دانلود کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید با صدای مهدی قاسمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید اثر گلن لیوینگستون

دانلود و خرید کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید

معرفی کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید

کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید نوشتهٔ گلن لیوینگستون و ترجمهٔ آرزو خلجی مقیم است. مهدی قاسمی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید

کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید، دربارهٔ روش‌های مقابله با غذاخوردنِ عصبی، وسواس غذایی و پرخوری سخن گفته است. گلن لیوینگستون این اثر را به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌هایی که در حوزهٔ رژیم‌درمانی و مدیریت وسواس غذایی نوشته شده، روانهٔ بازار کرده است. این کتاب صوتی، راهبردها و تکنیک‌هایی کاربردی برای مدیریت احساسات و تغییر رابطهٔ فرد با غذا ارائه داده است. نویسنده سعی کرده از روش جدیدی برای آموزش این مفاهیم به مخاطب استفاده کند. به‌گفتهٔ او ترفندهایی که در این کتاب ارائه شده است، به شما کمک می‌کند برای همیشه کنترل خوراکتان را در دست بگیرید؛ البته نه مثل زمان‌های دردناک و غیرقابل‌تحملی که پیش از این، موقع رژیم‌گرفتن تجربه‌اش کردید. ترفندهای کتاب صوتی «دیگر سمت پرخوری نروید» کمک می‌کند کنترلی واقعی و پایدار روی رژیم غذاییتان داشته باشید؛ کنترلی که در تمام ۲۴ ساعت روز و ۳۶۵ روز سال به شما احساس امنیت دهد. راهکارهای عملی این کتاب باعث می‌شود بین شما و غذا صلحی ابدی ایجاد شود؛ در نتیجه می‌توانید به وزن دلخواهتان برسید و به آن سطح از سلامتی و اعتمادبه‌نفسی که شایستگی‌اش را دارید، دست پیدا کنید. نویسندهٔ این کتاب می‌گوید این کتاب قرار نیست از شما بخواهد رژیم خاصی را دنبال کنید؛ بلکه قرار است توانایی شما را برای پیگیری برنامه‌هایی که دررابطه‌با تغذیه طراحی می‌کنید، افزایش دهد.

گلن لیوینسگتون در کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید از نقش غذا در زندگیِ روزمره‌ گفته و یادآوری کرده است که پیچیدگی‌های زندگی عصر حاضر، انسان را به‌سمت سبک‌های زندگی ناکارآمد و عادت‌های نامطلوب سوق داده است. پرخوری، غذاخوردن عصبی و استفاده از مواد غذایی ناسالم از جملهٔ این عادت‌ها است. این عادات نادرست، آثار ناخوشایند بسیاری بر جسم و روح انسان باقی می‌گذارد. امروزه فست‌فودها نقش پر رنگی در زندگی انسان پیدا کرده‌اند؛ غذاهایی که به‌دلیل در دسترس‌بودن، سرعت تهیه و مصرف و مزهٔ بهتر، اغلب ما طرفدارشان هستیم. چطور باید نقش فست‌فودها و سایر مواد غذایی ناسالم را در زندگی خود کمرنگ کنیم؟ چطور باید از خوردنِ عصبی، وسواس غذایی و پرخوری دست برداریم؟ چگونه می‌توانیم به یک رژیم غذایی سالم و کارآمد دست پیدا کنیم؟ با لیوینگستون و کتابش همراه شوید تا به پاسخ این پرسش‌ها برسید.

شنیدن کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی دیگر سمت پرخوری نروید

«این نمی‌تونه واقعیت داشته باشه. می‌خوام یک قول ظالمانه بدم که می‌تونه تمام زندگیِ شما رو تغییر بده. قضاوت رو اون‌قدر به تعویق بندازید تا یک ترفند ذهنی به شما بده که کمک کنه برای همیشه کنترل خورد و خوراک خودتون رو به دست بگیرید؛ نه شبیه کنترل‌های دردناک و غیرقابل تحملی که قبلاً موقع رژیم گرفتن تجربه‌اش کردید بلکه کنترل واقعی و پایدار. شیوه‌ای از کنترل که بدون لزوم فکر کردن در تمام بیست‌وچهار ساعت روز و سیصد وشصت‌وپنج روز سال به شما احساس امنیت بده، به‌طور پیوسته برقرار باشه و بین شما با غذا صلح ابدی ایجاد کنه. در نتیجه می‌تونید به وزن دلخواهتون و به سلامتی که شایسته‌ی اون هستید و در نهایت به درجه‌ی بالایی از اعتماد و عزت‌نفس که در نتیجه‌ی اقدام کردن ایجاد می‌شه برسید.»

نظرات کاربران

کاربر 2234751
۱۴۰۲/۱۱/۰۸

یک تراپی کامل برای درمان پرخوری بود عالی و بی نظیره حتما گوش کنید یا بخونیدش

زمان

۳ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۳۴۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۳۴۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان