دانلود کتاب صوتی شبِ مادر با صدای حسین سامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شبِ مادر اثر کورت ونه‌گات

دانلود و خرید کتاب صوتی شبِ مادر

گوینده:حسین سامی
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شبِ مادر

کتاب شبِ مادر نوشته کورت ونه‌گات است که با ترجمه ع. ا بهرامی منتشر شده است و با صدای حسین سامی منتشر شده است. کتاب شبِ مادر در دل جنگ جهانی دوم روایت می‌شود.

درباره کتاب شبِ مادر

شب مادر رمانی است نوشتهٔ نویسندهٔ آمریکایی کورت ونه گات که اولین بار در سال ۱۹۶۱ منتشر شد. این رمان داستان مردی است که در انتهای جنگ به عنوان یک جنایتکار جنگی قرار است محاکمه شود. او مبلغ نازی است اما آیا حقیقتا گناهکار است؟

این کتاب با اعترافات هوارد دبلیو کمبل جونیور به جنایات هولناکش برای حزب نازی آلمان انجام داده است، آغاز می‌شود. او مجری برنامه‌های رادیویی نازی‌ بوده که وظیفه‌ تبلیغات حزب را برعهده داشته است. البته کمبل جور دیگری داستان را روایت می کند. هوارد دبلیو کمبل جونیور متولد ۱۶ فوریه‌ سال ۱۹۱۲ در شنکتدی ایالت نیویورک متولد شده است؛ پدر و مادرش هر دو آلمانی‌الاصل بوده‌اند، در سال ۱۹۲۳ به خاطر شغل پدرش به آلمان مهاجرت می‌کنند.  با شروع جنگ جهانی دوم با آن که کمبل متولد آمریکا است، به خاطر خون ژرمن مور محبت حزب نازی قرار می‌گیرد و با همسرش هلگا ناس در آلمان باقی می‌مانند. کمبل در دوران جنگ وظیفه‌ تبلیغات حزب نازی برای مردم انگلیسی‌زبان دنیا در رادیو را برعهده می‌گیرد؛ برنامه‌ای که کمبل ادعا می‌کند تمامش را به هدف جاسوسی برای ایالات متحده و خط دادن به آن‌ها راه انداخته است؛ ادعایی که هیچ مدرک قابل باوری برای آن ندارد. اما او باید نجات پیدا کند...

شنیدن کتاب شب مادر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی جهان پیشنهاد می‌کنیم

درباره کورت ونه‌گات

کورت ونه‌گات متولد سال ۱۹۲۲ ایندیاناپولیس، از بازماندگان نسل طلایی نویسندگان معاصر آمریکایی و پرخواننده‌ترین نویسندگان دهه هفتاد امریکا است. او به خاطر آمیختن هجو و طنز سیاه و فضای علمی تخیلی در آثارش شهرت دارد.

ونه‌گات که در مارس ۱۹۴۳ به خدمت نظام رفت، در دسامبر ۱۹۴۴ در جبهه جنگ اسیر نازی‌ها شد و در انباری که محل نگاهداری لاشه‌های گوشت بود زندانی شد. او از بمباران شهر درسدن که در آن بیش از ۱۳۴ هزار نفر کشته شدند به شکل معجزه آسایی نجات پیدا کرد و پس از آن به نویسندگی پرداخت

ونه‌گات در آثارش همواره برای مخاطب خود فضای فانتزی و علمی-تخیلی را می‎سازد که با هجو و طنزی سیاه و به عبارتی اجتماعی آمیخته شده و به نحوی که با وجود حال و هوای تراژدی که بر داستان حاکم است خواننده را به خنده وا می‌دارد.

از آثار او می‌توان به پیانوی خودنواز، شب مادر، خدا شما را حفظ کند آقای رزواتر، صبحانه‌ی قهرمانان و ... اشاره کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۳۹۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۳۹۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۶,۰۰۰
تومان