دانلود کتاب صوتی نفرین شدگان ماه ۱ با صدای فرناز حداد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نفرین شدگان ماه ۱ اثر نازنین جودت

دانلود و خرید کتاب صوتی نفرین شدگان ماه ۱

معرفی کتاب صوتی نفرین شدگان ماه ۱

کتاب صوتی نفرین شدگان ماه ۱ (شوومان) نوشتهٔ نازنین جودت است. فرناز حداد گویندگی این رمان ایرانی صوتی را انجام داده و انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر آن را برای گروه سنی ۱۷ تا ۳۰ سال منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی نفرین شدگان ماه ۱

در کتاب صوتی نفرین شدگان ماه ۱ (شوومان) می‌شنوید که در یک شب سرد و برفی، در میان سکوت خلوت کوهستان، معلم جوانی قدم به روستای «شوومان» می‌گذارد. او جایگزین معلم قبلی شده که به‌دلیل ذات‌الریه درگذشت. «حوریا» که از سرما و یخبندان نفرت دارد، به جای او آمده است، اما وحشت از مرگ، احساسی است که همچنان در او حضور دارد. حوریا در خانهٔ «شیخ بادزار» ساکن می‌شود. شیخ گردنبندی را به او می‌دهد تا از سرما محافظتش کند؛ انگار که جادویی مهیب درون این گردنبند نهفته است. حوریا تصمیم به فرار می‌گیرد؛ فراری از فضای تاریک و هیجان‌انگیز شوومان و فراری از رفتارهای عجیب‌وغریب ساکنان این روستا و فراری از عشقی شورانگیز به پسر شیخ، اما اتفاقاتی وحشتناک در انتظار او است و به نظر می‌رسد که گریز از این موقعیت ناممکن است.

شنیدن کتاب صوتی نفرین شدگان ماه ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به نوجوان‌های دوستدار ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی نفرین شدگان ماه ۱

«صبح که چشم باز می‌کنم چیزی از شب قبل یادم نمی‌آید. یادم است که سفیا شامم را آورد خوردم، کتاب‌هام را چیدم کنار پنجره، یکی را برداشتم و چند صفحه‌ای خواندم. بعد از آن چیزی یادم نمی‌آید. سر که می‌چرخانم، پاکت سفیدی را روی پاتختی می‌بینم. چیزی روش نوشته نشده. تو جام نیم‌خیز می‌شوم. بازش می‌کنم. دست‌خط خاله است. مثل خودم تلگرافی نوشته:

«خوشحالم که به سلامت به شوومان رسیدید. کارهایم را که انجام دهم می‌آیم. آنجا که هستید خیالم راحت است».

جمله‌ی آخر عصبانی‌ام می‌کند. نمی‌فهمم برای چه خیالش راحت است. به خاطر اینکه پدرش اهل شوومان بوده؟ خاله چه می‌داند در یکی دو روز گذشته چه اتفاقات عجیب‌وغریبی برای من افتاده؟ نکند خاله هم شوومانی بوده و همینجا بزرگ شده؟ چه دلیلی برای پنهان‌کاری دارد؟ یادم باشد از شیخ بادزار یا آمه بپرسم خاله و پدرش را می‌شناسند یا نه.»

نظرات کاربران

کاربر ۱۰۴۱۶۴۵
۱۴۰۲/۱۱/۰۸

درخشان. در شنیدنش تردید نکنید

کاربر 7680148
۱۴۰۲/۰۹/۱۹

کتاب خوبیه من ازش راضیم

کاربر 6695590
۱۴۰۲/۱۰/۲۲

کتاب خوبی بود

ماهان
۱۴۰۲/۰۹/۱۹

کتاب خوب و جذابی بود من واقعا کیف کردم کشش خوبی داشت تو ژانر وحشت

کاربر 7292880
۱۴۰۲/۱۲/۲۸

کوتاه بود و مزخرف

رها اخوت
۱۴۰۲/۱۰/۲۹

بدک نبود. نویسنده یذره زیادی سعی کرده بود داستانو رمزالود کنه که باعث شده بود از جذابیتش کمتر بشه بجز اون مشکل زیادی نداشت

زمان

۵ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۴۲۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۴۲۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۹,۰۰۰
تومان