دانلود کتاب صوتی بازاریابی با صدای آرش آذردرخش + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازاریابی اثر کنث لمونیز

دانلود و خرید کتاب صوتی بازاریابی

معرفی کتاب صوتی بازاریابی

کتاب صوتی بازاریابی نوشتهٔ کنث لمونیز و فیتز هیو و ترجمهٔ محمد احمدی و فاطمه نصرتی است. آرش آذردرخش گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی بازاریابی

کتاب صوتی بازاریابی گفته است که بازاریابی ما را احاطه کرده و پیوسته در خانه، هنگام رفت‌وآمد به محل کار، در تعطیلات و حتی در زمان فراغت با سیل پیام‌های بازاریابی روبه‌رو هستیم؛ بااین‌حال اگرچه مجاری بازاریابی برای ما آشنا است، باید حواسمان باشد که بازاریابی را تنها در قالب فعالیتی که افراد را به خرید وادار می‌کند یا به‌عنوان تبلیغ محض مشاهده نکنیم. بازاریابی مباحثی بسیار گسترده‌تر را در بر می‌گیرد؛ چراکه طیف وسیعی از فعالیت‌های تجاری اساسی را شامل می‌شود و این اطمینان را می‌‌دهد که توانایی تهیهٔ محصولات و خدمات موردنیاز و موردعلاقه‌مان را داریم و اینکه چه زمانی و چگونه آن‌ها را می‌خواهیم.

شنیدن کتاب صوتی بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ بازاریابی، مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی بازاریابی

«شرکت‌ها در خلأ فعالیت نمی‌کنند، بلکه با محیط پیرامون تعامل دارند، به محرک‌ها واکنش نشان می‌دهند و تلاش می‌کنند بر نگرش و رفتار مشتریان نیز تأثیر بگذارند. بازاریابی نقشی مرزگستر برای شرکت ایفا می‌‌کند. چراکه در تعامل مستقیم با مشتریان است و اطلاعاتی درباره‌ی تغییرات در بازار ارائه می‌دهد. درنتیجه تصمیم‌های مربوط به راهبردهای بازاریابی، نقشی حیاتی در موفقیت تجاری دارند. زیرا شرکت‌ها سخت تلاش می‌کنند تا نیازهای پیچیده‌ی مشتریان خود و جامعه در مقیاس وسیع‌تر و همچنین فناوری‌های جدید را برطرف سازند و درعین‌حال محصول خود را از محصول رقبا متمایز کنند.

با رشد صنایع خدماتی در اقتصادهای بالغ، اینترنت و سایر تحولات فناوری، شرایطی عالی برای پیشبرد رشد سریع استارتاپ‌های تکنولوژی، کسب‌وکارهای رسانه‌محور و تجارت الکترونیک فراهم کرده است.

قرارگیری بیشتر فعالیت‌های شرکت در معرض عموم، لزوم افزایش شفافیت و تمرکز بیشتر بر شرکت‌هایی که موضع اخلاقی خود را اعلام می‌کنند را به‌همراه داشته است. بازاریابی اجتماعی در واکنش به دغدغه‌های اخلاقی و رفع نیاز مشتری توسط شرکت‌ها و در آن شرکت‌ها تأکید می‌کند فعالیتشان چگونه به کل جامعه نفع می‌رساند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۲۸۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۲۸۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۴,۵۰۰
تومان