دانلود کتاب صوتی ابر مغز با صدای هوتن شاطری‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ابر مغز اثر دیباک چوپرا

دانلود و خرید کتاب صوتی ابر مغز

معرفی کتاب صوتی ابر مغز

کتاب صوتی ابر مغز نوشته دیباک چوپرا و رودولف ای. تانزی است. این کتاب که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده است، اثری جامع و کامل درباره پرکارترین و مهم‌ترین عضو بدن انسان یعنی مغز است. با کمک این کتاب درمی‌یابید که چگونه انرژی و نیروی شگفت‌انگیز مغزتان را آزاد کنید. نسخه صوتی این کتاب را می‌توانید با ترجمه مریم تقدیسی و صدای زیبا هوتن شاطری پور و شهره روحی گوش کنید.

درباره کتاب صوتی ابر مغز

کتاب صوتی ابر مغز با عنوان فرعی نیروی شگفت‌‌انگیز مغزتان را آزاد کنید اثری مشترک از دیپاک چوپرا و رودولف ای. تانزی است. دیپاک چوپرا نویسنده و مروج طب جایگزین است و رودولف ای. تانزی یکی از اساتید عصب‌شناسی دانشگاه هاروارد که در عرصه مطالعات مغزی پیشگام است. مغز شگفت‌انگیزترین و پرکارترین عضو بدن انسان است. مرکز فرماندهی بدن که هیچوقت استراحت نمی‌کند اما با این حال با تمام توان به کارش ادامه می‌دهد. اما ما چگونه می‌توانیم از نیروی شگفت‌آوری که مغزمان دارد، نهایت استفاده را ببریم؟ نویسندگان این کتاب با استفاده از آخرین یافته‌های علم عصب‌شناسی و ترکیب دانسته‌های علمی با تمرینات روحی به ما یاد می‌دهند که مغز چه نیرو و توانی دارد. مطالب این کتاب به ما کمک می‌کند تا با تمام اطلاعاتی اشتباهی که از قبل داشتیم خداحافظی کنیم. کتاب صوتی ابر مغز در تلاش است تا آموزه‌های غلط و محدود کننده در زمینه کارایی مغز را اصلاح کند و راهکارهایی ارائه کند که ما را به سمت نتایج شگفت ببرد. ابر مغز به ما کمک می‌کند تا یاد بگیریم چطور از مغزمان استفاده کنیم، به جای اینکه اجازه دهیم مغزمان از ما استفاده کند. راهکارهای این کتاب ما را یاری می‌کنند تا سبک زندگی ایده‌آلی برای خود رقم بزنیم که برای مغز هم مناسب است. علاوه بر این ما را از خطرات افزایش سن آگاه می‌کند و راهی پیش پایمان قرار می‌دهد تا از این خطرات بکاهیم. ما با کمک این کتاب صوتی درمی‌یابیم چگونه ارتباطی میان ذهن و بدن ایجاد کنیم که نتیجه آن، افزایش سلامتی و خوشحالی باشد.

یکی دیگر از مزیت‌های این اثر در این است که به ما کمک می‌کند چالش‌های ذهنی را بشناسیم. این چالش‌ها، مانند ضعف حافظه، افسردگی و اضطراب می‌توانند برای هرکسی و در هر سن و سالی رخ بدهند. به همین دلیل دیپاک چوپرا و رودولف ای. تانزی، راهکارهایی برای غلبه بر این مشکلات نیز بیان کرده‌اند..

چرا باید کتاب صوتی ابر مغز را گوش کنیم؟

اگر بخواهیم تمام مطالبی را که در کتاب صوتی ابر مغز بیان می‌شود در یک جمله خلاصه کنیم، می‌توانیم اینطور بگوییم: کتاب ابر مغز به ما کمک می‌کند تا نیروی شگفت‌انگیز مغز را آزاد کنیم. و چه دلیلی از این بهتر؟ به هرحال این کتاب یکی از جدیدترین آثاری است که در این زمینه منتشر شده است و اطلاعاتی دقیق و درست ارائه می‌کند. این مطالب هم برای مطالعه شخصی مفید است و هم می‌تواند به عنوان منبعی برای مطالعات علمی و تخصصی‌تر استفاده شود.

کتاب صوتی ابر مغز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی ابر مغز را به تمام کسانی که دوست دارند با مغز خود ببیشتر آشنا شوند و از دانستن کارهایی که می‌کند، به حیرت بیفتند، پیشنهاد می‌کنیم. اگر از طرفداران مطالعه کتاب‌های علمی هستید، این کتاب یک انتخاب عالی برای شما است.

درباره دیپاک چوپرا

دکتر دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) سخنران و نویسنده هندی-آمریکایی است. او در زمینه بهبود عملکرد ذهن و بدن فعالیت‌های بیشماری داشته است که او را در سراسر جهان مشهور کرده است. است. دیپاک چوپرا همچنین کتاب‌های بسیاری در زمینه طب درمانی از طریق ذهن تالیف کرده است.

چوپرا ۲۲ اکتبر ۱۹۴۷ در دهلی نو هند متولد شد. او قبل از مهاجرت به ایالات متحده در سال ۱۹۷۰ توانست تا مقطع فوق دکترا در زمینه پزشکی داخلی و غدد در هند تحصیل کند. پدر او نیز یکی از پزشکان متخصص و سرشناس قلب و عروق بود و برای ۲۵ سال ریاست بخش پزشکی قلب بیمارستانی را در دهلی نو بر عهده داشت. چوپرا در دانشگاه‌ ویرجینیا تحصیلاتش را کامل کرد و در دانشگاه‌های تافتز و بوستون تدریس کرده است.

دیپاک چوپرا پس از ملاقات با ماهاریشی ماهش یوگی، پایه گذار مدیتیشن متعالی که بیماری‌های مختلف را به کمک مدیتیشن و مراقبه درمان می‌کند، تصمیم گرفت بیمارستان نیوجرسی را ترک کند و شرکتی را در زمینه طب طبیعی تاسیس کند. به همین دلیل در اوایل دهه ۱۹۹۰، چوپرا از ماهاریشی جدا شد و به کالیفرنیا نقل مکان کرد،. وی در کالیفرنیا در موسسه درمانی که بیماری‌های انسان را به کمک ذهن و افکارشان درمان می‌کرد مشغول به کار شد و در نهایت در سال ۱۹۹۶ تصمیم گرفت تا مرکز درمانی خود را افتتاح کند. او بیش از چهل کتاب نوشته است که همگی در زمینه‌های سلامتی و معنویت هستند.

درباره رودولف ای. تانزی

رودلف ایی. تانزی استاد عصب‌شناسی دانشگاه هاروارد و مدير واحد تحقيقات ژنتيک و كهولت در بيمارستان عمومی ماساچوست (ام. ‌جي. ‌اچ.) است. او کسی بود که برای اولین بار موفق شد تا ژن بیماری آلزایمر و چند بیماری دیگر را کشف کند و در حال حاضر مدير برنامه‌ ژنوم آلزايمر است. رودولف ای. تانزی تا به حال مقالات علمی بسیاری منتشر کرده است و به سبب تمام فعالیت‌هایش در زمینه بیماری آلزایمر، جوایزی همچون جایزه برتر تحقیقات بیماری آلزایمر را از آن خود کرده است.

درباره هوتن شاطری پور

هوتن شاطری پور یکی از گویندگان توانای ایرانی است. صدای او را در کتاب‌های صوتی بسیاری می‌توانید بشنوید که بازه وسیعی از کتاب‌های حوزه روان‌شناسی، موفقیت و خودیاری و داستانی را شامل می‌شوند. هوتن شاطری پور همچنین در سال ۱۳۹۵ در سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی به ایفای نقش پرداخت.

درباره شهره روحی

شهره روحی صداپیشه، گوینده و دوبلور ایرانی است. از میان آثار او می توان به دوبله فیلم های مداد شمعی ها و شازده کوچولو اشاره کرد. او همچنین در زمینه تولید کتاب صوتی فعالیت می‌کند و برای کتاب‌های بسیاری، که عموما در زمینه روان‌شناسی، موفقیت و خودیاری و ادبیات داستانی هستند، گویندگی کرده است. کتاب‌هایی را که با صدای شهره روحی منتشر شده‌اند، می‌توانید از این لینک دریافت کنید.

نظرات کاربران

The Hat
۱۳۹۸/۰۸/۲۹

کتاب بر این اساس هست ، مغز به این دلیل بوجود آمده است که ذهن آنرا به کار گیرد و ذهن ما تکامل مغز مارا کنترل میکند و ما با استفاده از ذهن که ماده نیست میتوانیم سیستم عصبی بسازیم

- بیشتر
نعمت اله رنجبر
۱۳۹۸/۰۱/۰۶

کتاب خیلی خیلی پر محتوی و سنگینیه ولی اگر کسی تا آخر بخونه اطلاعات خیلی زیادی بدست میاره که به قیمتش می ارزه

کاربر ۱۳۷۴۸۱۲
۱۳۹۹/۰۱/۰۳

تقریبا تمومش کردم؛ البته از کتابراه گرفتمش؛ واقعا خوب و مفیده

ZahraAsadollahi
۱۳۹۹/۰۹/۱۹

فوق العاده مفید و پرمحتوا. توصیه می کنم.

nasrin
۱۴۰۰/۱۰/۲۰

به نظرم کسی که واقعا علاقه مند به کتاب خواندن هستش کتاب ابرمغز هم‌براش جذابه چون من شخصا اطلاعات خوبی از عملکرد مغز و ذهن و آگاهی یاد گرفتم

کاربر ۳۴۹۶۱۳۸
۱۴۰۰/۰۵/۲۸

سلام چطور میتونم فیل صوتی رو سیو کنم

esmail
۱۳۹۹/۰۴/۰۹

کتاب فوق العاده ای هست که برای اغلب مشکلات روزمره راه حل های منطقی و علمی داره

Ahmad Reza
۱۳۹۹/۰۱/۲۱

شک نکنید تو خریدش

عسل صمیمی
۱۴۰۲/۰۶/۲۴

این کناب از ان دست کتاب های بینا رشته ای بی نظریه ای است که هر کسی علاقه به فهم پیچیدگی های نورون های مغزی و علم روانشناسی دارد حتما باید مطالعه کند

کاربر 2647744
۱۴۰۱/۰۲/۰۳

توهمات ایشون رو تعصبات ما تایید میکنه نه علم.

زمان

۱۲ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۳۵۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۳۵۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۱,۰۰۰
تومان