دانلود و خرید کتاب والدین فوق العاده چطور عمل می کنند اریکا رایشر ترجمه فریده فتوحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب والدین فوق العاده چطور عمل می کنند اثر اریکا رایشر

کتاب والدین فوق العاده چطور عمل می کنند

معرفی کتاب والدین فوق العاده چطور عمل می کنند

کتاب والدین فوق العاده چطور عمل می کنند نوشتهٔ اریکا رایشر با ترجمهٔ فریده فتوحی در نشر پندار تابان چاپ شده است. برخلاف بسیاری از کتاب‌های فرزندپروری که به منظور استخراج مطالب مفید و نکات برجسته می‌بایست صدها صفحه خوانده یا تورق شود، کتاب حاضر بیشتر شبیه یک کتابچه راهنمای عملی است: مختصر و خواندنش آسان است و تمرکز آن بر راه‌بردهای مفیدی است که می‌توانید فوراً آنها را به اجرا درآورید.

درباره کتاب  والدین فوق العاده چطور عمل می کنند

راه‌بردهای مطرح‌شده در این کتاب برای تمامی سنین قابل اجراست. هدف از نگارش این کتاب یاری کردن والدین در جهت ساختن بنیانی قوی برای داشتن یک زندگی خانوادگی شاد به همراه فرزندانی کامیاب و موفق است، به همین دلیل مفاهیم، روش‌ها و مثال‌های مطروحه بدواً متوجه کودکانی است که در ده سال اول زندگی خود قرار دارند. اما برای شروع هیچ‌گاه دیر نیست. برای والدین کودکان بزرگ‌تر، اجرای این تکنیک‌ها ممکن است چالش‌برانگیزتر باشد اما به تلاش کردنش می‌ارزد. ما همواره در حال ساختن روابط با فرزندانمان هستیم، تفاوتی ندارد آنها دوساله باشند یا بیست و دوساله.

کتاب والدین فوق العاده چطور عمل می کنند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به‌تازگی پدر یا مادر شده‌اید، یا قرار است بشوید، یا اگر چندین بار با موانع فرزندپروری مواجه شده‌اید، این کتاب مناسب شماست. همچنین برای پدربزرگ و مادربزرگ‌ها، معلمان و پرستاران کودک نیز مناسب است. این کتاب برای همهٔ کسانی است که کودکانی در زندگی خود دارند و کتاب راهنمای مختصری می‌خواهند که در عین حمایت از رشد عاطفی و اجتماعی کودکان، دارای مفاهیم عینی و ابزارهای عملی جهت تسهیل چالش‌های روزمرهٔ زندگی با کودکان باشد.

بخشی از کتاب والدین فوق العاده چطور عمل می کنند

یقیناً آسان نیست زمانی که فرزندانمان نسبت به ما بی‌توجه هستند یا به ما بی‌احترامی می‌کنند، سرشان داد نزنیم.

ما اغلب می‌دانیم که انجام چه‌کاری درست است، اما وادار کردن خودمان به انجام آن دشوار است (یا سخت است کاری را که می‌خواهیم از آن پرهیز کنیم انجام ندهیم). گاهی اوقات این مسئله به این دلیل است که دقیقاً نمی‌دانیم دانسته‌هایمان را چگونه باید عملی کنیم و گاهی اوقات نیز قدم نهایی را برای عمل کردن برنمی‌داریم. گاهی هم به این خاطر است که ما در مدیریت عواطف ضعیف هستیم و عواطف تعیین‌کنندهٔ اعمال ما هستند.

در نهایت، می‌بایست بدانیم که چه‌کاری باید انجام دهیم، در قدم بعد باید نحوهٔ انجام دادن آن کار را بدانیم و سپس باید آنچه را که می‌دانیم عمل کنیم. دستورالعمل سه‌مرحله‌ای تغییر همین است.

این را امتحان کنید: اگر احساس کردید در زندگی والدینی خود یا هر جای دیگری نیاز به تغییر دارید، این پرسش‌ها را از خود بپرسید تا بدانید بر کجا باید تمرکز کنید:

۱. بدانید چه چیزی و چگونه باید تغییر کند: آیا این موضوع به این خاطر است که نمی‌دانم چکار باید انجام دهم، یا چگونه باید آن کار را انجام دهم؟

برای مثال اگر فرزندتان از مسواک زدن امتناع می‌کند، آیا می‌دانید چگونه باید با این مسئله کنار بیایید (به شکلی که با اجبار همراه نباشد، مثلاً زمان مسواک زدن او را ثابت نگه دارید یا رفتار تنبیهی داشته باشید)؟

۲. به آن عمل کنید: احساس سردرگمی دارم، می‌دانم چه‌کار باید بکنم و چگونه باید عمل کنم، اما هنوز این دانش را به عمل درنیاورده‌ام.

این سکون اغلب به این خاطر رخ می‌دهد که ما موجودات عادت هستیم، از این رو دشوار است که پاسخ خود را به موقعیت‌های مشابه تغییر دهیم. از خودتان بپرسید: چه اتفاقی باید بیفتد که دانسته‌هایم را به عمل درآورم؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
چه چیز باعث تمایز این کتاب می‌شود؟ زمانی که در ابتدا این کارگاه‌ها را ایجاد کردم، جزوهٔ تک‌برگی ساده‌ای تحت عنوان «ده نکته که والدین فوق‌العاده انجام می‌دهند» تهیه کردم که ده مورد از مفاهیم کلیدی ارائه‌شده در کارگاه‌ها به‌طور خلاصه در آن مطرح شده بود.
کاربر ۷۰۸۸۹۴۳

حجم

۱۹۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱۹۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۵۳,۵۰۰
۳۲,۱۰۰
۴۰%
تومان