دانلود کتاب صوتی بازی تاج و تخت (مجموعه سه جلدی نغمه آتش و یخ) با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازی تاج و تخت (مجموعه سه جلدی نغمه آتش و یخ) اثر جورج آر.آر. مارتین

دانلود و خرید کتاب صوتی بازی تاج و تخت (مجموعه سه جلدی نغمه آتش و یخ)

گوینده:رضا عمرانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۳۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بازی تاج و تخت (مجموعه سه جلدی نغمه آتش و یخ)

کتاب صوتی بازی تاج و تخت (مجموعه سه جلدی نغمه آتش و یخ) نوشتهٔ جورج آر.آر. مارتین و ترجمهٔ رویا خادم‌ الرضا است. رضا عمرانی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی بازی تاج و تخت (مجموعه سه جلدی نغمه آتش و یخ)

کتاب صوتی بازی تاج و تخت (مجموعه سه جلدی نغمه آتش و یخ) یکی از کتاب‌های یک مجموعه به نام «نغمهٔ آتش و یخ» است و گفته شده است که یکی از برجسته‌‌ترین مجموعه‌رمان‌های «جورج آر.آر. مارتین»، نویسندهٔ مشهور آمریکایی است. مجلهٔ تایم در سال ۲۰۱۱ میلادی او را در فهرست ۱۰۰ مرد تأثیرگذار جهان قرار داده است. بیش از ۱۵ میلیون نسخه از این مجموعه در سراسر دنیا به ۲۰ زبان مختلف ترجمه شده و به فروش رسیده است. این کتاب ترجمهٔ فارسی «A Song of Ice and Fire» است که در سال ۱۹۹۶ میلادی منتشر شد. در این رمان «استارک‌ها» بر سرزمین زمستانی حکم می‌رانند؛ جایی که خلق‌وخوی مردمانش همچون طبیعت سرد و خشک است و صداقت و درستکاری پیشهٔ آن‌ها است. کتاب صوتی حاضر، داستان جوانمردی و درستکاری همین مردان است.

قصه دربارهٔ تخت آهنین برای پادشاهی «وِستروس» (حکومت اصلی) است. جدال بر سر تخت پادشاهی بین گروه‌های بسیاری رخ می‌دهد. پس از مرگ «رابرت باراتیون» پادشاه وستروس ملکه‌سرسی کمک می‌کند تا پسرش جفری به‌عنوان پادشاه انتخاب شود، اما نِد استارک‌ محافظ سرزمین شمال متوجه می‌شود که جفری فرزند واقعی دوست او باراتیون نیست و سعی در بازپس‌گیری قدرت دارد. در قسمت دیگری از وستروس، در قسمت شمالی جان اسنو و یارانش دیوار بلندی از یخ ساخته‌اند و آن را نایت واچ (نگهبانان شب) نامیدند و قسم خورده‌اند تا در برابر هجوم سرزمین مردگان از انسان‌ها محافظت کنند، اما داستان دیگری نیز در جریان است و در سمت دیگر دریا، دنریس تارگرین که فرزند آخرین پادشاه وستروس است برای پس‌گرفتن تخت پادشاهی پدرش تلاش می‌کند. پدر دنریس را برادر ملکه‌سرسی به قتل رسانده است و در بخش‌های بسیاری از داستان، ماجراهای سرزمین تارگِریَن و تلاش دِنِریس برای نشستن به تخت پادشاهی پدرش روایت می‌شود. این ۳ داستان در کنار یکدیگر، قصهٔ کلی مجموعهٔ رمان نغمهٔ آتش را شکل می‌دهند.

مجموعه نغمهٔ آتش و یخ در حقیقت ۳ داستان در یک داستان است؛ داستان نخست و اصلیْ نبرد بر سر تخت آهنین است که در «وستروس» و در سرزمین پادشاهان رخ می‌دهد. پس از مرگ شاه «رابرت باراتئون»، پسرش «جفری» با حمایت مادرش ملکه بر تخت می‌نشیند، اما «ادارد استارک» که دوست، وزیر و مشاور نخست پادشاه است، درمی‌یابد که او و خواهر و برادرش، فرزندان راستین رابرت نیستند و… . داستان دوم در شمال وستروس رخ می‌دهد؛ جایی که دیواری بسیار بزرگ و کهن از یخ قلمرو انسان‌ها را از موجودات ازمابهتران جدا می‌کند و برادران قسم‌خوردهٔ «نایت واچ»، تمام عمر خود را صرف مراقبت و محافظت از آن می‌کنند و… . داستان سوم هم در آن سوی دریا، از ماجراهای «دنریز تارگارین»، آخرین بازماندهٔ خاندان بزرگ تاگارین که پادشاهان پیشین «وستروس» بوده‌‌اند حکایت دارد و … .

