دانلود کتاب صوتی علم ثروتمند شدن با صدای گشتاسب امجدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی علم ثروتمند شدن اثر والاس دلویس واتلس

دانلود و خرید کتاب صوتی علم ثروتمند شدن

معرفی کتاب صوتی علم ثروتمند شدن

کتاب صوتی علم ثروتمند شدن نوشتهٔ والاس دلویس واتلس (Wallace D. Wattles) و ترجمهٔ سیدخشایار کیافر است. گشتاسب امجدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است؛ اولین کتاب موفقیتی که در دنیا به چاپ رسیده است.

درباره کتاب صوتی علم ثروتمند شدن

کتاب صوتی علم ثروتمند شدن (The Science of Getting Rich) به قلم یک نویسندهٔ آمریکایی و پیشگام در مباحث موفقیت نوشته شده است. این اثر را اولین کتاب موفقیتی دانسته‌اند که در دنیا به چاپ رسیده است. این کتاب صوتی راهنمایی است عملی و نه فیلسوفانه؛ یک راهنمای واقعی است و نه یک مقاله بر پایهٔ نظریه‌ها. این کتاب صوتی برای مردان و زنانی است که بیشترین فشار بر آن‌ها نیاز به پول است؛ کسانی که می‌خواهند اول پول‌دار شوند و بعد فلسفه‌پردازی کنند. این کتاب برای کسانی است که تاکنون نه وقت آن را داشته‌اند و نه توانایی و نه فرصتی تا به‌طور عمیق متافیزیک را بیاموزند، اما می‌خواهند نتیجه بگیرند و قصد دارند تا آخرین نتایج این علم را برای عملکرد خود استفاده کنند؛ بدون اینکه در جریان کل فرایندی که به نتیجهٔ مورد نظر ختم می‌شود، قرار گیرند.

شنیدن کتاب صوتی علم ثروتمند شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد ثروتمندشدن پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی علم ثروتمند شدن

«فکر نیرویی آفریننده و یا نیروی وادار کننده‌ای است که باعث می‌شود نیروی آفریننده عمل کند. فکر کردن به روش معین ثروت را به سوی شما می‌آورد؛ اما شما نمی‌توانید فقط بر فکر کردن تکیه کرده و به عملکرد شخصی خود بی‌توجه باشید. این مانعی است که بسیاری از کسانی که فکر متافیزیکی و علمی می‌کنند شکست می‌خورند. شکست می‌خورند زیرا نمی‌توانند فکر و عملکرد شخصی خود را به هم مرتبط کنند.

بشر نمی‌تواند مستقیماً از ماده‌ی بدون شکل، بدون روندهای طبیعی یا بدون کار دست خودش چیزی خلق کند. شخص نباید فقط فکر کند، بلکه عملکرد شخصی او باید مکمل افکار او باشد.

با فکر کردن می‌توانید باعث شوید تا طلای در قلب کوه‌ها به سمت شما حرکت کند اما طلا نمی‌تواند خود را استخراج کند. نمی‌تواند خود را تصفیه کرده و از خود سکه ضرب کند و در خیابان غلت خورده و راه خود را به جیب شما جستجو کند.

در زیر نیروی پیش برنده کائنات، کسب‌وکار افراد چنان منظم و مرتب خواهد شد که شخصی دیگر هدایت خواهد شد تا طلا را برای شما استخراج کند. دادوستد بعضی افراد تاجر چنان جهتی پیدا خواهد کرد که طلا به سمت شما بیاید و شما باید چنان تجارت خود را برنامه‌ریزی کنید که وقتی به سمت شما می‌آید قادر به دریافت آن باشید. فکر شما همه‌چیز و همه‌کس را به کار و حرکت درآورده و روح می‌بخشد تا چیزی را که می‌خواهید برایتان بیاورند؛ اما عملکرد شخصی شما باید چنان باشد که زمانی که چیزی را که خواستید به سمت شما می‌آید بتوانید دریافت کنید. قرار نیست چیزی را صدقه بگیرید و یا از کسی بدزدید. استفاده‌ای که شما به هرکسی می‌دهید باید از ارزش پول نقدی که از او دریافت می‌کنید بیشتر باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۶۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۶۱٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان