دانلود کتاب صوتی رمانتیک‌های عاشق با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رمانتیک‌های عاشق اثر گروه نویسندگان

دانلود و خرید کتاب صوتی رمانتیک‌های عاشق

معرفی کتاب صوتی رمانتیک‌های عاشق

کتاب صوتی رمانتیک‌ های عاشق نامه هایی عاشقانه از نویسندگان مشهور جهان، هوگو، شیلر، گوته، شلی و پوشکین است که کاوه میرعباسی گردآوری کرده و با ترجمه فرناز تیمورازف و صدای شهره روحی و هوتن شاطری‌پور می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی رمانتیک‌ های عاشق

داستان عشق، داستانی است که هرگز تکراری نمی‌شود. هرکسی آن را در زندگی خود تجربه می‌کند و هرکسی تجربه خاصی از آن به دست می‌آورد. هرکس از نگاه خود به این داستان و این حس آشنا می‌نگرد و آن را با روابط خود درونی می‌کند. ماجرای کتاب رمانتیک‌ های عاشق هم همین است. نویسندگانی که سال‌ها با نوشته‌هایشان زندگی کردیم، خندیدیم، گریستیم، عاشق شدیم و فارغ گشتیم، در زندگی خود دل به دلداری بسته بودند. آن‌ها دلدادگی‌شان را در قالب کلمات و با نامه‌هایی زیبا بیان می‌کردند. این نامه‌ها در این مجموعه گردآوری شده‌اند و ما را به دنیای عواطف و احساسات نویسندگان محبوبمان می‌برند. دنیایی که زیبایی عشق در آن طوری دیگر متجلی شده است. 

کتاب صوتی رمانتیک‌ های عاشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی رمانتیک‌ های عاشق را به تمام کسانی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند درباره زندگی عاشقانه و عاطفی نویسندگان محبوب و مشهور در سراسر جهان بدانند. 

درباره هوتن شاطری پور 

هوتن شاطری پور یکی از گویندگان توانای ایرانی است. صدای او را در کتاب‌های صوتی بسیاری می‌توانید بشنوید که بازه وسیعی از کتاب‌های حوزه روان‌شناسی، موفقیت و خودیاری و داستانی را شامل می‌شوند. او همچنین در سال ۱۳۹۵ در سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی به ایفای نقش پرداخت.

درباره شهره روحی

شهره روحی صداپیشه، گوینده و دوبلور ایرانی است. از میان آثار او می توان به دوبله فیلم های مداد شمعی ها و شازده کوچولو اشاره کرد. او همچنین در زمینه تولید کتاب صوتی فعالیت می‌کند و برای کتاب‌های بسیاری، که عموما در زمینه روان‌شناسی، موفقیت و خودیاری و ادبیات داستانی هستند، گویندگی کرده است. کتاب‌هایی را که با صدای شهره روحی منتشر شده‌اند، می‌توانید از طاقچه دریافت کنید.

بخشی از کتاب صوتی رمانتیک‌ های عاشق

نامه‌ی شاتوبریان به مادام رکامیه

لندن، ۳۱ مه، ۱۸۲۲

با چه شوقی این دست‌نوشته‌ی کوچک را دوباره خوانده‌ام. هر قاصدی که بدون حتی یک کلمه از تو سر می‌رسید، قلبم را می‌شکست. چقدر دیوانه‌ام که تو را این‌چنین دوست می‌دارم، و چرا از قدرتت این‌چنین سوءاستفاده می‌کنی! چگونه توانستی حتی برای لحظه‌ای آنچه را که به تو گفته‌اند باور کنی؟ از آن‌هایی که چنین ضربه‌ای به من زده‌اند بسیار متنفرم، هر کس که باشد. می‌بایست همه‌چیز را توضیح بدهیم؛ ولی در این حین، بگذار یکدیگر را دوست بداریم که این تنها راه رهایی از دشمنانمان است. اگر به ایتالیا رفته بودی، بی‌درنگ به دنبالت روانه می‌شدم.

*** 

نامه‌ی شاتوبریان به مادام کوستین

شنبه صبح

نمی‌توانی تصور کنی از دیروز چه رنجی بر من تحمیل‌شده؛ ازم درخواست کردند که امروز این‌جا را ترک بکنم. مشمول لطف آن‌ها شدم و تا چهارشنبه به من فرصت دادند. مطمئن باش که نیمه‌دیوانه‌ام، و اعتقادم بر این است که با امضای استعفانامه می‌بایست آن را پایان بخشم. تصور ترک کردن تو، جانم را می‌گیرد. در اوج بداقبالی، تا ساعت دوی بعد از ظهر نمی‌توانم ملاقاتت کنم.

تو را به ملکوت آسمانی سوگند، همین جا بمان. بگذار دستکم یک بار دیگر ببینمت! آیا هنوز ناخوش هستی؟

و نامه‌ی دیگر چنین است:

یکشنبه صبح

اگر می‌دانستی چقدر از دیروز خوشحال و محزون هستم، به من ترحم می‌کردی. ساعت پنج بامداد است. در اتاقم که مانند سلول است، تنها نشسته‌ام. پنجره‌ی اتاقم به باغی بسیار سرسبز باز می‌شود و اشعه‌ی زیبا و طلایی‌رنگ خورشید را می‌بینم که بر اقامتگاهت می‌تابد. فکر می‌کنم امروز تو را نبینم و از این بابت اندوهگینم. همه‌ی این اتفاق‌ها به ماجرایی عاشقانه شباهت دارند؛ ولی آیا ماجراهای عشقی طلسم شده نیستند؟ و آیا زندگی سراسر یک ماجرای عشقی حزن‌انگیز نیست؟ برایم نامه بنویس، تا دستکم چیزی را ببینم که از جانبت می‌آید! بدرود، بدرود! تا فردا. خبر تازه‌ای درباره‌ی آن سفر لعنتی ندارم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۲۰۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۲۰۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان