دانلود کتاب صوتی بازی بلندمدت با صدای علی خسروی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازی بلندمدت اثر دوری کلارک

دانلود و خرید کتاب صوتی بازی بلندمدت

نویسنده:دوری کلارک
گوینده:علی خسروی
انتشارات:رادیو گوشه
امتیاز:
۳.۹از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بازی بلندمدت

کتاب صوتی بازی بلندمدت؛ تفکر بلندمدت در دنیایی کوتاه‌مدت نوشتهٔ دوری کلارک و ترجمهٔ اکبر درویشی با صدای علی خسروی است و رادیو گوشه آن را منتشر کرده است. در کتاب صوتی بازی بلندمدت مفاهیم و راهبردهای اساسی که فرایند تفکر بلندمدت را تقویت می‌کنند، معرفی می‌شود.

درباره کتاب صوتی بازی بلندمدت

«کاش برای فکرکردن وقت داشتیم!» 

امروزه بسیاری از ما احساس شتاب‌زدگی، سردرگمی و عقب‌ماندگی می‌کنیم. سرگرم فعالیتیم و همیشه تمرکزمان متوجه کار بعدی است. در «حالت اجرا»ی دائمی گیر کرده‌ایم و لحظه‌ای را به سبک‌وسنگین کردن امور یا طرح پرسش‌هایی دربارهٔ توقع خود از زندگی اختصاص نمی‌دهیم.

با گشت‌وگذار در صفحات مجازی دوستان و همکارانمان در اوقات فراغت، سیل موفقیت‌هایشان حرصمان را درمی‌آورد: رمز موفقیت آن‌ها چیست؟ آن‌ها چه چیزی می‌دانند که ما از آن بی‌خبریم؟ چرا ما به آن‌ها نمی‌رسیم؟ آیا «ترفندی» وجود دارد که بتواند کمکمان کند؟

چه می‌شود اگر مقایسه را کنار بگذاریم، تعریف شخصی‌مان را از موفقیت بیابیم و مطابق میل خود زندگی کنیم؟ ممکن است صبر، راهبرد و تلاش بی‌وقفه‌ای که برای رسیدن به چنین جایگاهی لازم است همانند گونه‌های هنریِ گمشده به نظر برسد. اما برای خلق زندگی جذاب و معناداری که همگی به دنبال آن هستیم این عوامل ضروری است و اکنون زمان آن رسیده که با آغوش باز آن‌ها را بپذیریم.

بازی بلندمدت یعنی اجتناب از رضایتمندی کوتاه‌مدت برای تلاش در جهت هدفی مبهم اما باارزش در آینده؛ کار ساده‌ای نیست. اما مطمئن‌ترین مسیر برای دستیابی به موفقیت پایدار و معنادار در جهانی است که اغلب کارهای ساده، سریع و اساساً سطحی را در اولویت قرار می‌دهد.

شنیدن کتاب صوتی بازی بلندمدت را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

این کتاب صوتی برای حرفه‌ای‌هایی طراحی شده که از زندگی و کارشان چیز بیشتری می‌خواهند و برای رسیدن به آن نقطه حاضرند مسیر دشوارتر را برگزینند. 

بخشی از کتاب صوتی بازی بلندمدت

«به یاد داشته باشید:

ـ سه نوع شبکه‌سازی وجود دارد:

ـ شبکه‌سازی کوتاه‌مدت وقتی سریعاً به چیزی مانند کار یا مشتری نیاز دارید. در این نوع شبکه‌سازی احتمال این‌که در دام سوءاستفاده از دیگران بیفتید بیشتر است. بنابراین، کمتر از آن استفاده کنید، آن هم فقط با افرادی که از قبل رابطهٔ نزدیکی با هم دارید.

ـ شبکه‌سازی بلندمدت که در آن با آدم‌های جالبی که تحسینشان می‌کنید و از آن‌ها لذت می‌برید رابطه برقرار می‌کنید. این افراد احتمالاً می‌توانند در آینده به دردتان بخورند، اما به اشکال نامشخصی.

ـ شبکه‌سازی با افق نامحدود که در آن با آدم‌های شگفت‌انگیزی در حوزه‌های مختلف رابطه برقرار می‌کنید؛ آدم‌هایی که در ظاهر شاید هرگز کمکی به شما نکنند. شما از روی علاقه‌ای که به شخصیت آن‌ها دارید رابطه برقرار می‌کنید و در گذر زمان ــ کسی چه می‌داند ــ ممکن است به طرز شگفت‌انگیزی مسیرتان یکی شود.

ـ تا یک سال هیچ درخواستی نکن. دست‌کم تا یک سال از درخواست ارتباط‌گیری برای هر نوع کمک مهمی اجتناب کنید تا فشار رابطه را از بین ببرید و مطمئن شوید که طرف مقابلتان می‌داند هدف شما از دوستی فقط بهره‌گیری از او نیست.

ـ وقتی به گروهی می‌پیوندید، خودتان را وقف آن کنید. چند سازمان معدود را، که می‌توانید در آن‌ها فعالیتتان را گسترش دهید، انتخاب کنید و به اعضای آن‌ها نزدیک شوید و رابطه ایجاد کنید. اگر آن‌ها همکار شما باشند، بیشتر تمایل دارند به پیش‌قدمی‌های شما واکنش مثبت نشان دهند.

ـ هر رابطه‌ای باید دوطرفه باشد. ممکن است احساس کنید چیزی برای ارائه به شخصی که از شما بانفوذتر است یا جایگاه بهتری دارد نداشته باشید. خلاقیت به خرج دهید. وقتی فقط انتظار دارید از کسی چیزی بگیرید، در واقع دارید از او سوءاستفاده می‌کنید؛ پس با دقت فکر کنید و ببینید چه چیزی برای ارائه دارید و آن‌قدر بگردید تا آن چیز را بیابید. (راهنمایی: اگر طرف مقابلتان در زمینهٔ خاصی قوی است، به احتمال فراوان، جایی که می‌توان چیز باارزشی ارائه کرد حوزهٔ متفاوتی است که به آن علاقه دارد؛ مثلاً اطلاعاتی در مورد شهر خودتان یا راهکارهای تناسب اندام یا اگر سابقهٔ زیادی در ساخت پادکست دارید، توصیهٔ آن‌ها به ساخت پادکست.)»

معرفی نویسنده
عکس دوری کلارک
دوری کلارک

دوری کلارک علاوه بر اینکه یک نویسنده‌ی حوزه‌ی کسب‌وکار توانمند است، یکی از افراد تاثیرگذار و الهام‌بخش در دنیای کسب‌وکار به شمار می‌رود. او نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروشی مثل بازآفرینی خویشتن، ارتباطات موثر، پیدا کردن ایده‌ی برجسته برای کسب و کار و... در حوزه‌ی مشاوره‌ی کسب و کار، تدریس مهارت‌های ارتباطی در فضای کسب‌وکار و تدوین استراتژی کسب‌وکار هم فعالیت‌های درخورد توجهی دارد.

نظرات کاربران

Rabi
۱۴۰۲/۱۰/۲۴

این یک کتاب راهبردی، کاربردی، شفاف و بدون اغراق‌های معمول هست. با مثال‌های واقعی برای شما توصیح می‌دهد چگونه از نقطه ای که هستید به نقطه ای که می‌خواهید بروید.

زمان

۸ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۴۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۱۴۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
۶۰,۰۰۰
۴۰%
تومان