دانلود و خرید کتاب فراکارآفرینی ۲ جیم کالینز ترجمه محمدحسین اکبرزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فراکارآفرینی ۲

کتاب «فراکارآفرینی ۲» نوشتۀ جیم کالینز و بیل لزیر و ترجمۀ محمدحسین اکبرزاده و زهره رامشک اصلی است و انتشارات فرا کارآفرینی وابسته به آینده سازان زهره آن را منتشر کرده است. این کتاب به مدیران آموزش می‌دهد که چطور از دل کسب‌وکارشان، شرکت عالی و ماندگار بسازند.

درباره کتاب فراکارآفرینی ۲

کتاب فرا کارآفرینی ۲ به این پرسش اصلی پاسخ می دهد که چرا و چطور بعضی از شرکت‌های نوپا، عالی و ماندگار می شوند و برخی نه. مطالب کتاب فراکارآفرینی ۲ برای کارآفرینان و رهبران شرکت های کوچک تا متوسط بسیار مفید است و مطالب جامع و کاملی دربارۀ تصمیمات ارتباطی، رهبری، چشم‌انداز، راهبرد و شانس ارائه می‌دهد.

جیم کالینز کتاب‌های متعددی در حوزۀ مدیریت نوشته است. کتاب‌های معروفی مانند ساختن برای ماندن و خوب تا عالی از جمله آثار اوست. او همواره تلاش کرده است تا تجربه‌ها و دانش خود را برای کشف حقایق کارآفرینی در اختیار خوانندگان قرار دهد. او چاپ اول کتاب فرا کارآفرینی را با همکاری بیل لیزیر نوشت، بعد از آنکه کتاب بسیار موردتوجه قرار گرفت، تصمیم گرفتند کتاب دیگری بنویسند و برای رهبران شرکت‌های کوچک تا متوسط که در پی ساختن شرکتی عالی و ماندگار هستند، ‌نقشۀ راه طراحی کنند. فصل اول کتاب فرا کارآفرینی ۲ به داستان آشنایی جیم کالینز و بیل لیزیر و چگونگی همکاری‌شان و تأثیر دانش بیل در بخش زیادی از مطالب کتاب اختصاص دارد.

کتاب فرا کارآفرینی ۲ در ۹ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت‌اند از: «فصل اول: من و بیل»، «فصل دوم: هدف عالی بدون افراد عالی فایده‌ای ندارد»، «فصل سوم: سبک رهبری»، «فصل چهارم: چشم‌انداز»، «فصل پنجم: شانس به آدم‌های بااراده رو می‌کند»، «فصل ششم: عامل موفقیت شرکت‌های بزرگ - نقشه»، «فصل هفتم: راهبرد»، «فصل هشتم: نوآوری» و «فصل نهم: برتری تاکتیکی»

خواندن کتاب فراکارآفرینی ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها و همچنین علاقه‌مندان به حوزۀ کسب‌و‌کار پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب فراکارآفرینی ۲

 «در اکتبر ۲۰۰۷، استیو جابز با من تماس گرفت تا راجع به ایده‌اش برای تأسیس دانشگاه اپل صحبت کند. او می‌خواست با این کار اپل را تبدیل به شرکت بزرگ و ماندگاری کند که همیشه نتایج برتری را تولید کند و تا مدت‌ها پس از مرگش، نقش خاصی داشته باشد. او می‌خواست که اپل مثل خیلی از شرکت‌های موفق پس از جدایی بنیان‌گذارانش دچار سقوط دلسردکننده‌ای نشود و یکی از آن شرکت‌ها نشود که دنیا به آن نیازی ندارد.

در اواسط صحبتمان نتوانستم جلوی کنجکاوی‌ام را بگیرم و از او پرسیدم که وقتی در روزهای تیره‌وتار ۱۹۹۷ برای نجات اپل برگشت، چه حس و حالی داشت. یادتان باشد که کمتر کسی در آن دوران فکر می‌کرد که اپل بتواند به عنوان شرکت مستقل زنده بماند، چه برسد به اینکه دوباره بر عرش بنشیند.»

معرفی نویسنده
عکس جیم کالینز
جیم کالینز

جیم کالینز نویسنده معروف کتاب‌های مدیریت است که در ۲۵ ژانویه ۱۹۵۸ در کلرادو آمریکا متولد شد. او مدرک لیسانس و MBA خود را از دانشگاه استنفورد و دکتری افتخاری را از دانشگاه کارادو گرفت. کالینز فردی است که عمر خود را به تحقیق و پژوهش در زمینه مدیریت گذرانده. کارنامه زندگی او پر از کتاب‌های مختلف است. کتاب‌هایی که برخی از آن‌ها حتی تا ده میلیون نسخه در جهان هم به فروش رسیده‌اند.

پاک سازی جسم و فکر و روان
حسن خلیلی پویا
راهنمای آینده نگاری فناوری یونیدو؛ جلد اول
گروه آینده نگاری سازمان توسعه ملل متحد (یونیدو)
صداهایی از چرنوبیل
اسوتلانا آلکسی ویچ
دستورالمعل های کاربردی بازاریابی دیجیتال
کریستا نهر
تئاتر مدرن اروپا در ده نمایش تک پرده‌ ای
گروه نویسندگان
اثر هوازدگی فیزیکی بر خواص فیزیکی و مکانیکی سنگ
مهدی حسینی
آموزش کارآفرینی برای دانشجویان کارشناسی
کولین جونز
پرهای ریخته‌ی یک فاخته
فاطمه خاور غزلانی
مستند سازی
مریم رحمانی
بیشعوری
خاویر کرمنت
پرسش های چهارگزینه ای فیزیک ۲ ریاضی (پایه یازدهم)
رضا سبزمیدانی
برهان
دیوید آبرن
مهاجرت به غرب
محسن حمید
پلیمرها در مهندسی بافت و پزشکی بازساختی و دارو رسانی
حمید میرزاده
نگاهی از نزدیک به محیط زیست
مایکل آلابی
زندان دل
مریم صناعی
بزرگ تر فکر کن
شینا آینگار
دار و دسته کبوترهای اصیل خطر را می بلعند
اندرو مک دانلد
اصطلاحات و عبارت های روزمره صفر تا صد زبان تاجیکی
اندری تارانوو
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۲۷ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۲۷ صفحه

قیمت:
۱۰۹,۵۰۰
تومان