دانلود کتاب صوتی شاد ماندن در روزگاران سخت با صدای کمیل سلیمان‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شاد ماندن در روزگاران سخت اثر اندرو  متیوس

دانلود و خرید کتاب صوتی شاد ماندن در روزگاران سخت

معرفی کتاب صوتی شاد ماندن در روزگاران سخت

کتاب صوتی «شاد ماندن در روزگاران سخت» نوشتهٔ اندرو متیوس با ترجمهٔ وحید افضلی‌راد و گویندگی کمیل سلیمان‌پور در انتشارات ماه آوا منتشر شده است. اندرو متیوس معتقد است که پذیرش اولین قدم برای داشتن یک زندگی شاد است. اگر چالش‌ها و مشکلات زندگی را بپذیریم می‌توانیم راه مقابله با آن‌ها را نیز فرابگیریم و سپس برای رفع آن‌ها اقدام کنیم. این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه خود را در هر شرایطی دوست بدارید و چگونه علی‌رغم همه مشکلات، احساس خوشبختی کنید.

درباره کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت

در این کتاب داستان زندگی انسان‌هایی را می‌خوانید که تمام دارایی خود را از دست داده‌اند، به سوگ عزیزانشان نشسته‌اند، با بیماری و اعتیاد و سرنوشت جنگیده‌اند؛ اما هرگز تسلیم نشده‌اند. شاد ماندن در روزگاران سخت، نقشه راه خوشبختی است.

جست‌وجوی خوشبختی، خودخواهانه نیست. بدبخت و مفلوک بودن، خودخواهی است! انسان‌های شاد و سعادتمند بسیار باملاحظه‌تر از دیگران هستند آن‌ها دوستان بهتری دارند، همسران بهتر و كارفرمایان موفق‌تری هستند، درحالی‌كه آدم‌های مفلوك، تنها درگیر خود و مشكلات خودند.

شاد ماندن در روزگاران سخت کتابی است درباره‌ٔ بازگشت به زندگی از قعر شکست‌ها و ناکامی‌ها و آشنایی با تفکر انسان‌های خوشبخت و گام برداشتن در مسیر خوشبختی.

درباره اندرو ماتیوس

اندرو متیوس (Andrew Matthews) نویسنده، کاریکاتوریست و سخنران استرالیایی است. او را یکی از موفق‌ترین سخنرانان و نویسندگان کتاب‌های خودیاری در دنیا می‌شناسند. کتاب‌های او به بیش از چهل زبان در دنیا ترجمه شده‌اند و همیشه در فهرست کتاب‌های پرفروش قرار دارند. از میان آثار اندرو متیوس می‌توان به راز شاد زیستن (آخرین راز شاد زیستن)، تک نسخه کامیابی، دنبال دلت برو، درخت دوستی بنشان و شاد بودن در شرایط سخت اشاره کرد.

کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی و افرادی که دوست دارند زندگی شادی را تجربه کنند. پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت

سرزنش را کنار بگذارید، گناه را به گردن این و آن نیندازید، «چه می‌شد اگر» ها را فراموش کنید. برای آن‌که گامی به جلو بردارید ابتدا باید واقعیت موجود را بپذیرید. معنی پذیرش واقعیت این نیست که: «من می‌خواهم در همین وضعیت بمانم.» پذیرش واقعیت یعنی این‌که: «این وضعیت کنونی من است و من اینک، از همین‌جا، به سمت آن چه دلخواه من است حرکت خود را آغاز خواهم کرد.»

به جای آنکه بگویید: «شوهر من یک حیوان وحشی است و من راه فراری ندارم» بهتر است بگویید: «شوهر من یک حیوان وحشی است و من از این تجربه درس‌های زیادی گرفته‌ام و حالا می‌دانم که لایق رفتارهای بهتری هستم.»

به جای آنکه خود را سرزنش کنید و بگویید: «همهٔ پولم از دست رفت. من نباید همه دارایی‌ام را در صندوق عدالت ”ادی درست کار“ سرمایه‌گذاری می‌کردم» بگویید: «این وضعیت امروز من است. یک بار از صفر شروع کردم، بار دیگر از صفر آغاز خواهم کرد.»

فرض کنید اضافه وزن دارید و می‌خواهید لاغر شوید. اگر بگویید:

- من چاق هستم، یا

- چاقی من تقصیر مادرمه و یا

- خواهرم از من چاق‌تره.

چه تغییری رخ خواهد داد؟ هیچ. شما همچنان چاق باقی خواهید ماند. اما راه دیگری هم هست. می‌توانید بگویید:

«من چاق هستم اما در همین وضعیت هم خودم را دوست دارم و حالا تصمیم گرفته‌ام که پنجاه کیلو وزن کم کنم.» اینک شما واقعیت کنونی خود را پذیرفته‌اید و می‌توانید به جلو گام بردارید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۴۰۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۴۰۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
تومان