دانلود کتاب صوتی پر با صدای امیررضا علی زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پر اثر شارلوت مری ماتیسن

دانلود و خرید کتاب صوتی پر

انتشارات:رمانو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پر

کتاب صوتی پر نوشتهٔ شارلوت مری ماتیسن و ترجمهٔ میمنت دانا است. امیررضا علی زاده گویندگی این رمان صوتی انگلیسی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی پر

کتاب صوتی پر حاوی رمانی است که داستان آن با سرزدن «دالتون» به دوست قدیمش که اکنون یک نویسنده است، شروع می‌شود. این دو نفر تحصیلات را با هم تمام کردند و با هم وارد اجتماع شدند، اما زندگی مسیرهای مختلفی پیش روی آن‌ها قرار داد. دالتون در شرکت بیمهٔ شهر کار گرفت و دوستش حرفهٔ نویسندگی را دنبال کرد. اختلاف سلیقهٔ میان این دو، روابط آن‌ها را کم کرده بود، اما اکنون ماجرایی رخ داده است که دالتون را به خانهٔ دوستش می‌کشاند. دالتون داستان زندگی پر فرازونشیب خود را در قالب دست‌نوشته‌هایی در اختیار دوست نویسنده‌اش قرار می‌دهد تا بر اساس آن کتابی بنویسید. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که دالتون به چند سال زندان به‌دلیل اختلاس محکوم شده است. موضوع اصلی کتاب پر، زندگی دالتون است.

شنیدن کتاب صوتی پر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر انگلستان و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی پر

«من تنها فردی نبودم که در گوشه و کنار لندن عشق سوزان خود را به دست آورده باشم، اما من شریک نداشتم و کسی نتوانست آن را از من بگیرد و تنها خود او بود که آن را در سینه‌ام کشت و از بین برد، ولی کسی نمی‌تواند و قدرت آن را ندارد که خاطرات این عشق را نابود کند و این حقیقت جاودانی خواهد بود که من در کنار او در اوج سعادت و خوشبختی بودم و اکنون که در این خانه‌ی محقر دهاتی تک و تنها در حالی که بادهای شدید پنجره را تکان می‌دهد و امواج خروشان دریا مانند کوهی باعظمت بالا می‌روند و به اطراف پراکنده می‌شوند و شوری آن را در هوا و زمین و روی لب‌های خود احساس می‌کنم با آن‌چه گذشته، از زندگی تلخ با اوا تا ساعات خوشی که با ماویس گذراندم، همه حقیقت دارند و هنوز من از آتشی که در روحم افروخته شده می‌سوزم و با این‌که شعله‌ها کشته شده ولی گرمی آن باقی است و تا ابد خواهد بود. در تمام طول مدتی که زندانی بودم هرگز قلبم سرد نگشت و رضایت خاطرم کم نشد، چرا که همان ساعات خوش با ماویس جبران همه‌ی ناراحتی‌ها را می‌کرد. گرچه من از هر حیث ممکن است مرد فقیر و حقیری باشم ولی فتح و ظفر من کامل بود و آن موفقیتی که من با این قیمت گران به دست آوردم بر خود ماویس نیز پوشیده است.»

*

«با عجله اوراق را برگرداندم و از اينجا و آنجا مقداری خواندم و در حالی‌که غرق در دريای حيرت بودم با خود گفتم: اين افسانه است، چطور ممکن است راست باشد؟ آن هم در زندگی دالتون که می‌دانستم با زن و يگانه فرزندش که دختر بزرگی بود و من آنها را نديده بودم، در يکی از محلات آرام و بی‌روح ولی آبرومند زندگی می‌کردند. می‌دانستم که هر روز به شهر و اداره خود می‌رفت و بعد از انجام کار روزانه که سال‌ها بدان عادت کرده بود به رستوران ارزانی برای صرف ناهار حضور می‌يافت و هر شب به منزل باز می‌گشت که در زمستان در گوشه‌ای پهلوی بخاری بنشيند و سيگار بکشد و در تابستان به گل‌های خود آب بدهد و حالا اگر اين مطالب راست باشد و اغراق نگفته باشد بيش از آنچه تصور شود عشق و احساسات در زندگی او موجود بوده، بيش از هر کس حتی بيش از من خوشگذران که موقعيت بهتری داشتم. هرچه بيشتر می‌خواندم بيشتر حسرت می‌بردم و آرزو می‌کردم که به جای او بودم. شانس او و جرأت و جسارت او را داشتم. برای اينکه می‌دانستم اگر عشق هم به زندگی من داخل می‌شد هرگز حاضر نبودم در ازای آن اين فداکاری و از خودگذشتگی را که راجر بی‌ترديد وبدونِ چون و چرا کرده بود بکنم.»

نظرات کاربران

Rosmari
۱۴۰۳/۰۱/۱۶

سلام 🌱 پر داستان عاشفانه مردی میانسال است که خیلی اتفاقی عشق را دوباره پیدا می کند و چنان گرفتار آن میشود که حاضر است هرآنچه دارد را فدایش کند. رمان کشش متوسط داشت و توصیفات عاشقانه زیادی از عشقی رومئو و

- بیشتر

زمان

۷ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۶۲۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۶۲۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان