ ۲۰ کمیک «چهار شگفت‌انگیز» یک نامه منتشر شد که آن را جورج دانش‌آموز برای سردبیر نوشته بود. او در مصاحبه‌هایش گفته یکی از دلایلی که به‌سمت نویسندگی رفت، توجهی است که به آن نامه شده است. در سال ۱۹۶۵، مارتین نوجوان برای داستان ابرقهرمانی‌اش به نام «مرد قدرتمند در برابر حصار آبی» برندهٔ جایزهٔ آلی شد. در سال ۱۹۷۰، در رشتهٔ خبرنگاری از یکی از دانشگاه‌های ایالت ایلینوی مدرک کارشناسی گرفت. یک سال بعد مدرک کارشناسی‌ارشد را از همان دانشگاه گرفت. نوشتن داستان‌های کوتاه علمی - تخیلی را از اوایل دههٔ ۱۹۷۰ آغاز کرد. اولین داستانش با نام «با صبحگاه، مه می‌آید»، نامزد دو جایزهٔ هوگو و نبیولا و در سال ۱۹۷۳ در مجلهٔ آنالوگ منتشر شد. در دههٔ ۱۹۸۰، نوشتن برای تلویزیون را شروع کرد و به ویراستاری کتاب پرداخت. در سال ۱۹۹۱ به رمان‌نویسی بازگشت و کاری را شروع کرد که در نهایت به مجموعهٔ فانتزی مشهور «ترانهٔ یخ و آتش» تبدیل شد. او گفته است کتاب «ترانهٔ یخ و آتش» (یا «آوای یخ و آتش») حداقل هفت کتاب خواهد بود. اولین کتاب این مجموعه، «بازی تاج‌وتخت» در سال ۱۹۹۶ منتشر شد. در نوامبر ۲۰۰۵، چهارمین کتاب مجموعه به نام «ضیافتی برای کلاغ‌ها» در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز و وال‌استریت ژورنال قرار گرفت. زمانی که کتاب پنجم مجموعهٔ ترانهٔ یخ و آتش، «رقصی با اژدهایان» مراحل پایانی انتشار را طی می‌کرد، مارتین به‌شدت درگیر ساخت یک سریال تلویزیونی شد که از مجموعه کتابش اقتباس شده بود. نام سریال را به‌خاطر نام کتاب اول مجموعه، «بازی تاج‌وتخت» گذاشتند. مارتین در انتخاب تیم تهیه‌کنندگی و نوشتن دیالوگ‌ها شرکت داشت و نامش در فهرست تهیه‌کنندگان اجرایی سریال است. از کتاب‌های جرج آر آر مارتین می‌توان به مرگ نور (۱۹۷۷)، رؤیای تب‌آلود (۱۹۸۲)، آتش و خون (۲۰۱۸)، مجموعهٔ ترانهٔ یخ و آتش: بازی تاج‌وتخت، نبرد پادشاهان، طوفان شمشیرها، ضیافتی برای کلاغ‌ها، رقصی با اژدهایان، بادهای زمستان، رؤیای بهار اشاره کرد.

بخشی از کتاب صوتی بازی تاج و تخت (جشنی برای کلاغ ها)

«کیمیاگران باید تا حالا آمده باشند. آیا تمام این‌ها فقط فریبی ناجوانمردانه بود یا این­که به­راستی برای آن مرد اتفاقی افتاده بود؟ این نخستین باری نبود که بخت به پیت پشت می‌کرد. اوایل او خودش را خوش­اقبال دانسته بود که برای خدمت به استاد بزرگ والگریوو کلاغ‌هایش انتخاب شده بود، اما حتی خوابش را هم نمی‌دید که روزی بتواند خوراک او را آماده کند، اتاق‌هایش را جارو بزند و هر روز صبح لباس‌هایش را عوض کند. همه می‌گفتند که والگریو پرورش‌دهندگان کلاغ‌هایش را بیش از دیگران فراموش می‌کند، بنابراین پیت مطمئن بود که گیرۀ آهن سیاه تنها پاداشی­ست که می‌تواند به آن امیدوار باشد، اما بعد فهمید که والگریو حتی این را هم از او دریغ می‌کند. پیرمرد تنها از روی ادب در مقام استاد بزرگ باقی مانده بود. او زمانی استاد بزرگی بود، اما حالا لباس‌هایش تنها دارایی‌هایش بود و شش ماه پیش هم یکی از معاونان او را در کتابخانه گریان یافته بود، چرا که نمی‌توانست راه خروج به­سمت اتاق‌هایش را بیابد. استاد گورمون کسی بود که در جایگاه والگریو می‌نشست؛ همان گورمونی که زمانی پیت را به دزدی متهم کرده بود.»

نظرات کاربران

لیوبی1
۱۴۰۳/۰۶/۰۷

خواننده را به دنیایی دیگر میبرد

Mostafa Momeni
۱۴۰۳/۰۵/۳۰

سلام. بی صبرانه منتظر جلد بعدی هستیم. متشکرم

sara77
۱۴۰۳/۰۶/۰۲

اصلا این کتاب را نخواندم. عجیب هست که معرفی این کتاب اینقدر مختصر هست. اصلا گفته نشده که رمان هست یا کتاب فلسفی یا ....

زمان

۳۵ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۹۳۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۵ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۹۳۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۵,۰۰۰
۹۴,۵۰۰
۳۰%
تومان