دانلود کتاب صوتی سم زدایی دوپامین با صدای نوید پدرام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سم زدایی دوپامین اثر تیبو موریس

دانلود و خرید کتاب صوتی سم زدایی دوپامین

معرفی کتاب صوتی سم زدایی دوپامین

کتاب صوتی سم زدایی دوپامین نوشتهٔ تیبو موریس و ترجمهٔ حورا شایسته کیا است. نوید پدرام گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات خانه رود آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی سم زدایی دوپامین

آیا همچنان کارهای مهم خود را به تعویق می‌اندازید؟ احساس بی‌قراری می‌کنید و نمی‌توانید بر روی کاری که در دست دارید، تمرکز کنید؟ اگر چنین است، ممکن است به «سم‌زدایی دوپامین» نیاز داشته باشید! کتاب صوتی سم زدایی دوپامین به شما کمک می‌کند تا با حواس‌پرتی‌ها و وادارکردن ذهن خود به انجام کارهای سخت خداحافظی کنید. این اثر صوتی کمک می‌کند تا با پتانسیل‌های وجودی خود آشنا شوید و به سطوح بالاتری از رضایتمندی و آگاهی دست یابید. 

شلوغی و روند سریع اتفاقات جزو جدایی‌ناپذیر زندگی امروز شده است؛ به همین دلیل حفظ تمرکز به یک توانایی کمیاب تبدیل شده که هر کسی از آن برخوردار نیست. بعضی از ما اغلب بدون اینکه بدانیم چرا، مضطرب می‌شویم و احساس بی‌قراری می‌کنیم. درست زمانی که برای وظایف اصلی که موجب ایجاد پیشرفت به‌سمت اهدافمان خواهند شد آماده می‌شویم، موردهجوم افکار پریشان و کارهای وسوسه‌انگیز دیگر قرار می‌گیریم. تیبو موریس به ما یاد می‌دهد که حواس‌پرتی‌ها را حذف کنیم و از این حالت مداوم تحریک، برانگیختگی و بی‌قراری فاصله بگیریم.

شنیدن کتاب صوتی سم زدایی دوپامین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

دربارهٔ تیبو موریس

تیبو موریس نویسندهٔ بیش از ۲۰ کتاب از جمله یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون «مربی خودت باش» است که نزدیک به ۲۰۰ هزار نسخه فروخته و به بیش از ۱۰ زبان از جمله فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، چینی، تایلندی و روسی ترجمه شده است. مأموریت این نویسنده کمک به مردم عادی برای دستیابی به نتایج خارق‌العاده است. اگر کتاب‌های کاربردی و الهام‌بخش ساده را دوست دارید و متعهد به بهبود زندگی خود هستید، آثار او را دوست خواهید داشت. کتاب «سم زدایی دوپامین» یکی از آثار مکتوب اوست.

بخشی از کتاب صوتی سم زدایی دوپامین

«وقتی در معرض محرک‌های زیادی قرار بگیریم و بیش‌ازحد دوپامین در مغزمان ترشح شود؛ ذهنمان ما را فریب می‌دهد و متقاعدمان می‌کند که نیازی نیست از این حالت خلسه خارج شویم. ذهن ما به نحوی عمل می‌کند که با خیالی آسوده از این وضعیت استقبال کنیم و حتی به دنبال محرک‌های بیشتر بگردیم. شعاری که در این‌گونه مواقع در ذهنمان تداعی می‌شود این است که «مگر نباید از زندگی لذت ببریم؟». در ادامه به چهار تله‌ای می‌پردازیم که ذهنمان ما را در آن‌ها گیر می‌اندازد تا از این وضعیت خلسه‌وار خارج نشویم:

تله‌ی اول، برگشتن به کار آسان است. اولین حقه‌ای که ذهن در این‌گونه مواقع به کار می‌گیرد این است که شما را متقاعد کند برگشتن به کار آسان است. سعی می‌کند در شما این طرز فکر را شکل دهد که هرموقع بخواهید می‌توانید کارتان را شروع کنید و کنترل کارهایتان به دست خودتان است. اما اصل قضیه چیز دیگری است؛ در بیشتر مواقع ساعت‌ها نمی‌توانید به کار خود بازگردید. حتی ممکن است فعالیت‌های اصلی خود را روزها به تاخیر بیندازید. به‌طورکلی اگر دچار تحریک بیش‌ازحد دوپامین شوید، بازگشتن به کارهایتان بسیار سخت و ناممکن خواهد شد.

من به‌شخصه یادم نمی‌آید که تابه‌حال چند بار گفته‌ام که بعدا کتابی را می‌نویسم اما آن بعدا هیچ‌وقت فرانرسیده است. بنابراین اگر با خود این فکر را کرده‌اید که کنترل کارهایی که می‌کنید دست خودتان است و هر وقت که بخواهید می‌توانید به کارتان برگردید حواستان را جمع کنید.»

نظرات کاربران

sahar
۱۴۰۲/۱۱/۱۰

بدک نبود

زمان

۱ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱۰۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱۰۴٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۱,۰۰۰
۱۰,۵۰۰
۵۰%
تومان