دانلود کتاب صوتی مرد آلفا کیست؟ با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مرد آلفا کیست؟ اثر نازنین آذرسا

دانلود و خرید کتاب صوتی مرد آلفا کیست؟

گردآورنده:نازنین آذرسا
انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی مرد آلفا کیست؟

در کتاب صوتی مرد آلفا کیست؟ که با گویندگی نازنین آذرسا در نشر صوتی آذرسا تهیه شده است به رازهای جذابیت مردانه اشاره می‌شود. با شنیدن این کتاب صوتی با ویژگی های منحصر‌به‌فرد مردان آلفا آشنا می شوید و می‌فهمید که آیا خود نیز یک مرد آلفا هستید یا خیر. و اینکه چطور می‌توانید یک مرد آلفا باشید.

درباره کتاب صوتی مرد آلفا کیست؟

شاید بدانید که مرد آلفا در معنای سنتی خودش برجسته‌ترین، قوی‌ترین یا با‌اعتماد‌به‌نفس‌ترین فرد در یک گروه است؛ اما ویژگی مردان آلفا به همین موارد ختم نمی‌شود. با چند ویژگی مردان آلفا آشنا شوید:

۱. یاری‌رسان اما عاری از لطف بیش از حد

تلاش برای رسیدن به موفقیت وسیله‌ای برای رسیدن به خودشیفتگی و فردگرایی نیست. مرد آلفا می‌فهمد که دقت به اهداف اصلی تنها بخشی از ساختن زندگی‌اش است. نیمی دیگر در حال تأثیرگذاری بر دنیایی است که او در آن زندگی می‌کند. این همان چیزی است که مرد آلفا می‌داند. او می‌تواند با استفاده از دانشی که دارد، دنیا را به یک مکان بهتر تبدیل کند.

اما مفید و یاری‌رسان بودن حد و مرزهایی دارد. یک ویژگی مردان آلفا این است که مشاوره می‌دهند و دیگران را تشویق می‌کنند؛ اما به‌دنبال انجام کارهای دیگران نیستند. مرد آلفا می‌داند که هر کسی خودش باید مسیرش را بپیماید. آلفا می‌فهمد که اگر بخواهد از مرزهای خود بگذرد و مشکلات را برای دیگران حل کند، آن‌ها چیزی نمی‌آموزند.

۲. ویژگی مردان آلفا؛ اعتماد‌به‌نفس بالا اما عاری از خودمحوری

قبلاً تصور می‌شد یک مرد آلفا همیشه دیگران را برای بالا‌بردن خود پایین می‌کشد. اما امروز مردان آلفا با اعتماد‌به‌نفس واقعی و ارزیابی صادقانهٔ نقاط قوت و ضعف خودشان توصیف می‌شوند.

بنابراین، آلفا دیگران را بالا می‌برد تا اعتماد‌به‌نفس خود را در توانایی خود برای به‌اشتراک‌گذاشتن افکار، ایده‌ها و برنامه‌هایی که می‌توانند بر جهان و آدم‌های پیرامون او تأثیر مثبت بگذارند، نشان دهد.

۳. مغرور اما عاری از خودپسندی

یک ویژگی مردان آلفا: کمی غرور چیز خوبی است زیرا در‌واقع فقط جلوه‌ای از تمایل به مراقبت از خویشتن است. وقتی احساس خوبی داشته باشید، انرژی‌ای را آزاد می‌کنید که به دنیایتان و افرادی که با آن‌ها تعامل دارید حس بهتری می‌دهد.

۴. ویژگی مردان آلفا؛ سرافراز اما عاری از خودبزرگ‌بینی

تفاوت بین سرافرازی و خودبزرگ‌بینی یک خط باریک است اما همان چیزی است که مردان الهام‌بخش را از احمق‌ها متمایز می‌کند. همه چیز به نحوهٔ واکنش نسبت به موفقیت‌ها بستگی دارد. آیا موفقیت‌های خود را به‌عنوان وسیله‌ای برای ارتقاء تفکر خلاق‌تر و مترقی به اشتراک می‌گذارید یا توقع دارید بابت موفقیتتان اتفاق خاصی بیفتد؟

خو‌دبزرگ‌بین بر این باور است که چون به سطح خاصی از موفقیت رسیده‌است، از امتیازات و فرصت‌های خاصی برخوردار است؛ اما آدم‌ سرافراز با وجود رسیدن به موفقیت هنوز هم می‌داند که فرصت‌ها به‌دست‌آوردنی هستند و باید هنوز هم به تلاش ادامه دهد.

۵. فروتن اما عاری از خودبیزاری

تواضع دیگر ویژگی مردان آلفا است. فروتنی مهم است. ما را معصوم و سر‌به‌زیر نگه می‌دارد. اما درک اینکه باهوش هستید برای ایجاد اعتمادبه‌نفس ضروری است. مرد آلفا می‌داند که اینشتین نیست و همین یک محرک قدرتمند است که به او کمک می‌کند دانش بیشتری کسب کند. آلفا متواضع است، اما آنجا که لازم است خودش را معتبر می‌داند. او هرگز ایمان به خود را از دست نمی‌دهد.

کتاب صوتی مرد آلفا کیست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۵۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۵۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان