دانلود کتاب صوتی درد عشق با صدای کمیل سلیمان‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی درد عشق اثر لودرو رینزلر

دانلود و خرید کتاب صوتی درد عشق

معرفی کتاب صوتی درد عشق

کتاب صوتی درد عشق نوشتهٔ لودرو رینزلر و ترجمهٔ فریبا جعفری است. کمیل سلیمان پور گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. اگر کسی دلتان را شکسته، این کتاب را بشنوید.

درباره کتاب صوتی درد عشق

کتاب صوتی درد عشق برای کسانی نوشته شده که در زندگی کسی را از دست داده‌اند و به‌همین‌خاطر دلشان شکسته است؛ برای کسانی که نیازمند یک دوست هستند که راهنماییشان کند. این کتاب صوتی اینجاست تا به شما کمک کند. بخشی از این کتاب را راه‌هایی تشکیل داده که روان‌شناسی و دین به ما آموخته‌اند و بخشی دیگر بر اساس تجربیات نویسنده نوشته شده است. لودرو رینزلر گفته است که دل‌شکستگی را به‌خوبی می‌شناسد و بارها دلش شکسته است. او از انواع مختلف دل‌شکستن سخن گفته؛ مانند دل‌شکستن‌های رمانتیک در رابطه‌هایی که در آن طرفین به‌سادگی از هم جدا شده و به‌زودی یکدیگر را فراموش می‌کنند و همچنین رابطه‌های عمیق‌تری که جدایی در آن‌ها دشوارتر است. او از افرادی می‌گوید که در زندگی خود فردی را از دست داده‌اند. او از دل‌شکستن‌هایی گفته که هر روز در مواجهه با تبادلات اجتماعی رخ می‌دهند. در طول چندین سال گذشته، این نویسنده، به‌عنوان درمانگر با بسیاری از افراد جوان بی‌خانمان کار کرده و هر روز اخبار را دنبال کرده است. اگر چیزی یا کسی دل شما را شکسته باشد، لودرو رینزلر به شما قول داده است که در این کتاب صوتی راه‌حلی برای آن خواهید یافت.

شنیدن کتاب صوتی درد عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی درد عشق

«اگر تصور می‌کنید فرصت خواندن این کتاب را ندارید!

درکتان می‌کنم. شما گرفتارید، گرفتار مراقبت از دلتان که آن را شکسته‌اند و توانایی تمرکز بر خواندن یک فصل را هم ندارید، چه رسد به اینکه تمام این کتاب را خط‌به‌خط بخوانید. این کتاب نیز برای همین ذهن‌های آشفته نوشته شده است. فصل‌های این کتاب کوتاه هستند و هر فصل شامل داستان‌هایی از موارد مشابه، توصیه‌هایی که باید به کار ببندید و تمرین‌هایی است که لازم است تا برای رهایی از این احساسات ناخوشایند آن‌ها را انجام دهید؛ بنابراین هنگام خواندن این کتاب نباید تصور کنید که کتابی شبیه به کتاب‌های دیگر را آغاز کرده‌اید که برای خواندن صفحه به صفحهٔ آن نیازمند زمان زیادی هستید؛ بااین‌حال، برای آنانی که تصور می‌کنند زمان و حوصلهٔ کافی برای خواندن ندارند، من تمام آنچه با خواندن این کتاب به دست می‌آورید را به‌طور خلاصه برایتان بیان می‌کنم:

شما به شکل ویژه‌ای درمان خواهید یافت.

حقیقت دارد. شما می‌توانید دل خود را ترمیم ببخشید، اما این راه احتمالاً با روش‌هایی که در ذهن دارید متفاوت خواهد بود.

این فرایند نیاز به زمان دارد.

احتمالاً بیش از آنچه تصورش را می‌کنید.

راه‌هایی را خواهید آموخت تا به خود آسیب نرسانید.

ممکن است در حال حاضر آن‌قدر دل‌شکسته باشید که احساس کنید می‌خواهید به خود آسیبی وارد نمایید. ممکن است اکنون مشغول پرخوری، خوردن غذاهای چرب و شیرین، استفاده از داروهایی که شما را بخوابانند یا در بی‌خبری فرو ببرند، مواد مخدر و نشستن روی کاناپه درحالی‌که چشم به تلویزیون دوخته‌اید یا هر روش دیگری که کمک کند تا شما خود را فراموش کنید و توجهتان را از شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید جدا سازد، باشید. من به شما راه‌هایی را خواهم آموخت که بسیار بهترند و به شما آسیبی نمی‌رسانند.

شما می‌توانید احساسات خود را تجربه کنید، آن‌ها را درک نمایید، اما در آن‌ها باقی نمانید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۲۴۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۲۴۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان