دانلود کتاب صوتی تمام آنچه پسر کوچولویم باید درباره دنیا بداند با صدای اردشیر منظم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تمام آنچه پسر کوچولویم باید درباره دنیا بداند اثر فردریک بکمن

دانلود و خرید کتاب صوتی تمام آنچه پسر کوچولویم باید درباره دنیا بداند

معرفی کتاب صوتی تمام آنچه پسر کوچولویم باید درباره دنیا بداند

کتاب صوتی تمام آنچه پسر کوچولویم باید درباره دنیا بداند نوشتهٔ فردریک بکمن با ترجمهٔ آذین سرداری و صدای اردشیر منظم منتشر شده است. در این کتاب یکی از مشهورترین نویسنده‌های سوئدی با زبانی جذاب با پس تازه متولد شده‌اش صحبت می‌کند. 

درباره کتاب تمام آنچه پسر کوچولویم باید درباره دنیا بداند

فردریک بکمن در این کتاب درباره همه‌چیز حرف می‌زند. او از انسان بودن، عاشق شدن، پدر و مادر بودن و به‌طور کلی زندگی با فرزندش حرف می‌زند. بکمن نشان می‌دهد در همه‌جای دنیا انسان‌ها احساسات مشابهی را تجربه می‌کنند و دغدغه‌های مشترک دارند.

نویسنده در ابتدای کتاب به کودکش می‌گوید این اثر را برای او به‌یادگار گذاشته است، برای تمام روزهایی که زیادی به سخت گرفته است، باعث خجالتش شده، غیرمنطقی رفتار کرده و بی‌انصاف کرده است. نویسنده می‌خواهد پیش از آن‌که دیر شود برای فرزندش میراثی ارزشمند باقی بگذارد. میراثی از امروز برای فردا، چیزی که شاید چندان مرسوم نباشد. 

او در این کتاب پیش از آن‌که دیر شود کودکش را راهنمایی می‌کند، زبان طنز و سرخوش کتاب به شما کمک می‌کند جهان نویسنده و دغدغه‌های انسانی‌اش را درک کنید و با او همراه شوید. او به کودکش یاد می‌دهد بتواند زندگی‌اش را مدیریت کند تسلیم چیزهایی که قرار است او را بترساند نشود. 

شنیدن کتاب تمام آنچه پسر کوچولویم باید درباره دنیا بداند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به رمان‌هایی با زبان طنز و طرف‌داران سایر آثار بکمن پیشنهاد می‌شود.

درباره‌ی فردریک بکمن

کارل فردریک بکمن نویسنده و وبلاگ‌نویس سوئدی ا‌ست که در دوم ژانویه ۱۹۸۱ در استکهلم به دنیا آمده است. پیش‌ترها شهرت بکمن در سوئد به‌خاطر وبلاگ‌نویسی بود. او برای روزنامه‌های مختلف مقاله می‌نوشت و همکاری‌اش را با مجله مترو هم شروع کرد.

در سال ۲۰۱۲ کتاب مردی به نام اوه را نوشت که همان سال بیش از ۶۰۰ هزار نسخه از آن فروش رفت. این کتاب در حال حاضر به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده، رتبه اول پرفروش‌های سوئد و نیویورک تایمز را از آن خود کرده و فیلم برگرفته از کتاب با همین نام در ۲۰۱۶ در سینماهای جهان اکران شد. او با همسر ایرانی خود دو فرزندش ساکن سوئد است. از آثار دیگر او می‌توان به تمام آنچه پسر کوچولویم باید درباره دنیا بداند، مادربزرگ سلام رساند و گفت متاسف است، بریت ماری اینجا بود و شهر خرس‌ها اشاره کرد.

بخشی از کتاب تمام آنچه پسر کوچولویم باید درباره دنیا بداند

جوابش همین است. ما می‌خواهیم تو بهتر از ما بشوی، چون اگر بچه‌های ما بهتر از خودمان نشوند، آن‌وقت هدف از همهٔ این کارها چیست؟ ما می‌خواهیم تو مهربان‌تر، باهوش‌تر، متواضع‌تر، بخشنده‌تر و فداکارتر از ما بشوی. ما می‌خواهیم در حد توان خود برای تو بهترین موقعیت‌ها را فراهم کنیم. برای همین، روی برنامهٔ خواب حساسیم، و به سمینارها می‌رویم و وان‌های حمام خوش‌ساخت می‌خریم و یقهٔ فروشندهٔ صندلی‌های خودرو را محکم می‌گیریم و سرش داد می‌زنیم: «مطمئن‌ترینش رو بده! من مطمئن‌ترین صندلی رو می‌خوام، حالیت شد یا نه؟!» (البته من تابه‌حال چنین کاری نکرده‌ام، معلوم است که نکرده‌ام؛ زیاد به حرف‌های مادرت توجه نکن).

