دانلود کتاب صوتی زندگی با تمام وجود با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی با تمام وجود اثر برنه براون

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی با تمام وجود

معرفی کتاب صوتی زندگی با تمام وجود

کتاب صوتی زندگی با تمام وجود نوشتهٔ برنه براون و ترجمهٔ مریم تقدیسی و با صدای شهره روحی و فرهاد اتقیایی است و آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی به شما می‌گوید فراموش کنید قرار است چه کسی باشید، خودتان باشید و با تمام وجود زندگی کنید.

درباره کتاب صوتی زندگی با تمام وجود

کتاب صوتی زندگی با تمام وجود مملو از کلماتی با مفاهیم بزرگ، مانند عشق، حس تعلق و اصالت است. باید کلماتی را که زندگی روزمرهٔ ما را همچون توری نازک پوشانده‌اند، ولی به ندرت توضیحی در مورد‌شان داده می‌شود، تعریف کرد. مفاهیم خوب باید در دسترس و عملی باشند. این کتاب صوتی سعی کرده است این کلمات را طوری تعریف کند که نشان‌دهندهٔ معنای واقعی‌شان باشند و بتوان آن‌ها را مورد کندوکاو قرار داد. وقتی در کلماتی که حال خوبی را در ما به وجود می‌آورند عمیق می‌شویم و فعالیت‌ها و تجاربی را که باعث می‌شوند با تمام وجود زندگی کنیم مورد ریشه یابی قرار می‌دهیم، متوجه تعاریف مردم از مفاهیمی می‌شویم که محرک اعمال، باورها و احساساتشان محسوب می‌شوند.

در فصل اول این کتاب صوتی دربارهٔ شهامت، همدلی و ارتباط خواهید شنید و اینکه چطور می‌توانید به ایجاد حس ارزشمند بودن کمک کنید. بعد از شناختن ابزار مورد استفاده در این سفر، در فصل بعد به سراغ قلب موضوع خواهید رفت: عشق، حس تعلق و ارزشمندبودن. در این فصل به دشوارترین سؤالات پاسخ داده می‌شود: عشق چیست؟ آیا می‌توان‌ کسی را دوست داشت و به او خیانت کرد؟ چرا نیاز مداوم ما به جلب تأیید دیگران در حس تعلق واقعی اختلال ایجاد می‌کند؟ آیا می‌توانیم دیگران، والدین یا فرزندانمان را بیش از خودمان دوست داشته باشیم؟ حس ارزشمندبودن را چطور توصیف می‌کنیم و چرا اغلب به جای اینکه آن را باور کنیم، در مورد آن جار و جنجال به پا می‌کنیم؟ در فصل بعد، با بزرگ‌ترین موانعی که سر راه زندگی و عشق‌ورزیدن با تمام وجود قرار دارند و راهکارهای مؤثری برای پشت‌سر‌گذاشتن آن‌ها و ایجاد انعطاف‌پذیری پرداخته می‌شود.

پس از آن رهنمون‌های دهگانهٔ زندگی‌کردن با تمام وجود و تمرینات روزمره‌ای که ما را در این سفر در جهت صحیح قرار می‌دهند بررسی می‌شود. هریک از رهنمون‌ها، فصلی را در بر می‌گیرند و در هر یک از این فصل‌ها به داستان‌ها، مفاهیم، نقل قول‌ها و نظراتی دربارهٔ انتخاب آگاهانهٔ روش زندگی و دوست‌داشتن اشاره شده است.

شنیدن کتاب صوتی زندگی با تمام وجود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند به آرامش درونی و همیشگی برسند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی زندگی با تمام وجود

«تمرین شهامت، همدلی و ارتباط در زندگی روزمره حس ارزشمندبودن را ایجاد می‌کند. مسئله‌ی مهم تمرین است. مری دیلی، محقق الهیات نوشته است: «شهامت هم نوعی عادت و یک فضیلت اخلاقی است، که از طریق کارهای متهورانه می‌توانید آن را در خود ایجاد کنید. درست مثل تمرین و یاد گرفتن شنا، شهامت را هم با شهامت به خرج دادن یاد می‌گیرید.» این در مورد همدلی و ارتباط هم صدق می‌کند. زمانی می‌توانیم همدلی را به زندگی‌مان دعوت کنیم که نسبت به خود و دیگران همدلی به خرج دهیم و زمانی احساس تعلق می کنیم که با دیگران ارتباط برقرار کنیم.»





نظرات کاربران

armina
۱۴۰۲/۱۱/۲۲

کتاب مفیدی هستن نکات جالبی میگه و واقعا کاربردی پیشنهاد میشه.

زمان

۶ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۴۷۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۴۷۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان