دانلود کتاب صوتی مصائب مردان سر به راه با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مصائب مردان سر به راه اثر رابرت گلاور

دانلود و خرید کتاب صوتی مصائب مردان سر به راه

معرفی کتاب صوتی مصائب مردان سر به راه

کتاب صوتی «مصائب مردان سر به راه» نوشتهٔ رابرت گلاور با ترجمهٔ رهی قاسمی و گویندگی مهبد قناعت‌پیشه در انتشارات موج کتاب منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی مصائب مردان سر به راه

مصائب مردان سر‌به‌راه کتابی است دربارهٔ مردانی که همیشه و در هر موقعیت می‌خواهند دل بقیه را به‌دست آورند. آن‌ها فقط زمانی از ته دل خوشحال‌ هستند که دیگران راضی باشند. این مردان از دعوا‌کردن مثل یک بیماری خطرناک می‌پرهیزند و برای آنکه کسی را ازخود نرنجانند راه سخت‌تر را انتخاب می‌کنند.آنان آرامش‌طلب و به‌ظاهر مهربانند و خیال می‌کنند با رفتار متفاوتشان نسبت به بقیهٔ مردها می‌توانند دل زنان را بربایند.

به‌طور خلاصه مردان سر‌به‌راه معتقدند اگر خوب و مهربان و نجیب باشند در ازای آن شادی، عشق و رضایت به زندگی‌شان سرازیر خواهد شد.

این دسته از مردان در طول زندگی به‌گونه‌ای به خود ظلم می‌کنند و شاد نیستند. علت بروز این رفتار در مردان سر‌به‌راه ریشه در رفتار و تربیت والدین و مربیان دارد. اگر‌چه صحبت‌کردن دربارهٔ مصائب مردان سر‌به‌راه در جامعه‌ای که مظاهر مرد‌سالاری به‌شدت در آن بروز و ظهور دارد، کمی دور از ذهن است با‌این‌همه روابط اجتماعی در چند دههٔ گذشته در کشورمان تغییر کرده است و می‌توان و حتی نیاز است که به این‌گونه مسائل پرداخته شود؛ به این امید که با توجه به این موضوعات قدمی هرچند کوچک برای بهبود زندگی این گروه نه‌چندان پرشمار اما روبه‌افزایش از مردان ایرانی برداشته شود.

کتاب صوتی مصائب مردان سر به راه  را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب به مردان و زنان پیشنهاد می‌گردد. چرا که مطالب این کتاب یاد می‌دهد چگونه نگران نظر دیگران نباشیم و راه حلی است که امتحانش را در رها‌سازی مردان سر‌به‌راه از رفتارهای غیر مؤثرشان پس داده است.

نظرات کاربران

محمد ذوالفقاری
۱۴۰۲/۰۱/۰۱

کتاب خوبیه برای مرادانی که فکر میکنن یه جای کار از زندگی شون مشکل داره به نظرم خودشونو با گفته های این کتاب یک بررسی داشته باشن

زمان

۷ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۴۴۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۴۴۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان