دانلود کتاب صوتی زن دوم با صدای مریم پاک‌ذات + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زن دوم اثر ماری کوبیکا

دانلود و خرید کتاب صوتی زن دوم

نویسنده:ماری کوبیکا
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۷از ۲۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زن دوم

کتاب صوتی «زن دوم» نوشتهٔ ماری کوبیکا با ترجمهٔ فرشاد شالچیان و گویندگی مریم پاک‌ذات توسط آوانامه منتشر شده است. ماری کوبیکا  شهرتش را مدیون داستان‌های جنایی‌اش است. برخی از کتاب‌های او جزو پرفروش‌ترین آثار «نیویورک تایمز» و «یواس‌ای تودی» بوده‌اند و به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده‌اند.

درباره کتاب زن دوم

زن دوم داستانی آمریکایی در ژانر جنایی است. «سیدی فاوست» و همسرش «ویل»، پس از خودکشی خواهر «ویل» یعنی «آلیس»، خانهٔ او را در جزیره ای نزدیک سواحل «مین»، به ارث برده‌اند. آن‌ها همچنین مسئولیت مراقبت از دختر ۱۶سالهٔ او، «ایمجن» را نیز پذیرفته‌اند؛ دختری که به شکل طبیعی پس از مرگ مادرش، با مشکلات روحی زیادی رو‌به‌رو شده است. و حالا اتفاق جدیدی رخ داده است که این خانواده را نیز درگیر می‌کند. جنازه‌ٔ همسایه، «مورگان بِینز»، در خانه‌اش پیدا شده است.

کتاب زن دوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به داستان‌های جنایی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی زن دوم

«شبی که ویل و سیدی آشنا شدند، من گم‌وگور شدم. خشم و نفرت از خود وجودم را پر کرده بود. اما نمی‌توانستم تا ابد از ویل دور بمانم. دائماً به او فکر می‌کردم. هرگاه، حتی به‌اندازه‌ی یک پلک زدن چشمانم را می‌بستم، او را می‌دیدم. بالاخره، سراغش رفتم. با کمی چرخیدن در اینترنت فهمیدم کجا زندگی می‌کند و کجا کار می‌کند. دنبالش گشتم و آن‌چه دنبالش بودم را پیدا کردم. اگرچه دیگر سنی از او گذشته بود. خاکستری‌تر شده بود و بچه داشت؛ در حالی که در تمام آن سال‌ها، من چندان تغییری نکرده بودم. ظاهراً تبار ژنتیکی من خوب بوده است. سن‌وسال دستش به من نمی‌رسید. موهایم هنوز قرمز مایل به قهوه‌ای و چشم‌هایم آبی براق بود. پوستم به من خیانت نکرده بود. لباس پوشیدم؛ یک پیراهن مجلسی یقه‌باز مشکی. آرایش کردم. عطر زدم. جواهرآلات به خودم آویختم. به موهایم رسیدم. روزها تعقیبش کردم و در آخرین جایی که ممکن بود انتظار دیدنم را داشته باشد، سر راهش سبز شدم. - کتاب صوتی زن دوم: نشر صوتی آوانامه با همکاری «نشر آموت» کتاب صوتی «زن دوم» اثر «ماری کوبیکا» را با ترجمه‌ی «فرشاد شالچیان» و خوانش «مریم پاک‌ذات» تولید و منتشر کرده است. همچنین دوست‌داران قلم ماری کوبیکا می‌توانند در آینده‌ای نزدیک، دیگر اثر مطرح این نویسنده با عنوان «دختر خوب» را نیز با ترجمه‌ی فرشاد شالچیان و اجرای گروهی از گویندگان بشنوند.»

نظرات کاربران

Arad
۱۴۰۱/۰۹/۲۴

کتاب خوبیه ولی نمیدونم چرا اینقدر حس بد میگرفتم ازش نه از کتاب از کاراکترها

aysan
۱۴۰۱/۰۸/۲۶

تقریبا خوب بود اما این مدل روایات بیشتر روانشناسانه است که خواننده یه جوری تقریبا بازی میخوره و جنایی یا معمایی نیست.

گیتالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۱

داستلن خیلی کشش دارد اما من با اینکه کتاب‌های جنایی خیلی دوست دارم، هربار این سبک کتاب‌های جدید رادمی‌خوانم، احساس می‌کنم ذهنم مسموم شده. در حالی که مثلا در مورد کتاب‌های آگاتا کریستی هرگز چنین حسی نداشتم.

کاربر ۱۴۲۷۸۴۷
۱۴۰۱/۱۰/۲۰

بدنبود

Roya+
۱۴۰۱/۰۸/۲۲

کتاب خوبی بود، روایت خانم پاک ذات هم بسیار عالی بود. اگر با اختلالات روان آ‌شنا باشید خیلی سریع خودتان به مسئله پی می برید و نیاز نیست تا آخر داستان ابهام را تحمل کنید. به هر حال توصیف ها

- بیشتر
وحیده
۱۴۰۲/۰۱/۰۴

کتاب بسیار جذابی بود

مهدیه
۱۴۰۱/۰۹/۰۹

یه رمان روانشناختی عالی با گویندگی بسیار عالی خیلی خوب بود 🌷

کاربر 5735840
۱۴۰۲/۰۸/۲۳

واقعا عالی و جذاب

h,t2008
۱۴۰۲/۰۸/۱۳

از لحاظ روانشناسی کتاب خیلییییی خوبی بود و داستانی داشت که آدم میخواست ببینه بعدش چی میشه خیلی جالب بود بخونید حتما✨

samirab360
۱۴۰۲/۰۷/۱۳

جلب وتفاوت با صدایی خوب

زمان

۱۵ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۶۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۶۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۸,۰۰۰
تومان