دانلود کتاب صوتی بی بی پیک با صدای فیروزه لطفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بی بی پیک اثر لودمیلا اولیتسکایا

دانلود و خرید کتاب صوتی بی بی پیک

انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بی بی پیک

کتاب صوتی بی بی پیک نوشتهٔ لودمیلا اولیتسکایا و ترجمهٔ الهام کامرانی است. فیروزه لطفی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو گوشه آن را منتشر کرده است. این رمان صوتی از سلطهٔ زنان بر زنان می‌گوید.

درباره کتاب صوتی بی بی پیک

مسئلهٔ «زنان علیه زنان» هیچ‌گاه از تجربه‌ٔ زن‌بودن و زن‌شدن جدا نبوده است؛ به‌واقع زنان بسیاری در طول تاریخ، بازوی قدرتمند جهان مردانه و ذهنیت مردسالارانه بوده‌اند؛ زنانی که با استفاده از اهرم‌های فشارشان در نقش مادر، مادربزرگ، عمه، خاله و خواهر، در جهت تثبیت و بی‌خدشه‌ماندن نظم بیرونی در درون خانه‌هایشان، بی‌وقفه کوشیده‌اند و در بسیاری از مواقع بسیار بیشتر از مردان در آزار و شکنجهٔ زنانِ دیگر نقش داشته‌اند. این زنان چنان در آزارگری قدرتمند عمل می‌کنند که با کوچک‌ترین نشانهٔ حضورشان در محیط، زنان پیرامونشان در ترس، عصبیت و دستپاچگی غوطه‌ور می‌شوند. کتاب صوتی «بی بی پیک» داستان مواجههٔ زنان یک خانواده در سنین مختلف از پیری تا جوانی است که در خانه‌ای قدیمی زیر سیطرهٔ تمام‌نشدنی پیرزنی زندگی می‌کنند که لحظه‌لحظهٔ بودنش می‌تواند هر زنی را در بدترین عذاب‌ها غوطه‌ور کند. «مور»، زنی مغرور است که سال‌های طولانی از زندگی‌اش را با میل‌ورزی به مردان سپری کرده و تنها دخترش، «آنا فیودورونا»، نتیجهٔ یکی از آن میل‌ورزی‌هاست؛ دختری که بیش از همه از دست این زن که گویی نامیراست، در عذاب بوده است. رمان صوتی بی بی پیک، نوشتهٔ «لودمیلا اولیتسکایا»، نویسندهٔ روس است که خانواده‌ها و تاریخشان در بستر زندگی در روسیهٔ سدهٔ بیستم، همواره دغدغه‌اش بوده و این‌بار نیز یکی از آن قصه‌های پر از جزئیات و شوخ‌طبعی‌اش را نوشته‌ که فرازوفرودهای دل‌انگیزش مخاطب را به یک‌نفس‌شنیدن این رمان سوق می‌دهد.

شنیدن کتاب صوتی بی بی پیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر روسیه و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لودمیلا اولیتسکایا

لودمیلا اولیتسکایا در ۲۱ فوریهٔ ۱۹۴۳ به دنیا آمد. او نویسنده، پدیدآور و یکی از نثرنویسان بزرگ معاصر روسیه است؛ نویسنده‌ای که آثارش به ۳۲ زبان جهان خوانده می‌شوند و جوایز ادبی بسیارِ روسی و خارجی را دریافت کرده است. اوایل سال‌های ۱۹۹۰ میلادی کتاب او به نام «خورشید کوچولو» منتشر شد که بلافاصله به زبان فرانسه ترجمه و جایزهٔ «مدیچی»ِ فرانسه در ازای «استعداد غیرعادی نویسنده» را دریافت کرد. لودمیلا اولیتسکایا، نویسندهٔ ده‌ها مجموعه کتاب قصه‌ها، نمایشنامه‌ها و چند داستان است، اما ۵ رمان باعث شهرت این نویسنده شده است. مهم‌ترین آن‌ها رمان «مترجم دانیئل اشتاین» است که جایزهٔ ادبی «کتاب بزرگ» روسی را نصیب او کرد. اولین رمان اولیتسکایا «قضیهٔ کوکوتسکی» تبیدل به سریال تلویزیونی شده است. اثر دیگری از او به نام «مربای روسی» نمایشنامه‌ای با یادداشت نویسنده تحت‌عنوان «پس از چخوف» است که در تئاترهای بسیاری در روسیه روی صحنه رفته است. رمان «بی بی پیک» نیز یکی دیگر از آثار اوست.

نظرات کاربران

AS4438
۱۴۰۱/۱۱/۲۶

بد نبود ولی خیلی هم گیرائی نداشت.

ghoghnoos
۱۴۰۱/۱۱/۰۳

قشنگ بود .دوست داشتم

زمان

۱ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۲۳۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۲۳۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان