دانلود و خرید کتاب تلاش عاشقانه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تلاش عاشقانه اثر سیدمحمد عباس زادگان

کتاب تلاش عاشقانه

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تلاش عاشقانه

کتاب تلاش عاشقانه نوشتۀ سید محمد عباس‌زادگان در انتشارات سیمای شرق به چاپ رسیده است.

درباره کتاب تلاش عاشقانه

کتاب تلاش عاشقانه زندگی‌نامه و خاطرات سید محمد عباس‌زادگان به قلم خودش است و زندگی شخصی و کاری او را روایت می‌کند. عباس‌زادگان عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی است. او در بنیاد مستضعفان سمت داشت و معاون امور برنامه‌ریزی این بنیاد بود. او همچنین مدیرعامل بزرگ‌ترین بیمۀ دولتی کشور یعنی بیمۀ ایران بود و بعد از آن معاون سازمان گمرک ایران شد.

او در این کتاب علاوه بر توصیف دوران کودکی و نوجوانی خود، تجربۀ کار در سازمان‌ها را که عمدتاً در بخش پولی و مالی هستند شرح می‌دهد. فصل‌های کتاب براساس مراکزی که در آن‌ها فعالیت‌ها می‌کرده انتخاب شده‌اند.

خواندن کتاب تلاش عاشقانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های زندگی‌نامه و خاطرات پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تلاش عاشقانه

«خانواده ما مرکب از پنج پسر و دو دختر بود که من فرزند پنجم بودم. پدرم در تربیت دینی ما اهتمام ویژه‌ای داشت. هیچ‌گاه نماز خود را انفرادی به جا نمی‌آورد و هموراه در سه نویت در صفوف جماعت حضور داشت. به همین دلیل در خانواده ما بسیار ذی‌نفوذ بود و همگان حرمت وی را نگه می‌داشتند. در هفت‌سالگی در دبستان شاهچراغ که یک مدرسه مذهبی و نزدیک حرم حضرت شاهچراغ بود، نام‌نویسی کردم. دانش‌آموزان این مدرسه از گروه‌های کم‌درآمد یا متوسط بودند و معلمان برای وادار کردن دانش‌آموزان به جدی‌گرفتن تحصیل از روش‌های خشک و خشن و تنبیه بدنی استفاده می‌کردند. با وجود این مدیر، ناظم و معلمان افراد دلسوزی بودند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان