دانلود کتاب صوتی مغزتان را دوباره سیم کشی کنید با صدای گشتاسب امجدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مغزتان را دوباره سیم کشی کنید اثر جان بی آردن

دانلود و خرید کتاب صوتی مغزتان را دوباره سیم کشی کنید

معرفی کتاب صوتی مغزتان را دوباره سیم کشی کنید

کتاب صوتی مغزتان را دوباره سیم کشی کنید نوشتهٔ جان بی آردن و ترجمهٔ ابراهیم شایان است. گشتاسب امجدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مغزتان را دوباره سیم کشی کنید

کتاب صوتی مغزتان را دوباره سیم کشی کنید، بر اساس پیشرفت‌هایی در علم اعصاب و درمان‌های مبتنی بر شواهد (انواع معالجاتی که مؤثرتر بوده‌اند) نوشته شده است. این نسخه‌ای کمتر فنی از دو کتاب تخصصی دیگر به نام‌های «من، مغزدرمانی بزرگسالان» و «مغزدرمانی مغز کودکان و نوجوانان» است. کتاب صوتی حاضر به‌منظور ارائهٔ نسخه‌ای عملی تدوین شده است. این اثر توضیح داده است که چگونه واقعاً مغز خود را بر اساس اصول تحقیق‌شدهٔ عملی تغییر دهیم تا راهنمایی برای فرایند سیم‌کشی مجدد مغز برای تغییر زندگیمان باشد. نمی‌توانیم بدون تغییردادن مغزمان، طرز فکر و احساس خود را تغییر دهیم. گفته شده است که همهٔ ما در زمان‌هایی تا اندازه‌ای احساس نگرانی و تشویش می‌کنیم یا خود را در عمق سیاهی حس می‌کنیم. ما با این کتاب صوتی یاد خواهیم گرفت چگونه با سطوح عادی این‌گونه احساسات کنار بیاییم، چگونه این دوره‌ها را به کوتاه‌ترین زمان تقلیل دهیم و چطور بهترین استفاده را از زندگی خود بکنیم؛ همین‌طور عاداتی سالم برای ازدیاد عمر مغز و به حداکثررساندن زندگی پر جوش‌وخروشی که رها از محدودیت‌های خودساخته باشد، خواهیم آموخت. هر فصل از این کتاب به یک موضوع کلیدی از پیشرفت‌های جدید علم اعصاب پرداخته و طریقهٔ کاربرد آن‌ها در زمینه‌های خاصی از زندگیمان را تشریح کرده است تا به بهبود و کامیابی ما کمک کند.

با شنیدن کتاب صوتی مغزتان را دوباره سیم کشی کنید، پی خواهید برد که چه تغییرات عمده‌ای در زمینهٔ علم اعصاب رخ داده است، بخشی از مغزتان به نام آمیگدال می‌تواند بدون هیچ ضرورتی ترس ایجاد کند؛ حال چگونه این بخش از مغز را آرام کنید تا بتوانید با جرئت با زندگی روبه‌رو شوید و به آن طراوت بخشید، چگونه مثبت بمانید و با خوش‌بینی از زندگیتان لذت ببرید، چگونه به بهترین وجه، مهارت‌های حافظه‌ایتان را به کار گیرید، چگونه می‌توانید ارتباطات مغزی‌ای پدید آورید که در شما عادات پسندیده پدید آورند و از عادات ناپسند مصونتان دارند و سرانجام اینکه چگونه روابط خود را توسعه دهید و آن را سرزنده کنید.

شنیدن کتاب صوتی مغزتان را دوباره سیم کشی کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مغزتان را دوباره سیم کشی کنید

«مغز از گلوکر به منزله‌ی سوخت استفاده می‌کند ولی اگر مقدار زیادی از آن را در یک زمان بگیرد، مشکلات متعددی ممکن است ایجاد شود. اتفاقی نیست که بسیاری از اعضای بدن‌تان از جمله لوزالمعده، جگر، تیرویید، غدد آدرنالین، غدد بلغمی و مغز در فهرستِ کنترل میزان گلوکز در خون آمده‌اند. وقتی قند خون خیلی پایین می‌آید، مغز و مخصوصاً هیپوتالاموس، به غدد مخاطی و تیرویید علامت می‌دهد که جگر را آماده کنند تا از چربی بدن قند بیشتری تولید کند. قند خونِ پایین به هیپوگلیسیمیا و قند خونِ بالا به هایپرگلیسمیا می‌انجامد. در هر دو صورت، توانایی‌های تفکر دقیق و حفظ احساساتِ متعادل دچار مخاطره می‌شوند. وقتی قند خون پس از غذا خوردن بالا می‌رود، لوزالمعده، انسولین ترشح می‌کند تا قند را به داخل سلول‌ها برساند. اگر قند به زیر حد معمول برسد، مغز علامتی دال بر اضطراب صادر می‌کند تا ماشه‌ی رهایی هورمون اپی‌نفرین یا همان آدرنالین را بچکاند که به جگر بگوید گلوکز بیشتری تولید کند. در نتیجه ممکن است احساس کنید عصبی، گیج، حواس‌پرت، خسته، ضعیف یا لرزان هستید یا تپش قلب بگیرید. علائم کاهش قند خون مخصوصاً اگر گرایش به هیپوگلیسمیا داشته باشید و قهوه را با شکم خالی مصرف کنید، سلامتی را به مخاطره می‌اندازد. اگر مرض قند دارید، سیستم شما بسیار شکننده‌تر است و باید خیلی در مدیریت قند خون خود دقت کنید.»

نظرات کاربران

آهو
۱۴۰۲/۱۰/۲۹

سلام. خوشحال شدم کتاب صوتی ش موجود هست. متاسفانه آهنگ زمینه صدای بلندی دارد و عملا آهنگ زمینه نیست و بلندی آن در حد صدای گوینده کتاب هست. این موضوع برای من آزار دهنده بود. با وجود آنکه خود کتاب

- بیشتر

زمان

۹ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۴۹۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۴۹۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۱,۴۰۰
تومان