دانلود کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن با صدای حمید یزدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن اثر جو ناوارو

دانلود و خرید کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن

معرفی کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن

کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن نوشتهٔ جو ناوارو (نویسنده، سخنران و سرپرست سابق اف. بی. آیو ترجمهٔ آزاده اعرابی است. حمید یزدانی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن

کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شد. جو ناوارو در این کتاب صوتی با استفاده از سیستم لغت‌نامه‌ای و به‌طور مفصل به توصیف اجزای بدن پرداخته و گفته است که هر یک از حالات بدن انسان بیانگر چه احساس و قصدی در افراد است. این کتاب با مثال‌هایی ساده و ملموس به مخاطب کمک می‌کند تا در موقعیت‌های اجتماعی هوشمندانه‌تر رفتار کند. ممکن است شما به‌عنوان یک کارفرما بخواهید با کسی مصاحبه کنید و یا در زندگی عاطفی خود با شخص جدیدی ملاقات داشته باشید. زبان بدن (Body Language) به شما کمک می‌کند این افراد را بهتر بشناسید. کتاب حاضر از ۱۹ بخش تشکیل شده که ذیل هر یک از آن‌ها، اهمیت یکی از اعضای بدن در ارتباطات غیرکلامی، موردبحث و واکاوی قرار گرفته است؛ مثلاً در بخش نخست این اثر صوتی، در باب معانیِ گوناگونی خواهید شنید که در حرکات متفاوتِ سر نهفته است و یا در بخش سوم و چهارم با دلالت‌هایی آشنا خواهید شد که می‌توان به حالات ابروها و چشم‌ها نسبت داد و در دو بخش پایانی، از اهمیت اندام پا در ساختار زبان بدن آگاه خواهید گشت.

زبان بدن با اینکه نسبت به کلام بشر محدودیت‌های بسیار دارد و به پای آن نمی‌رسد، مزیت‌هایی دارد که قوهٔ ناطقهٔ ما از آن‌ها محروم مانده است. مزیت‌هایی مثل اینکه ما می‌توانیم از کلام دروغین استفاده کنیم و در لفظ، دیگری را فریب دهیم اما زبان بدن هرگز دروغ نمی‌گوید. حرکات بدن به‌خوبی، اضطراب فرد یا پنهان‌کاری او را نشان می‌دهند؛ حتی اگر خودش اصرار داشته باشد به آرامش یا صداقت تظاهر کند.با  کمک کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن، به‌طورکلی با ساختار تک‌تک اجزای بدن آشنا می‌شوید؛ سپس واکنش فیزیکی و ناخودآگاه آن‌ها را در برخورد با وضعیت‌های مختلف می‌آموزید.

شنیدن کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و حوزهٔ زبان بدن پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن

«هنگامی که والدین از بچه‌ها می‌پرسند آیا تو لامپ را شکستی؟ کودک پاسخ می‌دهد نه اما سرش را به نشانه‌ی تایید تکان می‌دهد. این رفتار متناقض نشانه کتمان حقیقت است.

چروکیده کردن بینی به سمت بالا معمولا از نشانه‌های تنفر در فرد است. پوست و ماهیچه‌های زیرین که در امتداد بینی قرار گرفته‌اند، به هیجانات ناشی از موارد منفی بسیار حساس‌اند. معمولا این ژست باعث می‌شود گوشه‌ چشم‌ها که نزدیک تیغه بینی قرار گرفته‌اند، باریک شوند.

دروغ‌یاب‌ها این موضوع را خوب می‌دانند: هنگام استرس، بسیاری از افراد نفس خود را حبس می‌کنند. آن‌ها با این کار سعی دارند با تنفس سیستم‌های عصبی استرس را مهار کنند. حتی به آن‌ها گفته می‌شود نفس بکشند.

نحوه راه رفتن افراد نکات زیادی را منتقل می‌کند. بعضی از مردم به طور عمد طوری راه می‌روند که جلب توجه می‌کنند در حالی که بعضی دیگر با قدرت و عزمی راسخ راه میروند. راه رفتن برخی از مردم طوری است که نشان می‌دهد در حرفه مهمی مشغول به کارند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۳۹۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۳۹۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان