دانلود کتاب صوتی داستان خانوادگی با صدای اشکان عقیلی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی داستان خانوادگی اثر واسکو پراتولینی

دانلود و خرید کتاب صوتی داستان خانوادگی

انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۸از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی داستان خانوادگی

کتاب صوتی داستان خانوادگی نوشته نویسنده مشهور ایتالیایی واسکو پراتولینی است و با ترجمه بهمن فرزانه و صدای اشکان عقیلی‌پور در رادیو گوشه منتشر شده است.

درباره کتاب داستان خانوادگی

فروچو برادر با یه‌دنیا آمدنش مادرش از دنیا می‌رود او بسیار زیبا است به واسطه همین زیبایی ذاتی‌­اش فرزندخوانده خانواده‌ای ثروتمند می‌شود و  واسکو و مادربزرگش هفته­‌ای یک‌بار به ویلارسا به دیدنش می‌­روند. فروچو­ای که به دلیل تربیت خاص آن خانواده ثروتمند روزبه‌روز اخلاق‌های بد تازه‌ای پیدا می‌کند و تبدیل به پسربچه­‌ای نازپرورده و لوس می‌شود که رفتارهای سرد و زننده دارد، با اسباب‌بازی‌­های قشنگ و گران‌قیمتش فخر می‌فروشد و با گریه­‌های بی­‌دلیلش واسکو را به دردسر می‌­اندازد و البته این موضوع که او دلیل مرگ مادرشان است رابطه این خانواده را دشوارتر می‌کند اما چه چیزی باعث می‌شود فروچو­یی که به ظاهر به هیچ چیز اهمیت نمی‌دهد را در نقش برادری فرو می‌برد که همیشه حضور دارد؟

شنیدن کتاب داستان خانوادگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره واسکو پراتولینی

واسکو پراتولینی متولد ۱۹ اکتبر ۱۹۱۳ است در ۱۲ ژانویه ۱۹۹۱ از دنیا رفته است. پراتولینی در فلورانس و در خانواده‌ای فقیر متولد شد و رشد کرد. او برای تأمین هزینه‌های زندگی‌اش شغل‌های متفاوتی را تجربه کرد تا اینکه تا اینکه به‌دلیل بیماری در سال‌های ۱۹۳۵ تا ۱۹۳۷ در آسایشگاه بستری شد. او هرگز تحصیلات رسمی نداشت اما مطالعه بخش اصلی زندگی او بود و در دوران آسایشگاه شروع به نوشتن کرد. پس از آن به رم رفت و الیو ویتورینی را ملاقات کرد و به دوستان صمیمی هم تبدیل شدند و به واسطه او به حلقهٔ ادبی معرفی شد.

پراتولینی اولین رمانش «خیابان‌های برهنه» را در سال ۱۹۴۴ منتشر کرد. «داستان خانوادگی» در ۱۹۴۷ منتشر شد که از زندگی خودش الهام گرفته شده بود. «داستان عشاق فقیر» (۱۹۴۷) یکی از بهترین نمونه‌های نئورئالیسم ایتالیایی است این کتاب به فروش بالایی رسید و دو جایزهٔ ادبی بین‌المللی برای او به همراه داست. پراتولینی اعتقادات تند ضدفاشیسم داشت و  در کتاب «قهرمان زمان ما» (۱۹۴۹) به فاشیسم حمله کرد. او بین سال‌های ۱۹۵۵ تا ۱۹۶۶ سه کتاب را در یک مجموعه به نام «داستان ایتالیایی» منتشر کرد که وقایع آن بین سال‌های ۱۸۷۵ تا ۱۹۴۵ اتفاق می‌افتد. 

نظرات کاربران

𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
۱۴۰۱/۰۴/۰۸

سلام لطفا این کتاب رو به بی‌نهایت اضافه کنید.

زمان

۴ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۶۳۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۶۳۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان