دانلود رایگان کتاب صوتی مادربزرگ با صدای فیروزه لطفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مادربزرگ اثر حسین مسعودی آشتیانی

دانلود و خرید کتاب صوتی مادربزرگ

معرفی کتاب صوتی مادربزرگ

کتاب صوتی مادربزرگ نوشتهٔ حسین مسعودی آشتیانی است. فیروزه لطفی و حمیدرضا عابدینی گویندگی این داستان صوتی ترسناک را انجام داده‌اند و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مادربزرگ

کتاب صوتی مادربزرگ حاوی داستانی است که زیر مجموعهٔ «رادیو کابوس» قرار گرفته است. نوین کتاب گویا مجموعه‌ای تحت‌عنوان «رادیو کابوس» را با شعار «کابوس شما خواهیم شد»، راه‌اندازی و اجرا کرده است. در هر اپیزود، داستانی جنایی و وحشتناک اما کاملاً واقعی از زبان شاهدان و ناظران عینیِ آن حادثه روایت می‌شود؛ البته این به‌معنای آن نیست که شاهدان در «رادیو کابوس» صحبت می‌کنند؛ اطلاعات گردآوری شده، توسط نویسنده به رشتهٔ تحریر درآمده و گویندگان آن را خوانده‌اند. هشدار داده شده است که افراد دارای بیماری‌های قلبی و افراد زیر ۱۵ سال از شنیدن «رادیو کابوس» و اپیزودهای آن خودداری کنند. هر اپیزود داستانی جداگانه را تعریف می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی مادربزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب داستان ترسناک پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

بِـ✮ـیلی
۱۴۰۲/۰۹/۰۹

🎻✨️___ رادیو کابوس: مادربزرگ ___✨️🎻 داستان پردازی به خوبی اجرا شده بود و گویندگی آقای عابدینی خیلی عالی انجام شده بود🤎🦥 ‌ این قسمت داره خاطره ی شخصی رو بیان می کنه که بعد مرگ مادربزرگش اتفاقاتی برایش رخ میدهد..

khaled ali
۱۴۰۲/۱۲/۱۴

خیلی خوب بود راوی خیلی خوب حس ترس رو بهم القاء کرد امروز از هر دو گوینده راضی ام 🌹 داستان هم بنظرم در عین حال که ترسناک بود خوب هم صداگزاری شده بود 👏🏼

الهام حمیدی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲

داستان عبرت آموز ، باور پذیر و متناسب با هنجارهای اجتماعی و گویندگی دراین پادکست بهتر شده بود.

خانی
۱۴۰۳/۰۱/۱۰

کلا داستاناشون از همین مجموعه خیلی مالی نیست. نویسنده واقعا خیلی بچگونه نوشته. اجراشون بد نبود ولی از داستان اصلا خوشم نیومد. اگه داستان ترسناک ایرانی رایگان میخواین برید پادکستای "سرگیجه" رو گوش بدید. اونا داستاناشون قشنگتره اجراهاشونم بهتره.

زمان

۴ دقیقه

حجم

۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ دقیقه

حجم

۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان