دانلود کتاب صوتی نامه ای که هرگز فرستاده نشد با صدای مهبد قناعت پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نامه ای که هرگز فرستاده نشد اثر والری اوسیپف

دانلود و خرید کتاب صوتی نامه ای که هرگز فرستاده نشد

معرفی کتاب صوتی نامه ای که هرگز فرستاده نشد

کتاب صوتی نامه ای که هرگز فرستاده نشد اثری از والری اوسیپف است که با ترجمه باقر مومنی و صدای مهبد قناعت‌پیشه می‌شنوید. این کتاب مجموعه نامه‌هایی است که یک زمین‌شناس در بحبوحه انقلاب بلشویکی شوروی، برای همسرش می‌نویسد.

درباره کتاب صوتی نامه ای که هرگز فرستاده نشد

والری اوسیپف در کتاب نامه ای که هرگز فرستاده نشد، به سراغ روسیه رفته است. درست در زمانی که درگیر انقلاب بلشویکی است و هر لحظه رخدادی به وقوع می‌پیوندد و زندگی همه را دستخوش تغییرات می‌کند. کنستانتین، که زمین شناس است به همراه دو دانشجو ماموریت پیدا کرده است تا برای یافتن رگه‌های الماس در معادن سیبری سفر کند. او برای سفر آماده می‌شود و نامه‌هایی برای وروچکا، همسرش می‌نویسد. هرچند در ابتدا به نظر می‌رسد همه چیز خوب پیش می‌رود، اما رفته رفته گروه مشکلاتی پیدا می‌کند. در همان لحظاتی که اعضای گروه موفقیت را در یک قدمی خود می‌بینند، فاجعه بزرگی رخ می‌دهد. فاجعه‌ای که باعث میشود تمام تلاش‌ها بر زنده ماندن و بقا متمرکز شود. 

کتاب صوتی نامه ای که هرگز فرستاده نشد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی نامه ای که هرگز فرستاده نشد را به تمام دوست‌داران رمان‌ها و داستان‌های جهان، علاقه‌مندان به داستان‌های تاریخی و عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره والری اوسیپف

والری اوسیپف در سال ۱۹۵۴ در حالیکه ۲۴سال سن داشت از دانشکده روزنامه نگاری مسکو فارغ التحصیل شد و مشغول به کار در روزنامه جوانان کومسومولسکایا پراودا شد. او در سال ۱۹۵۶ به یاکوتسک درشمال اتحاد جماهیر شوروی اعزام شد و در آنجا بود که اطلاعات فراوانی درباره کار زمینشناسان جوانی که ذخائر الماس را کشف کردند به دست آورد. داستان نامه ای که هرگز فرستاده نشد را هم بر اساس یکی از حوادثی نوشت که در آن دوران شنیده بود. 

درباره مهبد قناعت پیشه

مهبد قناعت‌ پیشه، گوینده، دوبلور و بازیگر، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ متولد شده است. او در رشته دامپزشکی تحصیل کرده و در دوره‌های صداسازی آواز سنتی کویندگی و دوبله شرکت کرده است. او در رادیو ایران و رادیو صبا به همکاری مشغول است. برای بسیاری از برنامه‌های تلویزیون گویندگی می‌کند.

مهبد قناعت پیشه علاوه بر این فعالیت‌ها، در صداپیشگی تیزر برای شرکت‌های مختلف نیز حضور داشته است و کتاب‌های صوتی بسیاری نیز با صدای او منتشر شده‌اند.

بخشی از کتاب صوتی نامه ای که هرگز فرستاده نشد

ورای عزیز من! حالا ما از یکدیگر خیلی دوریم! اما می دانم که تو به من فکر می کنی، و در غم ناراحتی و خانه بدوشی من هستی.ما خیلی کم با هم بوده ایم. یقین دارم تو بیشتر مرا در حالتی به خاطر می آوری که روی پله واگن قطار ایستاده ام، یا مشغول بستن در هواپیما هستم- همیشه در حال جدایی، همیشه در حال پرواز.

وروچکا، بعد از تمام این حرفها، به نظرم می آید که زمستان ما را گیر انداخته است. ما مدت زیادی سعی کردیم از چنگ او بگریزیم اما او همیشه اینجا، درست پشت پای ما، بود. او بساط خود را از سواحل اقیانوس منجمد به طرف جنوب پهن کرده است، و ما امروز برای اولین بار نفس او را روی گرده خود احساس کردیم. عفریته سرما دماغ و گوش ما را نیشگون می‌گیرد. و پاهامان در کفش‌های لاستیکیمان یخ می زند. امروز برای اولین بار ابرها پراکنده شدند. و آسمان آبی در آن دورها بساط خود را گسترده است. آری، این زمستان است. آسمانی این طور آبی منادی یخ بندان های وحشتناک یاکوتسکی است.

 همان روز بود که من به تو گفتم می‌خواهم در زندگی کار خیلی بزرگی، کاری که برای وطنم خیلی مفید باشد، انجام دهم. و تو جواب دادی که مفارقت، همسفر همیشگی عشق ما خواهد بود... آرزو می کنم آن روز آفتابی و درخشان را به خواب ببینی که پنج سال پیش درآن شهر شادی بخش جنوبی تصمیم گرفتیم برای همیشه با هم باشیم. همان روز بود که من به تو گفتم: می‌خواهم در زندگی کار خیلی بزرگی، کاری که برای وطنم خیلی مفید باشد را انجام دهم و تو جواب دادی که مفارقت، همسفر همیشگی عشق ما خواهد بود.

نظرات کاربران

لیلا
۱۴۰۲/۰۲/۱۳

چقدر قشنگ نوشته چقدر قشنگ تر خوانده شده و صداگذاری شده با وجود ساده و روزمره بودن،واقعا جذاب بود

دختر بارون
۱۴۰۲/۰۱/۱۸

مطمئنم شانس با من یار بوده که اولین تجربه کتاب صوتیم، همچنین چیزی از آب دراومد. تبحر و مهارت جناب قناعت‌پیشه در خوانش متن، محرک مهمی برای ارتباط با جملات و مشتاق کردن شنونده به ادامه‌ست. صدایی گرم و رسا که به

- بیشتر
samsung
۱۴۰۱/۰۶/۳۰

کتاب قشنگیه جز اولین کتاب هایی بود که خوندم چون حجمش کم بود درگیری های یه مادر به کودک زاده نشدشه بعضی حرفاش درست بود ولی بعضیا نه مثلا تو یه جاش میگه چون تو تو شکم من هستی دلیل

- بیشتر
کاربر 3871714
۱۴۰۰/۱۰/۲۴

جالب نبود

زمان

۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۷۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۵۷

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۷۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۵۷

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان