دانلود کتاب صوتی حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق با صدای نسترن حسنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق اثر سعید سهیلی

دانلود و خرید کتاب صوتی حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق

معرفی کتاب صوتی حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق

کتاب صوتی حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق گردآوری‌شده توسط سعید سهیلی و با صدای نسترن حسنی است و انتشارات اژدهای طلایی (جیحون) آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی دربارهٔ عشق است؛ عشقی که میان یک زوج وجود دارد تا رابطه‌شان را گرم نگاه دارد.

درباره کتاب صوتی حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق

سعید سهیلی در کتاب حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق، بعد از ارائهٔ تعریفی از عشق حقیقی، خالص و پاکی که باید میان یک زوج برقرار باشد، به آسیب‌شناسی آن می‌پردازد. او با نگاه تیزبین خود، مسائلی را که ممکن است منجر به شکست در زندگی مشترک شوند، بررسی می‌کند و راهکارهایی را بیان می‌کند که به روشن نگاه داشتن چراغ عشق کمک می‌کند. 

عشق‌ورزیدن شهامت زیادی می‌خواهد،‌ زن و شوهر بودن کار سختی نیست، خیلی‌ها زن و شوهر هستند، اما صادقانه عاشق و معشوق بودن،‌ شهامت می‌خواهد. عشق‌های بزرگ، دل‌های بزرگ می‌طلبد،‌ عشق‌ورزیدن مستلزم آن است که فرد معشوق را به دل خود، جایی که رازهای پنهانی زیادی دارد، راه دهد و اجازه دهد، معشوق در گوشه و کنار آن کندوکاو کند.

عشق واقعی احساسات ناخوشایندی را نیز در وجود انسان ایجاد می‌کند، چون نقاط ضعف وجود انسان در آینه معشوق آشکار می‌شوند، که این نیز از موهبت‌های خلقت است، ما در آینه معشوق اشکالات خود را می‌بینیم و مواردی را که روح‌مان نیاز به اصلاح، رشد یا تغییر دارند، می‌شناسیم.

ملاک تشخیص موفق یا ناموفق بودن یک رابطه، میزان راحتی و شاد بودن فرد نیست. منظور البته این نیست که روابط موفق دردناک و عذاب‌آورند، اما چنانچه شهامت عشق‌ورزیدن را واقعاً داشته باشید، می‌بینید که در طول زندگی لحظاتی وجود دارند که احساس خوشایندی ندارید، زیرا روابط سالم و رو به رشد فرد را بر آن وامی‌دارد که فراتر از محدودیت‌هایش قدم بردارد و آنچه را که در وجودش نیاز به اصلاح دارد، تغییر دهد.

مسلم است که رشد و تغییر راحت نیستند! این کتاب صوتی سعی می‌کند به این مسئله به صورت کامل بپردازد و راهکارهای مربوط را توضیح دهد.

شنیدن کتاب صوتی حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی برای تمامی زوج‌های جوان مناسب و کسانی که قصد ازدواج دارند مناسب است.

بخشی از کتاب صوتی حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق

ازدواج باید امن‌ترین منزل و پناهگاه در این دنیا باشد.

رابطه عاطفی یک زوج باید پر از انرژی مثبت باشد تا بتواند جرأت، شهامت، استقامت، انگیزه و انرژی لازم برای مقابله با مشکلات زندگی را تغذیه کند. صمیمیت، عشق و حرارتی که هر زمان احساس کردیم به آن نیاز داریم، بتوانیم از گرمای آن بهره‌مند شویم.

متأسفانه بیشتر زوج‌ها از چنین شرایطی برخوردار نیستند و به جای این که رابطه آنها محل گرفتن نیرو و گرما باشد و روح‌شان را آرام کند،‌ آخرین باقیمانده‌های انرژی درونی آنها را نیز تخلیه می‌کند و رابطه عشقی آنها را فرسوده و آسیب‌پذیر می‌کند، به جای این که منتظر ارتباط با زوج خود باشند، از او گریزانند، لذا ارتباط‌شان را با او قطع می‌کنند، او را مسئول تمامی دردها و رنج‌ها می‌دانند و ترجیح می‌دهند تنها باشند.

این احساس تنها میل به جدایی را در شما تقویت خواهد کرد.

زمان‌هایی در بسیاری از ازدواج‌ها، حتی در بهترین آنها، وجود دارند که فرد احساس امنیت نمی‌کند و به حمایت دیگران نیاز دارد تا مشکلات به وجود آمده را پشت سر بگذارد، اما روابط خوب نباید به مدت طولانی یا به دفعات زیاد چنین احساسی را در فرد ایجاد کند.

چنانچه فرد مناسبی را انتخاب نکرده باشید یا مشکلات و موضوعات حل و فصل نشده خیلی زیادی رابطه شما را تخریب کرده باشند، لازم است کمی کناره‌گیری کنید، تا بتوانید شرایط را به خوبی بسنجید و ضمناً به او تذکر دهید که او نیز حداکثر تلاش خود را برای حفظ رابطه شما به کار ببندد زیرا در غیر این صورت ...

زمانی می‌توان گفت ازدواج با مشکل مواجه است که:

ـ فرد در کنار معشوقش احساس امنیت نمی‌کند.

ـ نمی‌تواند به منظور کسب حمایت روحی به همسرش تکیه کند.

ـ برای درد و دل کردن و تسکین ناراحتی‌های خود بیشتر به دیگران مراجعه می‌کند تا همسر خود.

ـ آرامش و اطمینانی را که همه به دنبال آن هستند، نمی‌تواند در کنار معشوق خود پیدا کند.

ـ دائماً از « با هم بودن » گریزان است.

ازدواج باید پناهگاهی باشد که دائم متمایل به آن باشد، نه گریزان از آن.


نظرات کاربران

s.latifi
۱۴۰۱/۰۴/۰۴

چقدر کتاب خوبی بود! حتما گوش بدید مخصوصا زوج های جوان یا جوانان در آستانه ی ازدواج

زمان

۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۵۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۵۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان