دانلود کتاب صوتی بازگشت بومی با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازگشت بومی اثر توماس هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی بازگشت بومی

نویسنده:توماس هاردی
گردآورنده:کلاید نهرنز
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی بازگشت بومی

کتاب صوتی بازگشت بومی نوشتهٔ توماس هاردی است که کلاید نهرنز آن را خلاصه کرده است و با ترجمهٔ مریم قنبری و صدای سحر بیرانوند در انتشارات نوژین منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی بازگشت بومی

وقایع کتاب صوتی بازگشت بومی بین سال‌های ۱۸۴۰ تا ۱۸۵۰ اتفاق افتاده است؛ زمانی که بندری قدیمی به اسم بادماث هنوز شکوه قرن هجدهمی خود را داشته. یوستاشیا شخصیت اصلی این رمان، زنی زیبا است که در آرزوی عشقی پرشور روزگار می‌گذراند. او معتقد است که رهایی‌اش از سرزمین افسرده‌ای که پس از مرگ والدینش در آن اسیر شده، فقط به دست وایلدایو ممکن است. این کتاب سرگذشت تراژیک یک عشق عجیب است. 

شنیدن کتاب صوتی بازگشت بومی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان که فرصت مطالعهٔ کتاب کامل بازگشت بومی را ندارند، پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره توماس هاردی

توماس هاردی متولد ۲ ژوئن ۱۸۴۰ است و در ۱۱ ژانویه ۱۹۲۸ از دنیا رفته است. او رمان‌نویس و شاعر جنبش طبیعت‌گرایی (ناتورالیسم) انگلستان بود. آثار او معمولاً در جنبش طبیعت‌گرایی طبقه‌بندی می‌شوند، اما در چندین شعر او رگه‌هایی از ادبیات عصر روشنگری و رمانتیسیسم دیده می‌شود. هاردی ابتدا معماری را انتخاب کرد، اما بعد، در دههٔ پنجم زندگی، به نوشتن و سرودن شعر روی آورد. از او ده‌ها رمان و شعر باقی مانده است و امروزه از او به‌عنوان یکی از شاعران و نویسندگان مطرح قرن بیستم یاد می‌شود.

طبیعت‌گرایان پیرو داروین بودند و انسان را موجودی مجبور و اسیر وراثت می‌دانستند. ویژگی اصلی نوشته‌های هاردی هم توصیفات شاعرانه و جبرگرایانهٔ او است و شخصیت‌های داستان‌هایش در برابر احساسات تند و شرایط اطراف خود به مبارزه می‌پردازند. آثار هاردی موردتوجه و تحسین نویسندگان نسل بعد از او مانند ویرجینیا وولف و دی. اچ. لارنس قرار گرفت.

از آثار او می‌توان به کتاب‌های «بانو و مرد فقیر»، «بازگشت بومی»، «یک جفت چشم آبی»، «جود گمنام»، «تس از خانواده دوربرویل» و «گروه بانوان شرافتمند» اشاره کرد.  

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۱۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۱۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان