دانلود کتاب صوتی آری به زندگی با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آری به زندگی اثر ویکتور فرانکل

دانلود و خرید کتاب صوتی آری به زندگی

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آری به زندگی

کتاب صوتی آری به زندگی علی‌رغم همه‌چیز نوشتهٔ ویکتور فرانکل و ترجمهٔ پروانه طاهری و با صدای مهیار ستاری است و آوانامه آن را منتشر کرده است. فرانکل در اردوگاه‌های کار اجباری زیر سخت‌ترین شکنجه‌ها و توهین و تحقیرها از زندگی ناامید نشد، به دنبال معنای وجود خود گشت و به آن دست یافت و سپس آن را با تمام مردم دنیا در میان گذاشت.

درباره کتاب صوتی آری به زندگی

اگر نتوانیم سرنوشت خود را تغییر دهیم دست کم می‌توانیم آن را بپذیریم، با آن سازگار شویم و احتمالاً بر مشکلات درونی غلبه کنیم. این رویکرد بخشی از مکتبی به نام «درمان اگزیستانسیالیستی» است که به مسائل مهم زندگی مانند مقابله با رنج و مرگ می‌پردازد. فرانکل تصریح می‌کند وقتی شخص تعریف واضح و روشنی از هدف داشته باشد عملکرد بهتری در این زمینه خواهد داشت. درمان‌های وجودی‌ از جمله نسخهٔ ارائه‌شده توسط فرانکل‌، بخشی خاص از جنبش روان‌شناختی اومانیستی است که در دههٔ ۱۹۷۰ شکوفا شد و در دهه‌های بعدی ادامه یافت‌.

این کتاب یک سال بعد از پایان‌یافتن آشویتس نوشته شده اما از‌آنجاکه نسخه‌های آن بسیار محدود بود، ترجمه نشد و خیلی زود فراموش شد تا این که بعد از سال‌ها یک نسخه از آن پیدا شد و یک ناشر تصمیم به ترجمه و انتشار‌ آن به زبان انگلیسی گرفت که خیلی زود مورد استقبال مردم قرار گرفت. آری به زندگی یک راهنمای انگیزه‌بخش است و بهمان کمک می‌کند که جای خود را در بحبوحهٔ هر بحرانی پیدا کنیم و رو به جلو قدم برداریم.

شنیدن کتاب صوتی آری به زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره‌ ویکتور فرانکل

ویکتور فرانکل با نام کامل ویکتور امیل فرانکل در ۲۶ مارس ۱۹۰۵ در وین به دنیا آمد. فرانکل یکی از بازماندگان اردوگاه‌های کار اجباری آشویتس و داخاو است. او روان‌پزشک و عصب‌شناس اتریشی بود که به دلیل یهودی‌بودن، سال‌ها در اردوگاه‌های کار اجباری، زندانی بود. فرانکل پدر و مادر، نامزد و برادرش را در اردوگاه‌های کار اجباری از دست داد و همین به او انگیزه‌ای داد تا معنایی برای زندگی‌کردن پیدا کند. بعدها، با آزمایش این طرح بر روی مراجعانش، معنادرمانی را طراحی کرد. ویکتور فرانکل مدتی بعد از جنگ جهانی دوم سخنرانی در شهر وین داشت. بعد از مدتی این سخنرانی به یکی دیگر از کتاب‌های او یعنی انسان در جست و جوی معنای غایی، تبدیل شده است. 

معرفی نویسنده
عکس ویکتور فرانکل
ویکتور فرانکل
اتریشی | تولد ۱۹۰۵ - درگذشت ۱۹۹۷

ویکتور امیل فرانکل روانپزشک و نویسنده اتریشی است که اوایل قرن بیستم در وین به دنیا آمد و از سال‌های دبیرستان در مسیر روانکاوی و خلق تئوری‌های جدید آن گام برداشت و تا پایان قرن بیستم در همین مسیر حرکت کرد؛ او زاده ۲۶ مارس سال ۱۹۰۵ است و در سال ۱۹۹۷ در سن نودودوسالگی بر اثر سکته قلبی جان سپرد.

نظرات کاربران

کاربر rahimisaeed974gmailcom
۱۴۰۲/۰۴/۲۱

باسلام و احترام فراوان من چون هر روز درکل مشکلات زندگی من این قدر زیاد است که وقت آزاد بیشتری داشتم حتما کتاب ازش استفاده میکرد م با آرزوی قبولی طاعات شما خیلی ممنون شب بخیر

زمان

۳ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۲۹۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۲۹۷٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان