دانلود کتاب صوتی مهارت های سخنرانی با صدای فریبا باقری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مهارت های سخنرانی اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی مهارت های سخنرانی

معرفی کتاب صوتی مهارت های سخنرانی

کتاب صوتی مهارت های سخنرانی نوشتهٔ برایان تریسی و ترجمهٔ ابوذر کرمی است. فریبا باقری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شرکت آوانامه دانش گستر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مهارت های سخنرانی

کتاب صوتی مهارت های سخنرانی (سخن بگویید تا برنده شوید) حاوی تکنیک‌هایی کاربردی برای سخنرانی و فن بیان است. توانایی شما در سخن‌گفتن در جمع، یکی از ضروریات موفقیت شما است. خوب سخن‌گفتن می‌تواند باعث شود دیگران به شما عزت و احترام بگذارند، شما را برای هم‌نشینانتان ارزشمندتر می‌کند و توجه کسانی را که می‌توانند به شما کمک کنند، جلب می‌کند و درها را به روی شما می‌گشاید؛ همچنین توانایی خوب صحبت‌کردن، مردم را متقاعد می‌کند که شما نسبت به کسانی که خوب حرف نمی‌زنند، استعداد و هوش بیشتری دارید. مهارت خوب سخن‌گفتن می‌تواند به شما کمک کند درآمد بیشتری داشته باشید و تاجایی‌که می‌توانید، سریع‌تر رشد کنید. گفه شده است که تنها روش برای نشان‌دادن تسلطتان بر یک موضوع، این است که افکار و نظریات خود را به‌روشنی و با صدای بلند بیان کنید و آن‌ها را به روی کاغذ آورید. وقتی خوب صحبت می‌کنید، اعتماد مردم به ما جلب می‌شود. برایان تریسی که از نویسندگان کتاب‌های خودیاری است، در این کتاب صوتی بیان کرده است که ذهن شما مثل عضله است. هر چه بیشتر کار کند، قوی‌تر و تواناتر می‌شود. اگر افکار و سخنان خود را از قبل مرتب و منظم کنید، هشیاری و آگاهیتان درمورد اینکه چه می‌گویید و چگونه می‌گویید، بیشتر خواهد شد. برنامه‌ریزی، آماده‌سازی و سخنرانی و ارائهٔ مطلب، شما را وادار می‌کند که ذهنتان را به کار بگیرید و به‌واقع باهوش‌تر و زرنگ‌تر شوید.

شنیدن کتاب صوتی مهارت های سخنرانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد مهارت سخن گفتن پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویهٔ ۱۹۴۴ در شارلوت تاون در کانادا و در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. او نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینۀ بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری است. پدر برایان کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های زندگی را به‌آسانی تأمین کند؛ به همین خاطر، برایان و ۳ برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند. او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد؛ پس بسیار زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد. سرانجام، برایان تریسی، در دهۀ ۲۰ زندگی‌اش، سفرهایی به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او به آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و پس از آن به آفریقا سفر کرد. مدتی در آفریقای جنوبی ماند، کار کرد و در رشتۀ ورزشی کاراته، کمربند سیاه گرفت. این نویسنده، سفرهایش را به‌سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد. تریسی دربارۀ مهارت‌های فروش و مشاورۀ مدیریتی و توسعهٔ نیروی انسانی اطلاعات دارد. او شرکتی بین‌المللی به نام خودش راه‌اندازی کرده و در کشورهای گوناگون و شرکت‌های مطرح جهان، برنامه‌های مشاوره‌ای و آموزشی برگزار می‌کند. از جمله آثار این نویسنده می‌توان به «قورباغه‌ات را قورت بده»، «قدرت جذبه: قانون شکست‌ناپذیر پول»، «جادوی جهت‌دارکردن زندگی»، «ترفندهایی برای فروش بیشتر»، «بیشتر حقوق بگیرید»، «مذاکره»، «بازاریابی: شیوه‌ها و تکنیک‌های کاربردی بازاریابی و فروش»، «هنر فروش‌کردن»، «موفقیت شغلی»، «نقطهٔ تعادل خود را پیدا کنید»، «جذابیت و زبان بدن»، «طعم شیرین پیروزی»، «بهانه ‌ها را کنار بگذارید!» و... اشاره کرد. ایده‌ها و راهکارهای ارائه‌شده به‌وسیلۀ برایان تریسی، از نظر علمی و عملی، در سطح جهان اثبات ‌شده است.

بخشی از کتاب صوتی مهارت های سخنرانی

«سخنرانان حرفه‌ای اندکی بلند صحبت می‌کنند. این نشان دهنده‌ی اعتماد به نفس آن‌ها به سخنان‌شان است. آن‌ها در مقایسه با دیگران، بیشتر از بدن‌شان استفاده می‌کنند، بازوهایشان را بیشتر حرکت می‌دهند، سرشان را بیشتر تکان می‌دهند، بیشتر لبخند می‌زنند و بیشتر تحرک دارند.

به‌ عنوان مثال، وقتی می‌خواهید نکته‌ی مهمی را بیان کنید، دستان خود را به طور کامل باز کنید یا صدای‌تان را بالا ببرید. وقتی می‌خواهید صمیمیت خود را نشان دهید، انگشتان و دستان خود را به آرامی جمع کنید و به سمت حضار متمایل شوید.

دستان‌تان را پایین بیندازید. وقتی صحبت می‌کنید، دستان شما باید به طور طبیعی در پهلوی‌تان باشد، نه به صورت افراشته و دایناسوری. می‌توانید نوک انگشتان را به آرامی لمس کنید تا بر روی نکات کلیدی تاکید کنید. سر و چانه‌ی خود را بالا نگه‌ دارید و اعتماد به نفس را در کلام خود نشان دهید.

به ویژه، صمیمانه به حضار لبخند بزنید. مثل بابانوئل چشمک بزنید. شاد باشید. تفریح کنید. لذت ببرید. طوری صحبت کنید که گویی این تجربه‌ای عالی برای شما است و از تک تک دقایق آن لذت می‌برید.»

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

کامران خلیلی (barber)
۱۴۰۲/۱۰/۱۴

عالیه کتاب های برایان تریسی عالیه

زمان

۶ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۵۴۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۵۴۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان