دانلود کتاب صوتی ذهن‌ خوانی با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ذهن‌ خوانی اثر دیوید جی. لیبرمن

دانلود و خرید کتاب صوتی ذهن‌ خوانی

معرفی کتاب صوتی ذهن‌ خوانی

کتاب صوتی ذهن‌ خوانی نوشتهٔ دیوید جی. لیبرمن و ترجمهٔ محدثه احمدی و با صدای میلاد فتوحی است و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب علم نوین رمزگشایی از افکار، امیال و هویت واقعی انسان‌ها.

درباره کتاب صوتی ذهن‌ خوانی

کتاب صوتی «ذهن‌خوانی» (علم نوین رمزگشایی از افکار، امیال و هویت واقعی انسان‌ها) یک دروغ‌سنج همیشه در اختیارتان قرار می‌دهد. با شنیدن این کتاب دیگر گول ظاهر کسی را نمی‌خورید؛ شما مجهز به کتاب «ذهن‌خوانی» هستید. کتابی به قلم دیوید جی. لیبرمن و با صدای میلاد فتوحی.

ما در تعاملات روزانه خود مدام به دنبال فهم منظور اصلی کلام افراد هستیم. هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید معنای تمام حرف‌ها یا اتفاقاتِ پیرامونش را همیشه درک می‌کند. فهمِ معنای اصلی هرچیز، چه یک اثر هنری باشد، چه سخنرانی و مکالمه‌ای دوستانه، در ایجاد ارتباطی سالم با دیگران بسیار مهم است. کتاب ذهن‌خوانی، به قلم دیوید جی. لیبرمن، پیشرفته‌ترین متدها را برای پروش توانایی‌های شبه‌تله‌پاتی در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. این کتاب نه براساس شیوه‌های قدیمی زبان بدن، بلکه مبنی‌بر جدیدترین تحقیقاتِ حوزه‌ روان‌شناسی زبان، علم اعصاب و علوم شناختی و رفتاری نوشته شده است. توانایی ذهن‌خوانی به انسان کمک می‌کند تا در یک مذاکره، قرار ملاقات یا در موقعیتی دشوار و سرنوشت‌ساز زیرمتن کلام مخاطب را دریافت کند. این کتاب راهنمایی خوبی برای پرورش مهارت دروغ‌سنجی است. ترفندهای کتاب «ذهن‌خوانی» بسیار دقیق و جزئی عمل می‌کنند؛ چنانچه به سازمان‌های سی‌آی‌اِی، اِن‌اس‌ای و اف‌بی‌آی در دروغ‌سنجی کمک کرده‌اند. نقطه‌ قوت این روش این است که بدون تعامل با سوژه عمل می‌کند. یک گفت‌وگوی کوتاه، پیام صوتی یا حتی یک ایمیل کافی است تا به نیت مخاطب پی ببریم.

دیوید جی. لیبرمن در کتاب صوتی «ذهن‌خوانی»، کاربرد زبان را موشکافی می‌کند. او بیان می‌کند که ما با بررسی کلماتی که هر فرد در گفت‌وگو استفاده می‌کند، می‌توانیم به نیت حقیقی‌اش پی ببریم. برای مثال، در روان‌شناسی زبان کسی که از ضمایر شخصی کمتری استفاده کرده و خودش را به‌عنوان فاعل از جمله جدا می‌کند، به احتمال قوی گفتارش خلاف واقعیت است؛ درست مانند وقتی که یک دروغ‌گو از ارتباط چشمی پرهیز می‌کند. ضمایر شخصی مثل «من، اَم» نشان از اعتماد فرد به جمله‌ای که می‌گوید دارد. حذف این ضمایر می‌تواند بیانگر بی‌میلی فرد به پذیرش مالکیت واژگانش، و در نتیجه مقصودی که دارد، باشد. مثلاً جمله‌ «من واقعاً سخنرانی‌ات را دوست داشتم» از جمله‌ «سخنرانی خوبی بود» صادقانه‌تر است. همچنین تبدیل فعل معلوم به مجهول نشانه‌ دیگر طفره رفتن از پذیرش معنای جمله است.

در ادامه لیبرمن به شرح وضعیت‌های روانی ناسالم می‌پردازد و آن‌ها را از اختلالات شخصیتی مرزی و ضد اجتماعی و خودشیفته گرفته تا وضعیت‌های خیلی جدی و خطرناکی همچون اسکیزوفرنی با مثال توضیح داده و تفکیک می‌کند. در این کتاب با شناخت جنبه‌های مثبت و منفی اثر کلام، به درک بهتری از خود و دیگران در ارتباطاتمان می‌رسیم و برای بهبود روابط خود راهکاری عملی می‌یابیم؛ یاد می‌گیریم که در دل کلمات و جملات اطرافیان گاهی اسراری هست که با بهتر گوش دادن به آن‌ها و کشف رمزشان گاهی می‌شود جانی را یا حتی روابطی را نجات داد.

همچنین در کتاب صوتی «ذهن‌خوانی» جایگاه رابطه و قدرت را از منظر زبان‌شناسی بررسی می‌کنیم و سرنخ‌های خشم، اضطراب، اعتمادبه‌نفس و ... را در زبان ریشه‌یابی می‌کنیم. درنهایت دیوید جی. لیبرمن به ما یاد می‌دهد که چگونه این یافته‌ها را در عمل به کار گیریم. پس از شنیدن کتاب ذهن‌خوانی راحت‌تر متوجه می‌شوید که دوستتان با شما مشکلی دارد یا فقط بی‌حوصله است، یک مصاحبه‌ کاری چقدر قابل‌اعتماد است و روایت هر شخص از یک حادثه چقدر به واقعیت نزدیک است. با شناخت علائم معنایی در رفتار و گفتار هر شخص، به کیفیت زندگیِ خود می‌افزاییم.

فیل هیوستون، افسر سابق سیا، درباره کتاب «ذهن‌خوانی» می‌گوید: «لیبرمن با ادغام علم و هنر در این کتاب، شما را درمقابل کسی که حقیقت را پنهان می‌کند، ایمن می‌کند.»

دیوید جی. لیبرمن کیست؟ او سال ۱۹۵۳ در آمریکا به دنیا آمد. لیبرمن روان‌درمانگر، پژوهشگر و نویسنده‌ کتاب‌های موفقیت است. او با کتاب‌های «هوشیار باشید و فریب نخورید!» و «ترغیب دیگران در مسیر دلخواه» به یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز تبدیل شد. لیبرمن با مدرک دکترای روان‌شناسی، سال‌ها در سازمان‌های پلیس فدرال، سازمان سیا و آژانس امنیت ملی، روانِ کارمندان را ارزیابی ‌کرده است. رفته رفته دیوید جی. لیبرمن برای سخنرانی‌های انگیزشی، کلاس‌های آموزشی و تألیف کتاب‌های موفقیت و خودسازی‌اش به شهرتی جهانی رسید.

شنیدن کتاب صوتی ذهن‌ خوانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به درد چه کسانی می‌خورد؟ آن‌ها که کنجکاوند و برای داشتن زندگی آگاهانه‌تر و باکیفیت‌تر تلاش می‌کنند و همچنین علاقمندان به روان‌شناسی، زبان‌شناسی و ذهن‌خوانی.

کتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا به فهم دقیق‌تری از کتاب نزدیک شوید و از طرفی حافظه‌ شنیداری‌تان را نیز تقویت می‌کند. میلاد فتوحی در خوانش کتاب «ذهن‌خوانی» این دقت نظر را داشته است که مفهوم را به مخاطب آن‌طور که شایسته‌ است برساند و شنونده را درگیر روایت و متن کتاب کند.

برخی سرفصل‌های کتاب صوتی «ذهن‌خوانی»:

بخش اول: ناخودآگاه رسوا می‌کند

بخش دوم: دروغ‌سنج انسانی

بخش سوم: عکس‌برداری روان‌شناختی

بخش چهارم: ساخت نیم‌رخ روان‌شناسی

نظرات کاربران

کاربر 6567477
۱۴۰۲/۱۱/۳۰

Very good twenty

زمان

۷ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۴۴۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۴۴۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۶,۰۰۰
تومان