شنیدن کتاب صوتی بازی تاج و تخت (مجموعه سه جلدی نغمه آتش و یخ) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جورج آر.آر. مارتین

جورج آر.آر. مارتین در ۲۰ سپتامبر ۱۹۴۸ در بایون در ایالت نیوجرسی آمریکا متولد شد. خانوادهٔ او در یک مجتمع مسکونی فدرال در نزدیکی لنگرگاه‌های شهر زندگی می‌کردند. جورج در همان منطقه به دبیرستان رفت با اینکه علاقه‌ای به تحصیل نداشت اما علاقه‌اش به سبک داستانی «ابرقهرمانی» در همان دوران شکل گرفت.

او در جوانی، عاشق کمیک‌های ابرقهرمانی عصر نقره‌ای دههٔ ۶۰ بود و همهٔ آن‌ها را جمع می‌کرد. در شمارهٔ ۲۰ کمیک «چهار شگفت‌انگیز» یک نامه منتشر شد که آن را جورج دانش‌آموز برای سردبیر نوشته بود. او در مصاحبه‌هایش گفته یکی از دلایلی که به سمت نویسندگی رفت توجهی است که به آن نامه شده است. در سال ۱۹۶۵، مارتین نوجوان برای داستان ابرقهرمانی‌اش به نام «مرد قدرتمند در برابر حصار آبی» برندهٔ جایزه آلی شد.

در سال ۱۹۷۰، مارتین در رشتهٔ خبرنگاری از یکی از دانشگاه‌های ایالت ایلینوی مدرک کارشناسی گرفت. یک سال بعد هم مدرک کارشناسی ارشد از همان دانشگاه گرفت.

مارتین نوشتن داستان‌های کوتاه علمی - تخیلی را از اوایل دههٔ ۱۹۷۰ آغاز کرد. اولین داستانش با نام «با صبحگاه، مه می‌آید» نامزد ۲ جایزهٔ هوگو و نبیولا شد و در سال ۱۹۷۳ در مجلهٔ آنالوگ منتشر شد.

در دههٔ ۱۹۸۰، مارتین نوشتن برای تلویزیون را شروع کرد و همچنین به ویراستاری کتاب پرداخت.

در سال ۱۹۹۱ مارتین به رمان‌نویسی بازگشت و کاری را شروع کرد که در نهایت به مجموعهٔ فانتزی مشهور «ترانه یخ و آتش» تبدیل شد.

او گفته است کتاب ترانه یخ و آتش حداقل هفت کتاب خواهد بود. اولین کتاب این مجموعه، «بازی تاج‌وتخت» در سال ۱۹۹۶ منتشر شد. در نوامبر ۲۰۰۵، چهارمین کتاب مجموعه به نام «ضیافتی برای کلاغ‌ها» در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های «نیویورک‌تایمز» و «وال‌استریت ژورنال» قرار گرفت.

در زمانی که کتاب پنجم مجموعهٔ ترانه یخ و آتش، «رقصی با اژدهایان» مراحل پایانی انتشار را طی می‌کرد، مارتین به‌شدت درگیر ساخت یک سریال تلویزیونی شد که از مجموعه کتابش اقتباس شده بود. نام سریال را به خاطر نام کتاب اول مجموعه «بازی تاج و تخت» گذاشتند.

مارتین در انتخاب تیم تهیه‌کنندگی و نوشتن دیالوگ‌ها شرکت داشت و نامش در فهرست تهیه‌کنندگان اجرایی سریال است.

از کتاب‌های مارتین می‌توان به مرگ نور (۱۹۷۷)، رؤیای تب‌آلود (۱۹۸۲)، آتش و خون (۲۰۱۸)، مجموعهٔ ترانه یخ و آتش: بازی تاج‌وتخت، نبرد پادشاهان، طوفان شمشیرها، ضیافتی برای کلاغ‌ها، رقصی با اژدهایان، بادهای زمستان، رؤیای بهار اشاره کرد. 

بخشی از کتاب صوتی بازی تاج و تخت (مجموعه سه جلدی نغمه آتش و یخ)

«گرد با اصرار گفت: «باید برگردیم. همه‌ی وحشی‌ها مرده‌ان.»

سر ویمر رویس لبخند زنان پرسید:«از مرگ می‌ترسی، گرد؟»

گرد در دام نیفتاد. او سالخورده بود، پنجاه سالی داشت و پادشاهی‌های زیادی دیده بود. گفت: «مرگ، مرگه دیگه، ما کاری به کارش نداریم.»

رویس به آرامی پرسید: « حالا واقعا مرده‌ان؟ مدرک هم داریم؟»

گرد گفت :«ویل اونارو دیده. اگه اون میگه مرده‌ان، من یکی باور می‌کنم.»

ویل به خوبی می‌دانست دیر یا زود پایش را به میان خواهند کشید، فقط آرزو می‌کرد کاش این دیرتر اتفاق می‌افتاد. او خودش را وارد ماجرا کرد و گفت: «مادرم گفته بود مرده‌ها آواز نمی‌خونن!»

رویس پاسخ داد: «پرستار منم همین رو گفته بود، ویل هیچ وقت حرف‌هایی رو که از یک زن شنیدی، باور نکن. از مرگ هم میشه خیلی چیزها یاد گرفت.» آهنگ صدایش در فضای گرگ و میش جنگل پیچید.

گرد به جلو اشاره کرد و گفت: « راه درازی در پیش داریم، هشت یا شایدم نه روز، و تازه شبم داره از راه میرسه.»

سر ویمر رویس با بی میلی نگاهی به آسمان انداخت:« هر روز همین موقع‌ها هوا تاریک میشه. نکنه از تاریکی می‌ترسی، گرد؟»

ویل انقباض عضلات اطراف دهان گرد را دید و همین طور خشمی که در چشمانش که زیر سایه‌ی کلاه مخصوص ردایش پنهان شده بود. دوید. گرد چهل سال تمام را در واچ نایت گذرانده بود، دیر مردها و پسرها، و در این سال‌ها به نور زیاد خو نکرده بود. با این حال موضوع چیزی بیش از این‌ها بود. ویل چیز دیگری هم در پیرمرد حس می‌کرد. شاید همه مزه‌اش را چشیده باشند؛ یک فشار عصبی که به طرز خطرناکی به وحشت نزدیک بود.»

هری‌پاتر و حفره اسرار آمیز
آرمان سلطان‌زاده
هری پاتر و جام آتش
جی.کی. رولینگ
هری پاتر و زندانی آزکابان
جی.کی. رولینگ
هری پاتر و شاهزاده دو رگه
جی.کی. رولینگ
هری پاتر و محفل ققنوس
جی.کی. رولینگ
هری پاتر و یادگاران مرگ
جی.کی. رولینگ
سریال صوتی شوالیه‌ ای از سرزمین هفت اقلیم (قسمت اول)
جورج آر.آر. مارتین
حشاشین
تامس گیفوورد
وارکرفت (کتاب اول: چشمه جاودانگی)
ریچارد ای. ناک
بازی تاج و تخت (طوفان شمشیرها)
جرج آر آر مارتین
ویچر (کتاب اول: آخرین آرزو)
آندره ساپکوفسکی
ارباب حلقه ها (جلد سوم بازگشت شاه)
جی. آر. آر. تالکین
ویچر (کتاب سوم: خون الف ها)
آندره ساپکوفسکی
ویچر (کتاب دوم: شمشیر سرنوشت)
آندره ساپکوفسکی
ویچر (کتاب چهارم دوران حقارت)
آندره ساپکوفسکی
سریال صوتی شوالیه‌ ای از سرزمین هفت اقلیم (قسمت سوم)
جورج آر.آر. مارتین
حماسه ویچر (جلد دوم: شمشیر سرنوشت)
آنجی سپکوفسکی
حماسه ویچر (جلد پنجم: غسل آتش)
آنجی سپکوفسکی
بازی تاج و تخت (مجموعه دو جلدی: نبرد پادشاهان)
جورج آر.آر. مارتین
تلماسه
فرانک هربرت

نظرات کاربران

Sepi_gang
۱۴۰۲/۰۴/۱۰

سانسور یه این طور کتابی بی احترامی به شعور مخاطبه

shahrzadgh
۱۴۰۱/۱۱/۱۵

سلام ببخشید تا ماه پیش این کتابها جداگانه برای فروش ارائه میشدن من قسمت اول و دوم رو جداگانه خریدم الان قسمت سوم رو جداگانه نگذاشتید و دوباره باید اول و دوم خریداری بشه برای شنیدن قسمت سوم؟

I am a wormbook 📖
۱۴۰۱/۱۱/۱۶

سلام وقت بخیر من دو‌جلد رو‌قبلا خریداری کردم‌الان چطور جلد سوم رو بخرم‌؟؟

کاربر ۱۶۲۹۱۴۵
۱۴۰۱/۱۱/۰۷

خوب

کاربر ۶۶۱۶۷۲۰
۱۴۰۲/۰۹/۱۶

من نخوندم فقط میشه یکی بگه اون کتابی که طاقچه چند وقت پیش پیش فروش کرده بود اسمش چی بود؟ یه چی شبیه آتش و سنگ یا همچین چیزی بود

Enigma
۱۴۰۲/۰۸/۱۰

اجرای خیلی خوبی داشت

mahdi xxx
۱۴۰۲/۱۰/۲۰

کاملا افتضاح چه از نظر ترجمه چه از نظر صداگذاری تعداد شخصیت ها زیاااد ولی فقط یک گوینده صدای موسیقی از صدای متن بیشتر میشه

کاربر 5503069
۱۴۰۲/۰۸/۲۵

فوق العاده بود، من قبلا فیلمش رو دیده بودم ولی با صدای آقای رضا عمرانی یه چیز دیگه بود ممنون از زحمات ماه آوا

زمان

۴۰ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۲۵۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۰ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۲ گیگابایت, ۲۵۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸۰,۸۰۰
تومان