دانلود کتاب صوتی خطاهای انتخاب با صدای حجت یوسفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خطاهای انتخاب اثر بری شوارتز

دانلود و خرید کتاب صوتی خطاهای انتخاب

معرفی کتاب صوتی خطاهای انتخاب

کتاب صوتی خطاهای انتخاب نوشتهٔ بری شوارتز و ترجمهٔ نسرین صدقی گویا است. حجت یوسفی و اعظم حبیبی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی خطاهای انتخاب

فرهنگ فراوانی چطور باعث نارضایتی ما می‌شود؟ کتاب صوتی خطاهای انتخاب به پاسخ این پرسش پرداخته است. می‌دانیم که انتخاب‌کردن و به‌طور کلی تصمیم‌گیری از مهم‌ترین عواملی هستند که می‌توانند مسیر زندگی ما را به‌کلی تغییر دهند. کتاب صوتی حاضر، همان‌طور که از اسمش مشخص است، دربارهٔ انتخاب‌هایی است که همهٔ انسان‌ها در زندگیشان با آن روبه‌رو می‌شوند؛ انتخاب‌هایی دررابطه‌با تحصیلات، روابط دوستانه، شغل، ارتباطات عاطفی و... . بری شوارتز در این کتاب گویا با قلمی بسیار ساده و خواندنی ترفندهایی را ارائه کرده است که به مخاطبان کمک می‌کند، انتخاب‌های خوب و تأثیرگذاری داشته باشند، اما نکتهٔ اصلی‌ای که این کتاب درباره‌اش صحبت می‌کند این است که چطور در دنیایی پر از گزینه و با حق انتخاب بالا، درست انتخاب کنیم و بهترین تصمیم را بگیریم. بری شوارتز می‌گوید هرچقدر حق انتخاب مردم بیشتر شود، تصمیم‌گیری برایشان سخت و سخت و در نتیجه رضایتشان کمتر و کمتر می‌شود. ‌او سعی دارد در این کتاب علت‌ این مسئله را توضیح دهد و برایش راهکار ارائه کند. پس اگر به‌دنبال این هستید که با ترفندهایی کاربردی مهارت تصمیم‌گیری خود را بالاتر ببرید، در اولین فرصت کتاب صوتی خطاهای انتخاب را بشنوید.

شنیدن کتاب صوتی خطاهای انتخاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی خطاهای انتخاب

«در یک دنیای پرگزینه در مقایسه با یک دنیای کم‌ گزینه، می‌توانیم تصمیم‌های بهتری بگیریم و نتایج بیرونی بهتری کسب کنیم، ‌اما رضایت درونی‌مان کاهش پیدا می‌کند؛ البته مسئله به یک ناامیدی ساده ختم نمی‌شود. به نظر من، گزینه‌های بی‌شمار می‌تواند واقعا باعث رنج و عذاب‌مان شود. وقتی نتایج تصمیمات درباره‌ی مسائل جزئی یا مهم مثل خرید یا انتخاب شغل یا روابط، ناامیدمان کند، از خودمان می‌پرسیم که چرا‌ این‌طور شد و وقتی علت ‌این مسئله را از خودمان می‌پرسیم، خودمان را مقصر می‌بینیم و سرزنش می‌کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۷۳۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۷۳۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
تومان