دانلود کتاب صوتی کمتر گند بزن با صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کمتر گند بزن اثر گری‌جان بیشاپ

دانلود و خرید کتاب صوتی کمتر گند بزن

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کمتر گند بزن

کتاب صوتی کمتر گند بزن نوشته گری‌جان بی‌شاپ که با ترجمه حسین گازر و صدای ابوالفضل شاه‌بهرامی منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد زندگی‌تان را تغییر دهید و  خودتان را تخریب نکنید. کتاب صوتی کمتر گند بزن به شما کمک می‌کند به سمت موفقیت بروید. 

درباره کتاب کمتر گند بزن

این کتاب برای کسانی نوشته شده است که در زندگی احساس شکست خوردگی و ناامیدی دارند، کسانی که حس می‌کنند نمی‌توانند به چیزی که می‌خواهند برسند. این کتاب یاری‌کننده برای رسیدن به پیشرفت و پیروزی است. 

 تو همانی که درموردش حرف می‌زنی، یا نسبتاً همان ماهیتی هستی که درباره‌اش حرف می‌زنی. اگر زندگی برای تو خیلی سخت و طاقت‌فرسا باشد، پس واقعاً همین‌گونه است! اشتباه این است که فکر کنی زندگی یک مسیر مشخص است و فقط چیزهایی را که می‌بینی توصیف می‌کنی، اما در حقیقت برعکس است.

واقعیت این است که تو تجربه‌ات را از زندگی، در خودگویی‌هایت می‌سازی، و سپس بر اساس آنها عمل می‌کنی و تمام‌وقت درحال اجرای آن هستی. تو هیچ‌وقت بر اساس خودِ زندگی عمل نمی‌کنی. چیزی که تو بر اساسش رفتار می‌کنی، عقیده و نظرت نسبت‌به زندگی‌ست. به همین دلیل، این چنین تجربهٔ متفاوتی برای هریک از ما وجود دارد.

زندگی همین است. چیزی که فرابخوانی، به سویت می‌آید. در نظر داشته باش تو با نجوایت زندگی می‌کنی و بر اساس آن عمل خواهی کرد.

این کتاب آخرین پرده‌برداری از مزخرفات و دگرگون‌کردن آن‌هاست؛ همان مزخرفاتی که دائماً زندگی‌ را به گند می‌کشند. پس اگر خسته، وامانده، کسل، بی‌عشق، بی‌حرکت هستید. اگر نمی‌توانید آن‌طور که لایقتان است پیشرفت کنید، اگر نمی‌توانید آرامش را به زندگیتان برگردانید و زود عصبی می‌شوید. این کتاب برای شما نوشته شده است. این کتاب را بشنوید ویژگی های آن را استفاده کنید و زندگی تازه‌ای شروع کنید.

شنیدن کتاب کمتر گند بزن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همه کسانی که می‌خواهند زندگی شادتری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب کمتر گند بزن

-دانش واقعی، پرسود، و دانشی برای تغییر سبک زندگی- که بتوانی در اندیشیدن، اندیشیدن و اندیشیدن به مسیرت از آنها بهره ببری و نیز برای خروج از این خوشه‌های سردرگمی و رفتارهای محکوم به شکستی که خودت را گرفتار آنها کرده‌ای.

وقتی می‌گویم: «فکر کن» منظورم آن نوع در فکر فرورفتن، متعجب‌بودن یا اندیشیدن کَنه‌واری نیست که در تکاپوی انجام وظایف روزانه‌ات، موقعی که در پمپ بنزین درحالِ بنزین‌زدن هستی یا وقتی ساندویچ موز و گوشتت را درست می‌کنی، در آنها غرق می‌شوی (واقعاً؟)، بلکه منظورم نوعی اشتغال ذهنی عمدی و هدفمند با ایده و فکری‌ست. اندیشیدن واقعی چیزی‌ست که وقتی رخ دهد تمام نمونه‌ها و معادلات موجود در ذهنت (تمام موارد و چیزهایی که می‌شناسی) تغییر کنند و به‌هم بریزند.

خودِ فکرکردن کار راحتی نیست. وقتی به‌نوعی مجبوری به چیزی که قبلاً توجه نکرده بودی یا در بهترین حالت، توجه اندکی به آن داشته‌ای بیندیشی و بعد فکرهایت را به زندگی‌ات پیوند بزنی، درواقع مستلزم انجام نوعی ورزش ذهنی هستی. اندیشیدن یک انقطاع است. پیشرفت‌های واقعی زمانی در زندگی‌ات ایجاد می‌شوند که پیوند خودت را از پاسخ‌های غیرآگاهانه و خودکار به هرآنچه زندگی پیش رویت قرار می‌دهد، قطع کنی.

فیلسوف آلمانی، مارتین هایدگر، می‌گوید: «تفکربرانگیزترین مسئله در تفکربرانگیزترین لحظه این است که ما هنوز نمی‌اندیشیم.»

قبلاً هم گفتم، اینهایی که تو درگیرش هستی، فکرکردن نیست.

من قصدم این نیست سعی کنم تا مثل جاروبرقیِ تازه خالی شده، لاتهٔ دارچینی بدون قند و کم‌کافئینی را که با شیر کم‌چرب درست شده با تمام سرعت هورت بکشی بالا و خفه شوی. ما زمان خیلی کمی را به فکرکردن واقعی می‌پردازیم که ایده‌های جدیدی را برایمان به ارمغان خواهد آورد، و بدان که بالا و پایین‌کردن پست‌های اینستاگرام، فکرکردن به‌شمار نمی‌آید.

این طرز فکرکردنی که در سراسر این کتاب انجام می‌دهی به تو کمک خواهد کرد تا خودت را بهتر درک کنی. 

معرفی نویسنده
عکس گری‌جان بیشاپ
گری‌جان بیشاپ

گری جان بیشاپ یکی از کارشناسان برجسته در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی محسوب می‌شود که ده‌ها هزار نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است، از ورزشکاران و افراد مشهور گرفته تا مدیران فورچون ۵۰۰ و حتی مادران و پدران خانه‌نشین. اگر به دنبال آن هستید تا فراتر از محدودیت‌های خود قدم بردارید، دیدگاه‌های خود را بهبود بخشیده و بار دیگر چارچوب‌بندی کنید و مهم‌تر از همه، بتوانید بزرگ‌تر فکر کنید، خواندن آثار گری جان بیشاپ چیزی است که می‌تواند به شما کمک کند. رویکرد «فلسفه‌ی شهری» او، حاکی از موج جدیدی از توانمندسازی شخصی و تسلط بر زندگی است که نتایج شگفت‌انگیزی را برای افراد در کیفیت و عملکرد زندگی‌شان ایجاد کرده و همه‌گیری شگفت‌انگیزی در جهان پیدا کرده است. بسیاری از کتاب‌های بیشاپ به زبان فارسی نیز ترجمه شده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۵۲۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۵۲۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۷,۰۰۰
۵۳,۹۰۰
۳۰%
تومان