دانلود و خرید کتاب هنر مذاکره هاروی مک کی ترجمه آرمین هدایتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر مذاکره اثر هاروی مک کی

کتاب هنر مذاکره

معرفی کتاب هنر مذاکره

کتاب هنر مذاکره نوشته هاروی مک کی است که با ترجمه آرمین هدایتی منتشر شده است. نویسنده که لقب آقای موفقیت گرفته است در این کتاب به شما کمک می‌کند زندگی‌تان را تغییر دهید.  

درباره کتاب هنر مذاکره

هاروی مک‌ کی دستچینی از درس‌های فراموش‌نشدنی زندگی، داستان‌های کوتاه و بسیار مؤثر و نیز قوانین بسیار باارزشی را در کار و زندگی شخصی برای ما فراهم کرده تا از آنها بهره ببریم.

شما با مقایسهٔ تجارب خودتان و درس‌هایی که از این کتاب آموخته‌اید با دیگرانی که چنین تجربه‌ای را داشته‌اند، بسیار لذت خواهید برد، حتی اگر اعضای خانواده‌تان باشند. همه چیز در زمان‌بندی خلاصه می‌شود. مردم در طول زندگی‌شان همواره سؤال می‌کنند: «باید چه چیزی بخرم» و یا «باید چه چیزی را بفروشم». تمامی اینها سؤالاتی غلط هستند، آنها باید بپرسند: «کی باید بخرم» و یا «کی باید بفروشم».

زمانبندی بسیار اهمیت دارد و «هنر مذاکره بی‌آن که زنده بلعیده شویم» جوابی به تمامی این سؤالات است؛ کتابی که از سال ۱۹۹۸ تا به حال به بیش از ۳۵ زبان دنیا ترجمه شده، به بیش از ۸۰ کشور دنیا وارد شده و ۴ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

در حال حاضر «این کتاب با نام «شنا با کوسه‌ها» در بیش از صدها دانشگاه در سراسر ایالات متحده تدریس می‌شود. اساتید دانشکده‌های اقتصاد از این کتاب به عنوان تنها منبعی یاد می‌کنند که محتویات آن قابل یادگیری و تدریس در قالب هیچ کتاب و یا برنامه آموزشی دیگری نیست. 

خواندن کتاب هنر مذاکره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی اجتماعی و شخصی خود با مذاکره دیگران را وادار کنند به حرفشان گوش کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هنر مذاکره

ما تنها با تغییرات کوچک اما اساسی توانستیم تیم محبوب ایالت را دوباره احیا کنیم. در واقع می‌خواهم بگویم هیچ مشکلی در سر راه تجارت وجود ندارد اگر شما بتوانید اندکی نگاهتان را از روی پول بردارید و به فراسوی آن بنگرید تا بتوانید جنبه‌های دیگر کار را هم ببینید. این کار و تجارت است که در اطراف ما حل می‌شود و نه ما در آن.

«جیل کلنسی» مربی ورزش‌های رزمی می‌گوید: «دلیل این که من بعد از گذشت ۳۰ سال هنوز در این رشته فعالیت می‌کنم پول نیست بلکه انتقام گرفتن است.»

این قضیه شامل همه چیز می‌شود و عشق به کار و فعالیت و حل مشکلات همیشه از پول و درآمد بهتر است.

چیزی که این کتاب به شما عرضه می‌کند این نیست که چه چیزی را در چه زمانی ارزان بخرید و گران بفروشید، این کتاب سعی می‌کند به شما بگوید چگونه با شناخت بهتر و درک اطرافیانتان و سایر مردم پول درآورید.

درس اولی که به شما می‌دهم درواقع درسی است که خودم زمانی که اولین معاملهٔ تجاری‌ام را انجام دادم آموختم.

۱۱ ساله بودم که به خاطر موفقیت در فروشِ بیشترین تعداد بلیط در مسابقهٔ افتتاحیه بیس‌بال تیم «سن پال» برندهٔ جایزه‌ای شدم. این موفقیت از آنجا حاصل شد که من به تمامی دوستانم وعده دادم که در صورت خرید بلیط از من می‌توانند وارد رختکن تیم شوند و با بازیکنان صحبت کنند. برای من کار بسیار ساده‌ای بود چون پدرم خبرنگار «آسوشیتد پرس» بود و تمام بازیکنان تیم «سن‌پال» را به خوبی می‌شناخت.

نظرات کاربران

کاربر 6169791
۱۴۰۲/۰۷/۱۴

ممنون

zynb1
۱۴۰۲/۰۶/۲۲

مهم این نیست چقدر می ارزد... مهم این است مردم بگویند چقدر می ارزد!

کاربر ۳۷۴۹۰۱۲
۱۴۰۰/۰۹/۰۶

کتاب ترجمه خوبی ندارد و احتیاج به ویرایش دارد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
به این نتیجه رسیدم که خیال‌پردازی و تصور آنچه رؤیای انجام دادنش را در سر دارید یکی از قوی‌ترین ابزارهای رسیدن به هدفتان است.
Rasool Shojaei
هرکسی می‌تواند سفارش کاری را دریافت کند و چه با صداقت و چه با ریا آن را انجام داده و پول آن را دریافت کند اما این کار ارزشی ندارد. مهم این است که آن افراد دوباره به سراغ شما بیایند و سفارش دیگری به شما بدهند، آن وقت است که می‌توانید ادعا کنید در کارتان یک حرفه‌ای هستید.
منیره
«برای مردم مهم نیست که شما چقدر آنها را می‌شناسید اگر بتوانید قانعشان کنید که به آنها بها می‌دهید و برای شما مهم هستند.»
منیره
هرکسی می‌تواند سفارش کاری را دریافت کند و چه با صداقت و چه با ریا آن را انجام داده و پول آن را دریافت کند اما این کار ارزشی ندارد.
Nilouofar Nazemi
بازاریابی تنها هنر فروختن نیست، تنها متقاعد ساختن افراد برای خرید نیست. بازاریابی هنر به وجود آوردن شرایط و موقعیتی است که در آن خریدار خودش را متقاعد سازد تا اقدام به خرید کند و هیچ چیز متقاعدکننده‌تر از این حقیقت نیست که دیگران نیز به دنبال خرید از تو هستند.
Naarvanam
بازاریابی هنر به وجود آوردن شرایط و موقعیتی است که در آن خریدار خودش را متقاعد سازد تا اقدام به خرید کند و هیچ چیز متقاعدکننده‌تر از این حقیقت نیست که دیگران نیز به دنبال خرید از تو هستند.
منیره
روشی که شما برای پرداخت صورتحساب‌هایتان در پیش می‌گیرد کاملاً گویای شخصیت شماست، تفاوتی نمی‌کند که طرف شما کسی است که منزلتان را نقاشی کرده یا شرکتی که مواد خام مورد نیاز شما را تأمین می‌کند. اگر همواره در پرداخت صورتحسابتان عجله کنید همیشه شانس بیشتری برای پیشنهادات بهتر دارید.
کاربر ۶۱۶۹۷۹۱
افراد به مسائلی از قبیل احترام، اعتماد، دلسوزی، نگرانی، دوستی و هم‌دردی است تا خرید پاکت نام
Adele ahmadi

حجم

۱۹۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۱۹۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۱۲۷,۰۰۰
تومان