دانلود کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ با صدای آرش آذردرخش + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ اثر خداداد بیرانوند

دانلود و خرید کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ

معرفی کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ

کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ نوشتهٔ خداداد بیرانوند و شهاب بیرانوند است. گویندگی این کتاب صوتی را آرش آذردرخش انجام داده و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را در سال ۱۴۰۲ منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ

کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ به جنبه‌های روان‌شناسی مبحث موفقیت پرداخته است. این کتاب صوتی به این موضوع که نگرش چگونه بر افراد تأثیر می‌گذارد، چه چیزهایی نگرش فرد را شکل می‌دهد، تأثیر نگرش بر رهبری، تغییر نگرش و موانع نگرش، شکست و ارتباط آن با نگرش، معنی موفقیت در یک نگرش درست، نگرش سازمانی و... پرداخته است. نگرش یعنی چه؟ نگرش یا منش (Attitude) عبارت است از ترکیبی از باور‌ها و هیجان‌هایی که شخص را پیشاپیش آماده می‌کند تا به دیگران، اشیا و گروه‌های مختلف به‌شیوهٔ مثبت یا منفی نگاه کند. نگرش‌ها ارزیابی از اشیا را خلاصه می‌کنند و در نتیجه پیش‌بینی یا هدایت اعمال یا رفتارهای آینده را بر عهده می‌گیرند. نگرش را می‌توان بر حسب نظریه‌های یادگیری و رویکرد شناختی تعریف کرد. در هر یک از این نظریه‌ها مفهوم نگرش به‌گونه‌ای متفاوت تعریف شده و هر یک از جنبه‌های متفاوت نگرش را مورد تأکید قرار داده است. کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ نوشتهٔ خداداد بیرانوند و شهاب بیرانوند است.

شنیدن کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ رهبری و مدیریت در کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی نگرش رهبران بزرگ

«مانند بلغمی‌ها، روان‌شناسی مزاج افراد سوداوی را در گروه درون‌گراها قرار می‌دهد، به همین دلیل افرادی که طبع سرد و خشک دارند کمتر در اجتماع حضور می‌یابند. سوداوی‌ها افرادی هستند که در تصمیم‌گیری‌ها بسیار واقع‌بین عمل نموده و منطقی، به همین دلیل ریسک‌پذیری کمتری در آن‌ها به چشم می‌خورد و ترجیح می‌دهند محافظه‌کار و وسواسی عمل نمایند. این افراد به دلیل غلبه‌ی سودا در بدنشان بسیار منفی‌نگر و شکاک بوده و به همین دلیل در زندگی شخصی و کاری خود نمی‌توانند به راحتی به دیگران اعتماد کنند. می‌توان نتیجه گرفت شخصیت هر فردی ترکیبی از این خلقیات است و البته اسثناهایی نیز برای این تعمیم‌ها وجود دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱۴۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۱۴۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۷,۰۰۰
تومان