دانلود کتاب صوتی جمجمه‌ای در کانه‌مارا با صدای بنفشه جوکار + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جمجمه‌ای در کانه‌مارا اثر مارتین  مک‌دونا

دانلود و خرید کتاب صوتی جمجمه‌ای در کانه‌مارا

معرفی کتاب صوتی جمجمه‌ای در کانه‌مارا

کتاب صوتی «جمجمه‌ای در کانه‌مارا» نوشتهٔ مارتین مک‌دونا با ترجمهٔ بهرنگ رجبی و گویندگی بنفشه جوکار و مهران نوروزی و فروغ حداد و سیاوش اکبریان و شایان اخلاقی در انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی جمجمه‌ای در کانه‌مارا

جمجمه‌ای در کانه‌مارا دومین نمایشنامه از مجموعه‌ای است که به « سه گانه‌ لینِین» مشهور شد، قصه‌ مردی که کارش نبش قبر و بازکردنِ جا برای مردگانِ تازه است، اما امسال نوبتِ قبرِ زنِ مرحومش رسیده که هفت سال پیشتر به مرگی مشکوک مُرده بود. سه نمایشنامه با فاصله‌هایی کوتاه روی صحنه رفتند، اولی‌شان، ملکه‌ زیباییِ لی‌نِین بود و سومی، غربِ غم‌زده؛ بعد دیگر نویسنده‌ پیش‌تر گمنام‌شان بدل شده بود به یکی از مهم‌ترین نمایشنامه‌نویسانِ معاصر بریتانیا.

درباره مارتین مک دونا

مارتین مک‌دونا متولد ۱۹۷۰ است در لندن؛ نوجوانِ چهارده‌ساله‌ای بود که با دیدنِ نمایشی از دیوید ممِت، «بوفالوی امریکایی»، تصمیم گرفت نویسنده بشود. درس را رها کرد و طی هشت سالِ بعدش صد و خُرده‌ای قصه و طرحِ فیلمنامه نوشت و برای هر جا به ذهنش می‌رسید، فرستاد؛ همه‌شان رد شدند. در بیست و چهارسالگی هنوز داشت با مقرری هفته‌ای پنجاه دلارِ دولت سَر می‌کرد که تصمیم گرفت نمایشنامه بنویسد. دوره‌ای هر روز صبح پا شد و تا بعد از ظهر کار کرد، بعد هم تا آخرِ شب می‌نشست پای تلویزیون به دیدنِ سریال‌های شبکه‌های مختلف تا برای گره‌افکنی و به جانِ هم انداختنِ شخصیت‌ها، ایده بگیرد. نتیجه این که ظرفِ نُه ماه، هفت نمایشنامه نوشت؛ از یکی‌شان راضی نبود اما شش‌تای باقی در همین مدتِ کوتاه بدل به کلاسیک‌های تئاتر انگلستان شده‌اند و دست‌کم اولی‌شان، «ملکه‌ی زیبایی لی‌نِین» از بهترین نمایشنامه‌های همه‌ٔ اعصار خوانده شده. بعد از آن فقط دو نمایشنامه‌ٔ دیگر نوشته و یک فیلمِ کوتاه و دو فیلمِ بلند ساخته است. یک بار سرِ مصاحبه‌ای در پاسخ به این پرسش که چرا این سال‌ها کم کار شده جواب داد چند تا فیلمنامه‌ٔ آماده برای فیلمبرداری دارد اما دلش نمی‌خواهد بسازدشان، چون هنوز پیر نشده و الان وقتِ سفر کردن و خوش گذراندنش است، بعدترها هم می‌شود نمایشنامه نوشت و فیلم ساخت.

کتاب صوتی جمجمه‌ای در کانه‌مارا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی به علاقه‌مندان به هنر نمایش پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

کبوتر سفید
۱۴۰۱/۰۳/۱۳

چقدر گویندگی های جذابی داشت !

shahrzad_bdrstn
۱۴۰۱/۰۶/۲۵

مک دونا عالیه

زمان

۱ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۹۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۹۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۹,۰۰۰
۵۵,۳۰۰
۳۰%
تومان