ما دوران کودکی‌ات را با چنان دقتی با دوربین‌های مداربسته تحت نظر می‌گیریم که کل ماهیت برنامهٔ برادر بزرگ۳ زیر سؤال می‌رود. ما به کلاس شنای کودکان می‌رویم، لباس‌های کاربردی و ضدآب می‌خریم و برای مبارزه با تبعیض جنسیتی در انتخاب رنگ لباس‌ها دقت می‌کنیم. حسابی وحشت‌زده هستیم که مبادا مرتکب خطایی بشویم. به‌طرز فجیعی نگران این هستیم که نکند همهٔ تلاشمان را نکرده باشیم، چون قبل از اینکه بچه‌دار بشویم حسابی خودشیفته‌های تاریخ بشریت بودیم و بعد از بچه‌دارشدن فهمیدیم بشر آن‌قدرها هم بزرگ و مهم نبوده است.

بعد از آن، درست در لحظه‌ای که آمادگی‌اش را نداری، فکر اینکه قرار است شش‌های یک آدم دیگر با نفس‌های تو پر شود حسابی غافل‌گیرت می‌کند.

تمام تلاش ما این است که از تو محافظت کنیم؛ تو را از چنگال تمام ناامیدی‌ها، کاستی‌ها و شکست‌های عشقی نجات دهیم. راستش ما نمی‌دانیم چه‌کار می‌کنیم. بچه‌دارشدن از خیلی جهات شبیه این است که آدم با پای شکسته، مست‌وپاتیل، و ماسک‌به‌صورت، بخواهد یک ماشین خاک‌برداری را در مغازهٔ ظروف چینی هدایت کند.

لعنتی سخت است، اما باز هم ما همهٔ سعی خودمان را می‌کنیم، چون ما می‌خواهیم بهترین پدر و مادرهایی باشیم که می‌توانیم باشیم. فقط همین. 

معرفی نویسنده
عکس فردریک بکمن
فردریک بکمن

فردریک بکمن نویسنده، روزنامه‌نگار و وبلاگ‌نویس مشهور سوئدی است که در سال ۲۰۱۳ به عنوان موفق‌ترین نویسنده‌ی سوئد انتخاب شد و اغلب افراد نام او را به واسطه‌ی رمان مشهور و اثرگذارش، مردی به نام اوه شنیده‌اند. اگرچه بکمن امروزه به عنوان یکی از مشهورترین نویسندگان سوئدی شناخته شده است، با این حال مسیری که او در این راستا طی کرد مسیری پرپیچ‌وخم، قابل تامل و خواندنی است.

نظرات کاربران

کاربر ۴۹۱۷۵۴۹
۱۴۰۱/۰۶/۰۵

به عنوان مادر دو پسر بچه، خیلی لذت بردم. در قسمتهایی از کتاب بلند بلند خندیدم.

Ladan
۱۴۰۱/۰۱/۱۰

کتابهای فردریک بکمن دلنشینی و سبک خودش رو دارد. یه سری واقعیت‌ها رو در خلال متن طنز آورده. جدا از این، کتاب برای کسی که بچه دارد یا با بچه دو ساله سر و کار داره،مثل مرور خاطرات عمل می‌کنه

- بیشتر
ترانه
۱۴۰۱/۰۲/۰۲

عالی خیلی دوستش داشتم

niyayesh kp
۱۴۰۱/۰۶/۲۱

بی نهایت لطفااااا

fazi
۱۴۰۱/۱۲/۲۰

خوشم نیومد راستش ☹️

کاربر ۸۵۹۶۱۸
۱۴۰۲/۰۹/۲۴

فوق العاده بود گویندگی هم عالی بود ، من یه جاهایی واقعا از لحن گوینده میتونستم چهره فرد رو تصور کنم و میخندیدم واقعا لذت بردم ممنون از طاقچه و گوینده آقای منظم

roshan
۱۴۰۲/۰۴/۲۳

این کتاب شاهکار ادبی نبود به نظرم ولی برای کسایی که میخوان بچه دار بشن یا بچه کوچیک دارن خالی از لطف نیست. دغدغه های ساده ولی جالب پدر شدن رو میگه و تغییراتی که تو زندگیش ایجاد شده

رحیمه
۱۴۰۲/۰۴/۱۴

کتاب جالب همراه با طنز می باشد من دوست داشتم ممنون

زمان

۴ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۶۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱۶۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان