دانلود کتاب صوتی توسکا با صدای آزاده رادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی توسکا اثر هما پوراصفهانی

دانلود و خرید کتاب صوتی توسکا

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی توسکا

کتاب صوتی توسکا نوشتهٔ هما پوراصفهانی است. آزاده رادمهر گویندگی این رمان صوتی ایرانی و عاشقانه را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی توسکا

کتاب صوتی توسکا یک رمان ایرانی عاشقانه دربارهٔ دختری به همین نام است. «توسکا مشرقی» دختری است که سال‌ها است سودای بازیگری را در سر می‌پروراند. او با تستی تفننی برای بازی در فیلمی انتخاب می‌شود و خیلی زود به شهرت می‌رسد؛ مدتی بعد به‌دلیل شهرتش با «آرشاویر پارسیان» که او نیز خواننده‌ای مطرح است، آشنا می‌شود و کم‌کم به او دل می‌بازد؛ غافل از اینکه رازهایی در زندگی این مرد وجود دارد. رمان توسکا نوشتهٔ هما پوراصفهانی ۱۷ فصل دارد. گفته شده است که رمان توسکا از پرفروش‌ترین رمان‌های عاشقانه‌ٔ ایرانی است.

شنیدن کتاب صوتی توسکا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم. گفتنی است نسخه الکترونیکی رمان توسکا نیز در طاقچه منتشر شده است.

درباره هما پوراصفهانی

هما پوراصفهانی نویسنده‌ای ایرانی است که در سال ۱۳۶۹ در اصفهان به دنیا آمده است. او که کارشناسی‌ارشد روان‌شناسی دارد، با چندین رمان، نام خود را به افراد بسیاری شناسانده و نوبت چاپ برخی از آثارش از ۲۰ هم گذشته است. این نویسنده کار خود را با نوشتن در وب‌سایتی به نام «نودوهشتیا» شروع کرد. این کار و ارتباط متقابل هما پوراصفهانی با مخاطبان نوشته‌هایش، هم او را در شناخت ضعف‌ها و نقاط قوتش یاری کرد و هم به او انگیزه‌ای بخشید که کارش را جدی‌تر ادامه دهد. تعداد رمان‌های این نویسنده از ۱۰ عنوان عبور کرده است. بعضی از رمان‌های او ۲ یا ۳جلدی هستند. «سیگار شکلاتی»، رمان دوجلدی «شکلات تلخ»، داستان سه‌جلدی «اسپرسو»، «قرار نبود...»، «سجاده و صلیب»، «موهیتو» در ۲ جلد، رمان‌های دوجلدی «تقاص» و «اوراکل»، «توسکا»، «استایل»، «ذهن خالی» و «شام مهتاب» و رمان عاشقانهٔ «توسکا» برخی از آثار هما پوراصفهانی هستند.

نظرات کاربران

کاربر ۵۲۹۸۰۸۹
۱۴۰۲/۰۶/۱۷

کتابش رو قبلا خونده بودم و صوتیشو که الان گوش دادم به اندازه زمین تا آسمون باهاش فرق داشت و خیلی تغییرش داده بودن حس و حال گوینده کتاب هم حالت بچگانه داشت

Sa
۱۴۰۳/۰۱/۱۶

یک مدل صوتی دیگشو گوش داده بودم متفاوت بود😐

Sayo
۱۴۰۲/۰۲/۲۳

نوجوون بودم خوندم.به درد همون سن میخوره.بازم یه دختر بی نقص که دل همه رو برده.احتمالا هم کلی سانسور داشته باشه چون یه جاهاییش یادمه همه چیو زیادی توصیف میکرد😂

زمان

۳۰ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۴۵۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۰ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۴۵۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۶۸,۰۰۰
تومان