دانلود کتاب صوتی حرف نزنید عمل کنید با صدای کمیل سلیمان‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حرف نزنید عمل کنید اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی حرف نزنید عمل کنید

معرفی کتاب صوتی حرف نزنید عمل کنید

کتاب صوتی حرف نزنید عمل کنید نوشته برایان تریسی است و با ترجمه گیتی شهیدی و صدای کمیل سلیمان‌پور منتشر شده است. این کتاب به شما هفت قدم یاد می‌دهد که به اهدافتان برسید.

درباره کتاب حرف نزنید عمل کنید

توانایی شما برای شروع اموری که برای خود و شرکت‌تان بسیار مهم هستند و ادامه تلاش تا تکمیل آن‌ها، کلید پیروزی، دستیابی به شادی و شهرت و موفقیت در زندگی است. این کتاب می‌خواهد به شما کمک کند قدم به قدم در مسیر پیروزی قرار بگیرید و به چیزی که می‌خواهید برسید.

اگر از خودتان می‌پرسید «چرا عده‌ای موفق‌تر از بقیه هستند؟» کافی است این کتاب را بخوانید تا شما هم در مسیر پیشرفت قرار بگیرید. با برایان تریسی معروف در هفت فصل کتابش همراه باشید.

فصل اول: بزرگ‌ترین مانع موفقیت چیست؟

فصل دوم: مسئولیت زندگی خود را بپذیرید.

فصل سوم: با شجاعت به پیش بروید.

فصل چهارم: خواسته واقعی خود را مشخص کنید.

فصل پنجم: بر تنبلی و مسامحه‌کاری غلبه کنید.

فصل ششم: ز گهواره تا گور دانش بجوی.

فصل هفتم: هرگز تسلیم نشوید.

خلاصه: دوران پرعظمت زندگی.

شنیدن کتاب حرف نزنید عمل کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان تریسی

برایان تریسی در ۵ ژانویه‌ ۱۹۴۴ در کانادا متولد شد. خانواده‌ آن‌ها وضعیت مالی خوبی نداشتند و او از همان ابتدای زندگی مزه‌ی فقر را چشیده بود. برایان تریسی در سال‌های جوانی خود به سرتا سر دنیا سفر کرد. با کارهای کم درآمدی که او داشت، این سوال به ذهنش رسید که چرا نمی‌تواند موفق باشد و همیشه بقیه از او موفق‌تر هستند؟ بنابراین تمام آموخته‌هایش در زمینه‌ی کاری‌اش، یعنی مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. با این کار توانست ساختار دقیقی برای فروش و مدیریت فروش بنا نهد. در حال حاضر برایان تریسی یکی از مشهورترین افراد در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه منابع و نیروی انسانی است.

بخشی از کتاب حرف نزنید عمل کنید

عادت‌های جدید و بهتر را پرورش دهید

عادت‌ها از راه دریافت اطلاعات جدید، چه مثبت چه منفی، پرورش پیدا می‌کنند و تکرار رفتارها براساس این اطلاعات باعث می‌شود این رفتارها در ما به‌صورت خودکار بروز کنند. وقتی عاداتی در شما شکل می‌گیرد، به‌طور خودکار واکنش نشان می‌دهید بدون اینکه برای خود توضیح دهید که تصمیم دارید چه‌کاری انجام دهید و درباره علت انجام آن سؤال بپرسید.

بدترین عادت‌ها براساس «باورهای خودمحدودکننده» شکل می‌گیرند. این باورها زمینه‌هایی هستند که باعث می‌شوند باور کنید به‌نحوی محدود هستید حتی اگر در دنیای واقعی محدود نباشید، درنتیجه طوری عمل می‌کنید که گویی محدود هستید و بعد برای شما به واقعیت تبدیل می‌شوند. طبق گفته‌ای قدیمی: «شما آن چیزی نیستید که باور دارید هستید، بلکه چیزی هستید که به آن باور دارید.» 

باورهای خود را به چالش بکشید

برای دستیابی به موفقیت بیشتر، زمانی را صرف به چالش کشیدن فرضیات غیرارادی و خودکاری کنید که شاید شما را از موفقیت باز داشته‌اند.

عده‌ای فکر می‌کنند چون در مدرسه نمره‌های خوب نگرفته‌اند، بی‌هوش هستند؛ اما بعد می‌فهمند که برخی از موفق‌ترین افراد در پیچیده‌ترین صنایع هم در مدرسه نمره‌های خوب نمی‌گرفتند. عده‌ای به این دلیل موفق نمی‌شوند که به خلاقیت، خویش‌انضباطی، مدیریت عالی زمان، نظم یا توانایی یادگیری نکات جدید و به‌کارگیری آن در خود باور ندارند و می‌گویند: «من همینم که می‌بینید، بهتر از این نمی‌شوم.» آن‌ها گمان می‌کنند نمره پایین دلیل پیشرفت نکردن آن‌هاست.

حقیقت این است که بیشتر باورهای محدودکننده واقعیت ندارند. آن‌ها براساس اطلاعاتی هستند که شما به دست می‌آورید. گاهی از نظرات و انتقاد دیگران ناشی می‌شوند و گاه از چیزی به‌سادگی خواندن طالع و فال شما.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

کاربر ۵۴۷۸۲۰۶
۱۴۰۲/۰۱/۱۰

از بهترین‌های برایان تریسی.هرزمان که زندگی را خسته کننده دیدی و بی انگیزه شدی این کتاب را بخوانید

زمان

۱ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۰۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۰۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان