دانلود کتاب صوتی هشت قتل حرفه ای با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هشت قتل حرفه ای اثر پیتر سوانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی هشت قتل حرفه ای

امتیاز:
۳.۷از ۶۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هشت قتل حرفه ای

کتاب صوتی هشت قتل حرفه‌ای نوشتهٔ پیتر سوانسون با ترجمهٔ فرانک سالاری و صدای تایماز رضوانی در انتشارات ماه آوا منتشر شده است. 

درباره کتاب صوتی هشت قتل حرفه ای

کتاب صوتی هشت قتل حرفه ای داستان صاحب یک کتاب‌فروشی است که تخصصش در تحلیل و معرفی داستان‌های جنایی است. راوی داستان مرد مسن کتاب‌فروشی است که به دلیل نوشتن فهرستی از ۸ قتل حرفه‌ای در کتاب‌های مشهور جنایی، به دردسر بزرگی افتاده است. او مدت‌ها قبل در وبلاگش چند کتاب معرفی کرده است و حالا یک قاتل بر اساس آن کتاب‌ها آدم می‌کشد. کتاب‌فروش به درخواست یک مأمور اف‌بی‌ای مجبور می‌شود برای پیدا‌کردن این قاتل زنجیره‌ای به پلیس کمک کند. کتاب‌فروش خودش هم رازهای پنهانی دارد و نگران است درگیرشدن در این پرونده و حضور پررنگ قاتل ناشناس در زندگی‌اش، رازهایش را آشکار کند.

نثر کتاب سریع و پرچالش است و خواننده را منتظر نگه نمی‌دارد، او سریع وارد دنیای قتل‌ها و جنایت‌ها می‌شود و همراه با شخصیت‌ها سعی می‌کند معماها را حل کند، ترجمهٔ کتاب روان است و خواننده را با خود همراه می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی هشت قتل حرفه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های جنایی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هشت قتل حرفه ای

«گفتم: «بله.» فکر کردم پای تلفن می‌خواهد حرف بزند اما گفت به کتاب‌فروشی می‌آید و بعد تلفن را قطع کرد. تلفن‌دردست، کمی سر جایم ایستادم و سعی کردم مأمورْ گوئن را در ذهنم تصور کنم که چه شکلی است. صدای خشک و خشنی داشت؛ فکر کردم باید زنی با کت قهوه‌ای باشد که بازنشستگی‌اش نزدیک است.

چند دقیقه بعد، مأمور مالوی در را هُل داد و وارد شد و ظاهری کاملاً متفاوت با آنچه تصور کرده بودم داشت؛ حدود سی سال سن، شلوار جین با چکمهٔ سبزرنگ، کاپشن زمستانی پفکی و کلاه بافتنی سفید.

چکمه‌هایش را محکم روی پادری کوبید؛ کلاهش را برداشت و نزدیک پیشخوان شد. از پشت پیشخوان بیرون آمدم تا با او دست بدهم. آرام دست داد اما دست‌هایش سرد و مرطوب بود.

پرسیدم: «مأمور مالوی؟»

«سلام بله.» دانه‌های برف روی کاپشنش آب شد و لکهٔ سیاهی باقی گذاشت. آرام سرش را تکان داد و برف از روی موهای بلوندش ریخت. گفت: «تعجب کردم که باز هستید.»

«خب راستش داشتم می‌بستم.»

«اوه.» کیفی چرمی روی دوشش به‌صورت کج آویزان بود. آن را از بالای سرش درآورد و زیپ کاپشنش را باز کرد: «وقت دارید؟»

«بله. کنجکاو شدم بدونم چه خبر شده. می‌خواید بریم توی دفتر کارم؟»

او برگشت و با دقت به در ورودی نگاهی کرد. پرسید: «اگه مشتری وارد بشه شما متوجه می‌شید؟»

«فکر نکنم کسی بیاد. اما اگه بیاد بله متوجه می‌شم. همیشه همین‌جوری کار می‌کنم.»

دفتر کار من در انتهای فروشگاه بیشتر شبیه به یک اتاقک است. به مأمور مالوی یک صندلی دادم و خودم پشت میز کارم نشستم. طوری نشستم تا بتوانم از میان دو ردیف کتاب راحت‌تر او را ببینم. گفتم: «ببخشید فراموش کردم بپرسم چیزی میل دارید؟ قهوهٔ آماده دارم.»»

نظرات کاربران

samia.kz
۱۴۰۱/۰۹/۱۰

کتاب متفاوتی بود البته تا وسطای داستان کشش خاصی برای ادامه گوش کردن ایجاد نکرد (حداقل برای من اینطور بود ) اما چند فصل اخر جذابه جوری که با خودم گفتم خوب شد نصفه رهاش نکردم

کاربر ۲۹۴۲۰۷۵
۱۴۰۱/۰۸/۲۲

کتاب درمورد ۸ قتل از کتاب های مختلف است که یک نفر تصمیم میگیرید تا آن را انجام دهد گویندگی این کتاب بسیار عالی بود اما باید بگم من خودم حدس زدم کی میتونه این قتل ها رو انجام بده نمیدونم

- بیشتر
گیتالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۰

داستان جنایی جذاب و تقریبا متفاوت که بسیار از آن لذت بردم. و صدالبته تن صدا و لحن خوانش جناب رضوانی در این جذابیت تاثیر به‌سزایی دارد.

Malih
۱۴۰۱/۰۹/۱۵

کتاب مهیج، با گویندگی عالی 😍

الهام عبداللهی
۱۴۰۲/۰۳/۱۸

داستان کشش خوبی داره و گویندگی آقای رضوانی هم عالی هست.

کاربر 3054609
۱۴۰۲/۰۱/۱۵

سلام، کتاب خوبی بود ، مخصوصا اوخر کتاب هیجان زیادی داشت و غافلگیر کننده بود ، صدای آقای تایمز رضوانی رو خیلی دوست داشتم

کاربر ۴۶۷۲۳۲۴
۱۴۰۲/۰۱/۱۳

کتاب پیچیده ای بود که واقعا نمیشد انتهای داستان رو حدس زد و جذابیت برای ادامه کتاب رو داشت ولی از نظر مفید بودن نمیدونم واقعا میشه گفت مفید یا نه اون اگاهی و یا مفهوم خاص رو منتقل نمیکرد

- بیشتر
noroozi
۱۴۰۱/۰۸/۲۷

خیلی داستان متفاوت و جذابی هست.من خیلی لذت بردم.توصیه میکنم ب علاقمندان این ژانر. اقای رضوانی هم مثل همیشه عالی و دلنشین…👏👏

Ellie
۱۴۰۲/۱۱/۲۲

ابتدای داستان کسالت آور بنظر می رسید اما کم کم جذاب تر شد در کل خوب بود و از گوش کردنش پشیمان نیستم اجرای آقای رضوانی هم که فوق العاده ست

سین.ب
۱۴۰۲/۱۱/۱۰

داستان معمایی ، جنایی جذابی است. به علاقه مندان داستان های معمایی پیشنهاد می کنم.

زمان

۷ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۴۴۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۴۴۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۳,۶۰۰
۶۵,۵۲۰
۳۰%
تومان