دانلود کتاب صوتی عشق پایدار با صدای الهه نظرزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عشق پایدار اثر جان گری

دانلود و خرید کتاب صوتی عشق پایدار

معرفی کتاب صوتی عشق پایدار

کتاب صوتی عشق پایدار نوشته جان گری، نویسنده کتاب مشهور مردان مریخی، زنان ونوسی است که با ترجمه مهدی قراچه داغی و صدای الهه نظرزاده می‌شنوید. این کتاب راهنمایی برای غنا بخشیدن به روابط است و به ما کمک می‌کند تا به وجود خود و اطرافیانمان عشق بورزیم.

درباره کتاب صوتی عشق پایدار

همه ما زخم‌ها و احساساتی منفی از دوران گذشته خودمان داریم که همراه با ما به امروز آمده‌اند و مانعی برای بخشیدن و دوست داشتن خودمان و دیگران می‌شوند. اما زمان آن فرا رسیده که با احساسات منفی گذشته خداحافظی کنیم. جان گری که پیش از این با نوشتن کتاب مردان مریخی، زنان ونوسی، مشهور شده بود و به عنوان مشاور در روابط زوج‌ها کار و فعالیت می‌کند، در کتاب عشق پایدار به ما نحوه کنار آمدن با گذشته و دوست داشتن خود را می‌آموزد. 

او نام کتابش را راهنمای غنا بخشیدن به روابط گذاشته است. چرا که معتقد است زمانی که ما دست از سرزنش‌گری‌های فردی برداریم و شروع به دوست داشتن خودمان کنیم، می‌توانیم عشق ر ابه زندگی خود دعوت کنیم. از زمانی که حس پذیرفته شدن و دوست داشته شدن از طرف خود در فردی شکل بگیرد، می‌تواند عشقش را با دیگران هم تقسیم کند و هرکسی را دوست بدارد. این توانایی در داد و ستد محبت و مهرورزی، هم زندگی خودمان را روشن می‌کند و هم زندگی اطرافیانمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کتاب صوتی عشق پایدار، روش‌ها و راهکارهای عملی برای دستیابی به این امر را در اختیار افراد قرار می‌دهد. به این ترتیب زوج‌ها می‌توانند روابط زناشویی‌شان را بهبود ببخشند و در جهت بیشتر دوست داشتن و همکاری و همدلی با شریک عاطفی کمک کنند. این اثر به ما کمک می‌کند تا مسیر درستی را در پیش بگیریم که با درنظر گرفتن تفاوت‌های میان زن و مرد، کارمان را به عنوان یک زوج، عالی انجام دهیم.

کتاب صوتی عشق پایدار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این اثر برای تمام کسانی است که به معجزه عشق در روابط باور دارند و دوست دارند روابط عاطفی سازنده و محکمی که سرشار از عشق باشد، برای خودشان بسازند. 

درباره‌ جان گری

دکتر جان گری، ۲۸ دسامبر ۱۹۵۱ در تگزاس آمریکا متولد شد. او سال‌هاست در زمینه‌ی روابط به زنان و مردان مشاوره می‌دهد. معروف‌ترین کتاب دکتر جان گری، مردان مریخی، زنان ونوسی است که در زمینه درک تفاوت‌های بین زنان و مردان است که به زبان‌های مختلفی در دنیا ترجمه شده است.

مهدی قراچه‌ داغی

مهدی قراچه‌ داغی، در سال ۱۳۲۶ در کاشان متولد شده است. قراچه‌ داغی مترجم کتاب‌های روان‌شناسی، تربیت کودک و نوجوان، کسب‌وکار، اقتصاد و رمان است. وی از سال ۱۳۵۱ ترجمه کتاب را آغاز کرده‌است و تا زمان نگارش این مقاله، ۵۱۰ عنوان کتاب را ترجمه کرده‌ است، که از میان آن‌ها بیش از ۳۵۰ عنوان در حوزه روان‌شناسی بوده‌ است.

بخشی از کتاب صوتی عشق پایدار

گشودن رمز و راز عشق ماجرایی بس جالب در زندگی ماست. کافی است در تمامی لحظات با احساسات خود در تماس باشید و به خود و به دیگران واقعیت‌ها را بگویید.

اجازه بدهید که توجه شما به حقیقت نقطه عطفی در زندگی شما باشد. هر چه در زندگی بیشتر حقیقت را بیان کنید. بیشتر از احساسات خود بهره می‌گیرید. با تمرین می‌توانید بر امواج احساسات خود سوار شوید. نیازی به سرکوب آن‌ها ندارید.

نظرات کاربران

کاربر ۳۵۰۵۸۹۷
۱۴۰۰/۰۶/۲۴

خوب فقط تایمش خیلی کم بود

زمان

۳ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱۸۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱۸۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۵۰۰
تومان