دانلود کتاب صوتی اعلام می کنم با صدای کمیل سلیمان پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اعلام می کنم اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی اعلام می کنم

معرفی کتاب صوتی اعلام می کنم

کتاب صوتی اعلام می کنم نوشتهٔ جوئل اوستین و ترجمهٔ فریبا جعفری است. کمیل سلیمان پور گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی با ۳۱ قول معجزه‌گر به شما کمک می‌کند تا در زندگی‌تان تحول ایجاد کنید و به هر آنچه می‌خواهید دست یابید.

درباره کتاب صوتی اعلام می کنم

کتاب صوتی اعلام می کنم می‌گوید که کلام ما قدرت آفرینش دارد. هر گاه جمله‌ای می‌گویید، چه خوب چه بد، در حقیقت به آن جان می‌دهید. افراد بسیاری عادت دارند درمورد خود، خانواده‌ و آینده‌شان از جملاتی با بار منفی استفاده کنند. این دسته از افراد نمی‌دانند که در حال پیشگویی آینده‌شان هستند. خوب است بدانید شما دقیقاً آنچه را می‌گویید، به دست می‌آورید؛ ازاین‌رو واژه‌هایی که به کار می‌برید را با دقت برگزینید و همان‌گونه حرف بزنید که می‌خواهید زندگی‌تان را آن‌گونه بگذرانید. شما نمی‌توانید پیوسته از شکست سخن بگویید و بعد در انتظار موفقیت و پیروزی بنشینید. نمی‌توانید از کمبود حرف بزنید و توقع فراوانی داشته باشید؛ چراکه آنچه را به زبان می‌آورید، برداشت می‌کنید. اگر دوست دارید بدانید که پنج سال آینده کجا و در چه شرایطی به سر خواهید برد، تنها باید به آنچه دربارهٔ خودتان می‌گویید، گوش بسپارید. با سخنانتان قادر هستید به آینده‌تان خیر و برکت عطا کنید و یا آن را موردنفرین قرار دهید.

جوئل اوستین در کتاب صوتی اعلام می‌کنم ۳۱ بیانیه مطرح کرده است تا شما بتوانید در هر ۳۱ روزِ ماه خیر و برکت را وارد زندگی کنید. اگر شما روزانه تنها چند ثانیه را صرف این کار کنید، آینده‌تان را لبریز از این بیانیه‌های دلگرم‌کننده، الهام‌بخش و مثبت خواهید کرد. اگر بیانیه و داستان هر روز را بشنوید، مطمئناً خودتان را در شرایط دریافت نعمات خداوند خواهید دید. بهتر است صحبت‌هایتان را به گونه‌ای انتخاب کنید تا همان آینده‌ای را که دوست دارید.

شنیدن کتاب صوتی اعلام می کنم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جوئل اوستین

جوئل اوستین یک نویسنده، سخنران و کشیش است. او با چهره‌ای خندان، خطبه‌های تلویزیونی خود را در ایالات متحده اجرا می‌کند. این گفتارها، میلیون‌ها بیننده دارند. او کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌ها است. اوستین می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، بر خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و با ایمان تمرکز کند. او می‌کوشد اصول کتاب مقدس را به روشی ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت به دیگران بیاموزد. جول اوستین تاکنون ۷ کتاب نوشته که همه در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند. او در سال ۲۰۰۶ میلادی در لیست ۱۰ انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد.

بخشی از کتاب صوتی اعلام می کنم

روزی خانم جوانی به من گفت که مدت‌هاست برای پایدار ماندن زندگی مشترکش تلاش می‌کند. او تمام کارهایی که تصور می‌کرد می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا باز با هم زندگی خوبی داشته باشند، انجام داده بود، اما به نتیجه‌ای نرسیده بود. او به من گفت: «خب، دست‌کم هنوز با هم هستیم.» او از اینکه هنوز هم با هم زندگی می‌کردند خوشحال بود، اما من با دیدن او دریافتم که شرایط او را به‌شدت ناامید کرده است. او دختر زیبایی بود، اما آتش اشتیاق در درونش خاموش شده بود و دیگر در چشمانش جرقۀ شوق دیده نمی‌شد.

من همان چیزی را به او گفتم که به شما می‌گویم: شما در ظاهر موفق شده‌اید، اما فقط ذهنیت بقا را در خود نگه داشته‌اید. خداوند فصل‌های جدیدی از زندگی را در پیش روی شما قرار داده است. او می‌خواهد در آینده درهای جدیدی را به‌ روی شما باز کند. او می‌خواهد قسمت بعدی زندگی شما بهتر از قسمت اولش باشد.

ذهنیت بقا شما را از دریافت بهترین‌های خدا باز می‌دارد. آن را از خود دور کنید و بگویید: «خدا به من قول داده است از آنچه به ضرر من است، به نفع من بهره‌برداری کند. ممکن است در آتش قرار گیرم، وارد قحطی شوم، دچار سیل شوم، اما می‌دانم که در هر زمان لطف خدا شامل حال من است. در هر زمان قادرم خوبی‌های خدا را در زندگی‌ام ببینم.»

ایمان خود را حفظ کنید. می‌خواهم از خداوند انتظار داشته باشید که هر روز نعمت‌های خود را در مسیر زندگی‌تان هرچه بیشتر افزایش دهد. از خدا انتظار داشته باشید که امسال، بهترین سالی باشد که تاکنون داشته‌اید!

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

Fateme
۱۴۰۱/۰۹/۰۷

لطفاً چند تا از کتاب های جوئل رو رایگان کنید تا آخر عمر دعاتون میکنم،من که الان نمیتونم اینترنتی پرداخت کنم خب چیکار کنم ،لطفا رایگان کنید خدا چند برابر شو بهتون میده

زمان

۳ ساعت

حجم

۱۸۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت

حجم

۱۸۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان