دانلود کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی با صدای حامد بیطرفان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی اثر راوی وی ملوانی

دانلود و خرید کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی

معرفی کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی

کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی نوشتهٔ راوی وی ملوانی و ترجمهٔ ابوالفضل طاهریان ریزی است. حامد بیطرفان گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شادن پژواک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی

چگونه با دگرگونی جنسی به یک نابغه تبدیل شویم؟ کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی (Succsex: Success Through Sex Transmutation) به معرفی مفهوم دگرگونی جنسی پرداخته و به ما آموزش می‌دهد چطور با کنترل قوای جنسی، نیرو و انرژی معنوی خود را برای رسیدن به اهداف بزرگ به کار ببندیم. این کتاب صوتی حاصل سال‌ها تحقیق و پژوهش راوی وی ملوانی (Ravi V Melwani) بر روی شخصیت‌های مهمی است که توانسته‌اند انرژی و قدرت جنسی خود را به نیرویی خلاقه برای رسیدن به اهدافشان تبدیل کنند. گفته شده است که مفهوم دگرگونی جنسی، پیشینه‌ای طولانی در علم روان‌شناسی دارد. این ایده برای اولین‌بار از سوی فریدریش نیچه در کتاب «انسانی، بس انسانی» مطرح شد و سپس توسط زیگموند فروید تحت‌عنوان «والایش» مورد بررسی بیشتر قرار گرفت. مطابق با این مفهوم، بسیاری از افراد تکانه‌ها و غریزه‌های غیرقابل‌قبول و خلاف عرف را به رفتارهایی از نظر اجتماعی پذیرفته می‌کنند. از دید فروید، بسیاری از هنرمندان در آثار هنری خود از این مکانیزم دفاعی استفاده می‌کنند و والایش، یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین نشانه‌های تمدن به شمار می‌رود. راوی وی ملوانی در کتاب صوتی حاضر با الهام‌گرفتن از ایده‌ٔ والایش و مفهوم دگرگونی جنسی نشان داده است که چطور می‌توان نیروی جنسی را برای رسیدن به اهداف شخصی و موفقیت به کار گرفت. او نشان داده است که همان‌طور که بشریت توانسته است از انرژی خورشید برای تولید برق استفاده کند، باید تلاش کند انرژی جنسی خود را برای هدفی غیر از تولیدمثل و کسب لذت‌های حسی به کار بگیرد.

شنیدن کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد قدرت جنسی و کارکردهای متفاوت آن پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی کنترل قدرت جنسی

«اجازه دهید بدن مرد را در رابطه با انرژی جنسی بررسی کنیم. معمولاً درک می‌شود که مردان به دلایل مختلف تحریک می‌شوند. هنگامی که به طور کامل برانگیخته یا کاملاً هیجان‌زده شد، لذت جنسی در انزال به اوج خود می‌رسد. با این حال، باید درک کرد که برانگیختگی زمانی اتفاق می‌افتد که حواس هیجان‌زده می‌شوند. این منجر به نعوظ و به‌دنبال آن ارگاسم می‌شود. پس از ارگاسم، ترشح و در نهایت انزال وجود دارد. برانگیختگی بر میزان قدرت جنسی بدن (BSR)، هورمون‌ها و مواد شیمیایی تأثیر می‌گذارد و در نهایت به انزال ختم می‌شود. انزال انرژی جنسی را دفع می‌کند. این یک تصور غلط رایج است که فرد فقط اسپرم را انزال می‌داند. در واقع، مایعی که در حین انزال دفع می‌شود فقط از اسپرم‌ها تشکیل نمی‌شود، بلکه حاوی مایعات دیگری مانند قبل از انزال نیز می‌باشد. درک این موضوع مهم است زیرا بر کنترل انرژی جنسی در بدن تأثیر می‌گذارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۱۴۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۱۴۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان