دانلود کتاب صوتی پرندگان زرد با صدای سید محمد صفوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پرندگان زرد اثر کوین پاورز

دانلود و خرید کتاب صوتی پرندگان زرد

نویسنده:کوین پاورز
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی پرندگان زرد

کتاب صوتی پرندگان زرد نوشتهٔ کوین پاورز و ترجمهٔ انیسا دهقانی است. سید محمد صفوی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و واوخوان آن را منتشر کرده است. نیویورک‌تایمز این رمان صوتی را به‌عنوان یکی از شاهکارهای کلاسیک ادبیات جنگ معاصر دانسته و آن را در فهرست ۱۰۰ رمان برتر سال ۲۰۱۲ قرار داده است.

درباره کتاب صوتی پرندگان زرد

کتاب صوتی پرندگان زرد را کوین پاورز، نویسنده و سرباز سابق ارتش آمریکا، نوشته است. این رمان صوتی حاصل حضور یک‌سالهٔ نویسنده در کشور عراق به‌عنوان تیربارچی است. این کتاب توانست به مرحلهٔ نهایی جایزهٔ منتقدان آمریکا برسد و در همان سال نیز توانست جایزهٔ پن همینگوی و جایزهٔ کتاب اول گاردین را به‌دست آورد.

جان بِرنساید، منتقد ادبی روزنامه گاردین، مخاطبِ این رمان بودن را یک ضرورت دانسته است. او معتقد است که پاورز، در این رمان صوتی، تصویری به‌شدت دقیق و هوشیارانه از مردان جنگ ارائه کرده است؛ «مورف» آسیب‌پذیر و مرموز و «استرلینگ» بی‌رحم اما به‌شدت آسیب‌دیده.

رمان صوتی پرندگان زرد، افزون‌بر اینکه شاهدی است بر یک جنگ مشخص، نوعی بینش انسانی و جهان‌شمول در خود دارد.

نام این رمان از بخشی از یک مارش سنتی رژه در ایالات‌متحده‌ٔ آمریکا گرفته شده است.

پرندگان زرد، روایت یک مرگ است.

شنیدن کتاب صوتی پرندگان زرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی و قالب رمان با درون‌مایه‌های جنگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب صوتی پرندگان زرد

«جنگ می‌خواست در بهار ما را بکُشد. وقتی علف‌ها، دشت‌های نینوا را سبز کرد و هوا گرم شد، ما بر فراز تپه‌های کم‌شیب آن‌سویِ شهرها و شهرک‌ها گشت می‌زدیم. بالای تپه‌ها و میان علفزارهای بلندی که باد آن‌ها را در گذرگاه‌ها خوابانده بود، مثلِ پیش‌قراولان با اطمینان حرکت می‌کردیم. وقتی خواب بودیم، جنگ، هزاران دنده‌ی خود را به دعا بر زمین می‌سایید. خسته و کوفته‌ ‌پیش می‌رفتیم و چشم‌هاش در تاریکی باز بود و سفید. وقتی چیزی می‌خوردیم، جنگ روزه می‌گرفت و محرومیت‌هاش سیرش می‌کرد؛ عشق‌بازی می‌کرد، و با آتش و بمباران ‌مدام می‌زایید و تکثیر می‌شد.»

نظرات کاربران

sAmAnE
۱۴۰۱/۰۷/۰۱

یک رمان زیبا و متفاوت از جنگ. اینبار روایتگر سربازی است که از جنگ عراق می‌گوید. از اتفاقاتی که برایش رخ داده و اینکه دوستش را در این جنگ از دست داده. بی‌شک زیباترین روایت را داشت. من این کتاب

- بیشتر

زمان

۷ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۳۹۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۳۹۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۶,۰۰۰
تومان