دانلود کتاب صوتی آشفتگی با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آشفتگی اثر دنیل کانمن

دانلود و خرید کتاب صوتی آشفتگی

معرفی کتاب صوتی آشفتگی

کتاب صوتی آشفتگی نوشتهٔ دنیل کانمن و الیور سیبونی و کاس آر. سانستین با ترجمهٔ موسی زمان زاده دربان و صدای سحر بیرانوند در انتشارات نوژین منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی آشفتگی

نویسندگان در کتاب آشفتگی؛ نقطه ضعفی در قضاوت انسان معتقدند آشفتگی یا نویز در قضاوت‌های انسانی مشکلی بسیار رایج است که به دلایلی همچون سوگیری شناختی، خلق‌وخوی فرد قضاوت‌کننده و واکنش‌های عاطفی و احساسی به وجود می‌آید. برای نمونه در کتاب به تحقیقی اشاره شده است که بر اساس آن، قضات فرانسه در روز تولد متهمان رفتار ملایم‌تری با آن‌ها داشته‌اند.

دنیل کانمن، کاس سانستین و الیور سیبونی در این کتاب به خطای شناختی دیگری هم با عنوان «سوگیری» پرداخته‌اند. فرد در قضاوت جهت‌گیرانه به‌هیچ‌وجه نگرشی خنثی ندارد. کسانی که دچار این خطا می‌شوند، بدون توجه به‌درستی یا نادرستی مفروضات، حکم نهایی را صادر می‌کنند.

کتاب صوتی آشفتگی را به علاقه‌مندان به حوزهٔ روان‌شناسی و علوم‌شناختی و همچنین همهٔ کسانی که می‌خواهند در زندگی کاری و شخصی خود تصمیمات بهتری بگیرند، پیشنهاد می‌کنیم. 

شنیدن کتاب صوتی آشفتگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

Hrezapour.ir
۱۴۰۲/۰۲/۲۸

این کتاب یا کتاب نویز هر دو یکی هستند که تا وقتی نویز رو نشنیدم متوجه نشدم که فقط در نام کتاب متفاوت است. کتاب بسیار آموزنده نکاتی از جمله: -اصل پای شکسته معضلی برای مدل است -حتی الگوریتم های ساده که با

- بیشتر

زمان

۱۶ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۹۲۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۶ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۹۲۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان