دانلود کتاب صوتی کدام کشور برای جهان خوب‌ترین است؟ با صدای رضا خاکی زمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کدام کشور برای جهان خوب‌ترین است؟ اثر سیمون آنهولت

دانلود و خرید کتاب صوتی کدام کشور برای جهان خوب‌ترین است؟

معرفی کتاب صوتی کدام کشور برای جهان خوب‌ترین است؟

در این فایل صوتی سیمون آنهولت در یک سخنرانی تد با شما درباره جهانی شدن صحبت می‌کند.

تِد (به انگلیسی: TED، مخفف Technology, Entertainment, Design) یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، برگزار می‌شود.

شنیدن کدام کشور برای جهان خوب‌ترین است؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌ها، سخن‌رانی‌ها و موضوعات حوزه مطالعات اجتماعی و سیاسی

بخشی از سخنرانی کدام کشور برای جهان خوب‌ترین است؟

جدیدا خیلی راجع به دنیا و اینکه چطور طی ۲۰، ۳۰، ۴۰ سال اخیر تغییر کرده فکر کردم. 20 یا 30 سال پیش اگر جوجه‌ای تو یه روستای دورافتاده تو شرق آسیا سرما می‌خورد و عطسه ‌می‌کرد و می‌مرد برای جوجه و نزدیکانش تراژدی بودِ، اما گمون نمی‌کنم ترسی وجود داشت که این بیماری تو کل جهان فراگیر بشه و میلیون‌ها جوجه بمیرن. ۲۰ یا ۳۰ سال پیش اگر بانکی در آمریکای شمالی پول خیلی زیادی به افرادی که نمی‌تونستن برش گردونن وام می‌داد و ورشکسته می‌شد، فقط به ضرر وام‌دهنده و وام‌گیرنده بود، اما حتی تصورشم نمی‌کردیم روزی برسه که این کار سیستم اقتصاد جهانی رو در مدت نزدیک به یه دهه به زانو دربیاره.

این یعنی جهانی‌سازی. این همون معجزه‌ایه که این توانایی رو به ما داده تا جسممون، ذهنمون، حرف‌هامون، عکس‌هامون، ایده‌هامون، آموزش‌هامون و دانشمون رو سریع‌تر و ارزون‌تر از هر زمانی تو سرتاسر کره خاکی پخش کنیم. چیزهای بد زیادی به همراه آورده مثل چیزهایی که گفتم، اما مزایای زیادی هم داشته. خیلی از ما از موفقیت‌های چشمگیر اهداف توسعه هزاره که بعضی از این اهداف حتی زودتر از موعد محقق شدن بی‌خبریم. این ثابت می‌کنه که اگر بشر عزمش رو جزم کنه و واقعا سخت تلاش کنه می‌تونه به موفقیت‌های فوق‌العاده‌ای دست پیدا کنه. اما اگر بخوام به صورت خلاصه بگم، جهانی‌سازی یجورایی مارو غافلگیر کرده و ما نتونستیم به همون سرعت باهاش هماهنگ بشیم. اگر جنبه‌های منفی جهانی‌سازی رو ببینین واقعا به نظر میاد که نمیشه کاری انجام داد. تمام چالش‌های بزرگی که باهاشون روبرو هستیم، مثل تغییرات اقلیمی، حقوق بشر، جمعیت‌شناسی، تروریسم، شیوع بیماری‌های مختلف، قاچاق مواد مخدر، برده‌داری و منقرض شدن گونه‌ها و موارد زیاد دیگه، می‌بینیم که در برابر این حجم زیاد از مشکلات دستاوردهای خیلی زیادی نداشتیم.

پس به طور مختصر، این چالشیه که در این مقطع قابل توجه از تاریخ باهاش روبرو هستیم. در قدم بعدی کاری که مشخصاً باید انجام بدیم اینه که به شکلی این اراده رو به وجود بیاریم و راهی پیدا کنیم تا راهکارها رو هم به شکل بهتری جهانی‌سازی کنیم تا نسلی نباشیم که صرفا قربانی مشکلات ناشی از جهانی‌سازی شده.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان