دانلود کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران با صدای حمید سربندی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران اثر دوری کلارک

دانلود و خرید کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران

معرفی کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران

با شنیدن کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران اثر دوری کلارک می‌آموزید که چگونه با صحبت کردن دیگران را متقاع کنید که نظر شما را بپذیرند. هنر متقاعد کردن دیگران از هنرهایی است که در عرصه کسب‌وکار کاربرد زیادی دارد و مدیران فروش و بازاریابان کسانی هستند که باید به این هنر مجهز باشند.

 درباره کتاب صوتی متقاعد کردن دیگران

در یک محیط کاری دارای سلسله مراتب کمتر، ایجاد مهارت‌های مجاب کردن می‌تواند ارزشمندترین سرمایه‌گذاری ممکن باشد. بعضی از مردم اعتقاد دارند متقاعد کردن یعنی فریب‌دادن یا راه خود را پیش‌بردن ولی این ربطی به گول‌زدن یا دروغ گفتن ندارد. بلکه متقاعدکردن یعنی اطمینان حاصل کردن از اینکه بهترین ایده‌های شما، به خوبی شنیده می‌شوند. در این کتاب, متخصص ارتباطات و تجارت، دوری کلارک به شما کمک می‌کند مهارت‌های متقاعدکردن خودتان را گسترش دهید تا در هنگام دیدار با افراد جدید اعتبار ایجاد کنید و کاری کنید افرادی که شما را می‌شناسند راحت‌تر بله بگویند و بتوانید با مافوق‌ها ارتباط برقرار کنید.

 شنیدن کتاب متقاعد کردن دیگران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت در کسب‌وکار مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

معرفی نویسنده
عکس دوری کلارک
دوری کلارک

دوری کلارک علاوه بر اینکه یک نویسنده‌ی حوزه‌ی کسب‌وکار توانمند است، یکی از افراد تاثیرگذار و الهام‌بخش در دنیای کسب‌وکار به شمار می‌رود. او نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروشی مثل بازآفرینی خویشتن، ارتباطات موثر، پیدا کردن ایده‌ی برجسته برای کسب و کار و... در حوزه‌ی مشاوره‌ی کسب و کار، تدریس مهارت‌های ارتباطی در فضای کسب‌وکار و تدوین استراتژی کسب‌وکار هم فعالیت‌های درخورد توجهی دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان